Zlepšete svou strategii díky Heureka Insights
Zmapujte do detailu e-commerce trh a získejte data, díky kterým zlepšíte své strategie a můžete reflektovat reálnou poptávku na trhu.
Co můžete zjistit? Odkud získáváme data?Posilněte svoji konkurenceschopnost
Porovnávejte meziroční výkon značek a změřte síly se svými největšími konkurenty. Zjistěte také, které značky jsou v dané kategorii nejžádanější a jak se vyvíjí jejich podíl na trhu.
Buďte o krok před ostatními
Víte, které jsou nejoblíbenější kategorie? Jaký je jejich výkon a sezónnost? Prozkoumejte predikce, jak se budou jednotlivé produktové kategorie dále vyvíjet.
Mějte vše pod kontrolou
Sledujte produkty na trhu a zkoumejte, jak se vyvíjí jejich oblíbenost. Zjistěte také, v jakých cenový pásmech je největší poptávka po produktech konkrétní značky.
Na výběr máte ze 2 nástrojů
Brand Performance Insights
Data z 9 zemí střední a východní Evropy, ze kterých můžete zjistit:
- Které značky v dané kategorii jsou nejžádanější, jaký je vývoj jejich podílu a meziroční výkon značky
- V jakých cenových pásmech mají jednotlivé značky nejvíce produktů a po kterých je největší poptávka
- Jaká je sezónnost vybrané produktové kategorie a predikce jejího výkonu
- Které produkty jsou mezi lidmi nejžádanější a jaké produkty jsou nejrychleji rostoucí, nebo naopak klesající
Prodeje produktů v e-commerce
Integrovaná data o českých a slovenských online nákupech, ze kterých můžete zjistit:
- Jaký je podíl značek v dané kategorii z pohledu obratu a počtu prodaných kusů
- Které produkty jsou nejúspěšnější z pohledu prodaných kusů a obratu
- Jak se vyvíjely prodeje konkrétního produktu (třeba i v souvislosti s marketingovou kampaní značky nebo její konkurence)
- Jaké je hodnocení a počet recenzí konkrétního produktu
- Jak se vyvíjela cena produktu a její vliv na prodeje
Odkud získáváme data?
Heureka Group pokrývá svými cenovými srovnávači a nákupními rádci 9 zemí střední a východní Evropy. Ve všech zemích patří Heureka Group platformy mezi TOP 3 nejpoužívanější e-commerce stránky. Díky tomu vytváří významný vzorek dat, se kterým pracuje nástroj Heureka Insights. Za jeho pomoci dokážeme mapovat situaci v řadě produktových kategorií a zároveň přinášíme spoustu hodnotných pohledů.