Nabídněte zákazníkům ještě více produktů z vaší nabídky

Protože chceme, aby vaše prodeje neustále stoupaly a vy získávali ze spolupráce s námi co nejvíce, připravili jsme pro vás užitečnou novinku.

Pokud využíváte službu Heureka Košík, na novém detailu produktu si odteď můžete nastavit funkci ACCESSORY. Díky ní se zákazníkům zobrazí až 10 produktů z vaší nabídky, souvisejících se zbožím, které si právě vložili do košíku. 

Jak to celé funguje?

Pokud si zákazník vloží do košíku například stan, zobrazí se mu i nabídka praktického vybavení pro stanování, jako jsou karimatky, spacáky, ešusy apod. Jaké produkty se v nabídce 10 produktů zobrazí, je jen na vás. Ať už se bude jednat o krycí sklíčko k mobilu nebo o sportovní legíny k novému běžeckému pásu, tuto funkci určitě využijete.

Proč je dobré ACCESSORY mít? 

Existují 2 typy zákazníků: ti, co hledají konkrétní produkt, vloží jej do košíku a nákup pro ně tímto končí. Pak jsou tu zákazníci, kteří nakupují to, co je právě zaujalo. S novou funkcí ACCESSORY můžete zacílit na obě dvě skupiny. Protože i zákazník, který chce nakoupit pouze konkrétní produkt, si může až při nákupu uvědomit, že se mu hodí ještě něco navíc. Například k novému PlayStationu to může být hra, která se mu zobrazila v nabízených produktech a přidá si ji do košíku také.

Jak si ACCESSORY nastavit?

  1. Otevřete si svůj XML soubor s produkty
  2. Přidejte ke konkrétnímu produktu element <ACCESSORY>
  3. Do něj zadejte ITEM_ID položek, které chcete v okně doplňků zobrazovat

Nebo se podívejte do nápovědy, kde máte vše dopodrobna popsáno.

V případě dotazů nám neváhejte napsat na podpora@heureka.cz

9 komentářů u „Nabídněte zákazníkům ještě více produktů z vaší nabídky“

  1. Dobrý den
    je ve feedech už hodně dlouho, není to nějaká chyba?
    nebo novinka spočívá jen v tom, že se to bude nyní nabízet?

    1. Dobrý den, Milane,

      ve feedu je možnost delší dobu, máte pravdu. Nebyla však aktivní.
      S příchodem nové responzivní Heureky už je tato možnost plně funkční.

      Přeji hezký den,
      Matěj

    1. Dobrý den, Martine,

      musí to být takto, každý zvlášť (samozřejmě se značkami < a />). Editor mi je bohužel při standardním zápisu bere za aktivní kódy 🙂
      ACCESSORY 58417 ACCESSORY
      ACCESSORY 58438 ACCESSORY
      ACCESSORY 64234 ACCESSORY
      ACCESSORY 65015 ACCESSORY
      ACCESSORY 65291 ACCESSORY

      Matěj

  2. Tak nevím, hned v první den (28.1.) jsme to použili. Naskočilo to, zdálo se to užitečné, člověk by až jásal. A teď už to je zase fuč. Ani u jedné položky se to už nezobrazuje. Jste si to rozmysleli?

    1. Dobrý den, Honzo,

      zjistil jsem u kolegů, co to mají ve vývoji na starosti, a stále běží vše jak má.

      Příčin, proč se vám to nezobrazuje, může být ale několik:
      1) funkce je dostupná JEN na novém detailu produktu. Na starém to neběží, protože se postupně vypíná a přecházíme na plně responzivní Heureku.
      2) v tagu accessory máte vloženy blokované, neaktivní nebo „nekošíkové“ zboží.

      Ale může toho být víc. Případně napište k nám na podpora@heureka.cz, kolegové se na to mohou podívat detailněji.

      Pěkný den,
      Matěj

  3. Dobrý den, příbuzný produkt se zobrazí pouze v heuréka košíku nebo někde jinde i pro běžné procházející uživatelé?

    1. Dobrý den, Tomáši, prozatím se související produkty vyskytují jen v Heureka Košíku, jak je znázorněno na obrázku v článku.

      Pěkný dne,
      Matěj

Leave a Reply to Matěj Cancel reply