Průzkum o službě Ověřeno zákazníky: 87 % uživatelů Heureky se rozhoduje na základě modrého certifikátu

3 minuty čtení

Recenze jsou pro zákazníky nejdůležitějším faktorem při výběru správného e-shopu či produktu. Vyplývá to z výzkumu Heureky.cz s názvem „Guarantee program survey“ z prosince roku 2020, do kterého se zapojilo téměř 600 respondentů. 77 % českých uživatelů uvádí, že jejich volbu ovlivňují právě recenze daného e-shopu, zatímco cenu produktu zohledňuje „jen“ 75 % dotázaných.

Zapojte se proto do bezplatné služby Ověřeno zákazníky a získejte relevantní zpětnou vazbu založenou na reálném nákupu zákazníků, díky níž dovedete své služby k dokonalosti

Navíc při dostatečném množství pozitivních recenzí obdržíte certifikát Ověřeno zákazníky, který má mezi uživateli Heureky skvělou pověst a dle průzkumu dělá e-shop ještě důvěryhodnějším:

  • 87 % uživatelů bere při nákupu v potaz modrou verzi tohoto certifikátu.
  • Přibližně 1/3 uživatelů je ochotna zaplatit více u e-shopu s tímto certifikátem.
  • Téměř 50 % uživatelů vůbec nenakoupí u e-shopu bez certifikátu a dalších 42 % potřebuje, aby daný e-shop měl dostatek pozitivních recenzí.
  • 80 % e-shopů, kteří vlastní certifikát, si ho váží natolik, že jej zobrazují na svých webových stránkách.

Po získání certifikátu můžete:

  • Zviditelnit svůj e-shop a získat více zákazníků pomocí biddingu (navyšování ceny za proklik).
  • Zvýšit počty objednávek až o 30 % zapojením se do Heureka Košíku.
  • Vyzdvihnout důvěryhodnost e-shopu získáním pečeti Garance nákupu.
  • Zúčastnit se prestižní soutěže ShopRoku
  • Mít kompletní přehled nad svými investicemi díky Sortiment reportu.

Jak službu Ověřeno zákazníky vnímají e-shopy?

Spokojenost zákazníků a zážitek z nakupování je jedním z pilířů Freshlabels. Služba Ověřeno zákazníky nám pomáhá získat autentickou zpětnou vazbu, díky které máme přehled o tom, jak si stojíme, a v čem bychom se mohli zlepšit.

Freshlabels, Jan Matura

Recenze jsou pro nás extrémně důležité a díky Heurece a programu Ověřeno zákazníky sbíráme adresnou zpětnou vazbu, se kterou můžeme následně velmi efektivně pracovat a snažit se našimi službami směřovat k dokonalosti.

e-kondomy.cz, Ján Adamica

Naši zákazníci se orientují především podle recenzí, a proto díky službě Ověřeno zákazníky získáváme větší důvěryhodnost pro potenciální klienty a zpětnou vazbu, která je nesmírně cenná.

Ovečkárna.cz, Martin Bernátek

2 komentáře u „Průzkum o službě Ověřeno zákazníky: 87 % uživatelů Heureky se rozhoduje na základě modrého certifikátu“

  1. Hodnocení našich služeb díky službě „ověřeno zákazníky“ má pro nás e-shop velice pozitivní dopad. Pro nové zákazníky se díky statusu „ověřeno“ zvedla důvěryhodnost našeho eshopu a také jsme získali zpětnou vazbu na naše služby.

Leave a Reply