Prémiové popisky pro značky

Jistě víte, že umožňujeme značkám a jejich zástupcům editaci produktů, které jsou zařazené v katalogu Heureky, popřípadě popisky stahujeme z feedů obchodů. Věděli jste ale, že si můžete na Heurece zařídit i prémiovou službu vytvoření shorttailového popisku?

Shorttailové popisky jsou nadstandardní a současně placenou službou, která se od těch běžných liší hlavně vizuálně. Jednoduše bychom je mohli nazvat hezčími a mnohdy mnohem přehlednějšími pro uživatele, který pro sebe vybírá ten správný produkt, a tak chce co nejvíce informací.

Popisky tvoříme tak, aby co nejvíce odpovídaly předem dohodnutým požadavkům značky. V rámci popisků je možné vkládat obrázky přímo do popisku a jednotlivé bloky od sebe vizuálně oddělit, text je pak přehlednější. Záleží na značce, zda nám dodá texty a obrázky sama, jestli si máme vše stáhnout a vytvořit dle svého, nebo jestli to zkombinujeme. Shorttailovým popiskem produktovou kartu „uzamkneme“ před úpravami, takže se nestane, aby se do něj stáhl obrázek z feedu či nějaký jiný popisek, který k danému produktu nepatří. 

Jak shorttailový popisek vypadá?

Samotný rozšířený popisek se dělí na krátký popisek, střední popisek (perex) a jednotlivé bloky.

Krátký popisek (je vidět nahoře vedle obrázku produktu) funguje jako poutač, jde tedy o krátký text, který by měl uživatele na první pohled zaujmout a nalákat na daný produkt. Shrnuje to nejdůležitější a uživatel jej vidí už při vyhledávání, aniž by si samotnou produktovou kartu rozklikl.

Střední popisek (ten, který má nadpis „Popis produktu“ a není u něj obrázek) je takový zjednodušený text, který obsahuje informace z jednotlivých bloků. Uživateli nastíní hlavní funkce produktu, ale nezabývá se s nimi do detailu – k tomu slouží bloky.

Jednotlivé bloky mají své nadpisy a obrázky a nejsou limitovány počtem znaků. V blocích je možné popsat jednotlivé funkce, vypsat složení, sdělit informace o společnosti, vložit různá upozornění atd. Text v blocích můžeme dělit do odstavců, zvýrazňovat ho, vkládat odrážky i číslování. Zároveň je možné vkládat i hypertextové odkazy, které využíváme v rámci různých časově omezených akcí, jako jsou např. cashbacky.

Termíny a ceny se určují vždy individuálně. Pokud jsou zrovna spuštěné na produkt kampaně v podobě různých reklam/newsletterů, snažíme se dělat maximum, aby byly rozšířené popisky viditelné ve stejné době.

Líbí se vám rozšířené popisky a chtěli byste je také použít u vašich produktů? Kontaktujte nás na obchod@heureka.cz, rádi vám sdělíme více informací a domluvíme s vámi veškeré podrobnosti.

Leave a Reply