Jste začínající e-shop, který se chce na Heurece prosadit? Zvažte, zda postačí mít obchod v neplaceném FREE režimu, nebo se spíše vyplatí placený PPC režim. Natočili jsme pro vás užitečné video, které vám objasní veškeré rozdíly mezi oběma režimy a jejich největší výhody.
Další videorádce ze série Jak využít Heureku na maximum je na světě, tak neváhejte a pusťte si ho:
Základním rozdílem obou režimů je zobrazování a párování vašich produktů do katalogu Heureky:
Pokud svůj e-shop zapojíte do PPC režimu, zákazníci uvidí vaše produkty na produktových kartách, ze kterých k vám do obchodu přivedeme až 95 % zákazníků.
Naopak v případě FREE režimu se produkty zobrazují pouze ve fulltextovém vyhledávání, kde je návštěvnost jen 5 – 10 %.

Další výhody placeného PPC režimu:
- Oslovíte stovky až tisíce lidí denně.
- Získáte až 3x více prokliků.
- Vaše produkty se zobrazí jak v katalogu Heureky, tak i ve výsledcích vyhledávání.
- Zákazníci na produktové kartě ihned uvidí cenu produktu, skladovost a cenu dopravy.
- Pokud vlastníte certifikát Ověřeno zákazníky, můžete pomocí biddingu posunout svůj e-shop na první příčky mezi doporučenými obchody.
- Můžete využít službu Heureka Košík a automaticky se dostanete do programu Garance nákupu.Získáte přístup ke statistikám, kde uvidíte, kolik zákazníků jsme k vám přivedli.
Zapojte se do PPC režimu a zvyšte návštěvnost z Heureky až na trojnásobek.
Přepnutí do PPC režimu je velmi jednoduché, stačí si dobít kredit v administraci vašeho obchodu na Heurece. Případně nám napište na podpora@heureka.cz a rádi vám s tím pomůžeme.
Dejte odběr Heureka Business kanálu na YouTube a sledujte i naše další videa, ať vytěžíte Heureku naplno.