Startujeme registrace na ShopRoku 2020

Obzvlášť letos zákazníkům hodně ulehčujete život a přinášíte radost z nakupování. Teď je na čase vaše služby náležitě ocenit. Již podvanácté startuje tradiční soutěž mezi e-shopy – ShopRoku 2020. Registrační formuláře a bannery pro podporu hlasování jsou k dispozici na webu soutěže. Vše potřebné najdete v tomto článku. Držíme palce!

Cílem soutěže ShopRoku je ocenit nejkvalitnější a nejpopulárnější e-shopy na českém i slovenském trhu. Tímto oceněním ukazujete své kvality a důvěru, kterou ve vás zákazníci vkládají.

Ikonka ShopRoku u vašeho e-shopu vám může přinést až o 15 % více prokliků z Heureky. Pokud tomu nevěříte, podívejte se na naši infografiku.

V soutěži ShopRoku vyhlašujeme tradičně 3 cenyCenu kvality, Cenu popularity a Cenu Heureky. V letošním ročníku zůstávají všechny soutěžní kategorie stejné, jako tomu bylo v minulém roce. Níže najdete odkazy pro registrace do jednotlivých cen.

Cena kvality – vybrat kategorii můžete ZDE

Do Ceny kvality řadíme automaticky všechny e-shopy, které mají získaný certifikát Ověřeno zákazníky. Vyhlašujeme vítěze a finalisty ve 44 podkategoriích, ze kterých vyhlásíme vítěze, a finalisty ve 13 hlavních kategoriích. Na závěr vyhlásíme 1 absolutního vítěze, tedy nejkvalitnější e-shop roku 2020. E-shopy si od 1. 12. 2020 do 28. 2. 2021 mohou zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Doporučujeme si tuto kategorii zvolit co nejdříve, stačí se přihlásit do své administrace obchodu na Heurece a v záložce Cena kvality kategorii vybrat.  Pokud si e-shop kategorii nezvolí, bude mu přidělena.

Vítěze a finalisty vyhlašujeme na základě hodnocení v Ověřeno zákazníky za celý rok 2020. Pro zjednodušení a větší transparentnost jsme z kritérií odstranili nepovinné otázky z dotazníku Ověřeno zákazníky a tak hledíme nejvíce na % doporučení, počet hodnocení a počet produktů v XML souboru.

Zůstává také stanovení horní hranice pro maximální počet hodnocení. To znamená, že Cenu kvality mohou získat i menší obchody, protože po dosažení určitého počtu hodnocení se již další nezapočítávají a bere se hodnota stanovené maximální hranice.

Cena popularity – vybrat kategorii můžete ZDE

V Ceně popularity rozhodují o vítězích ve 13 kategoriích internetoví uživatelé svými hlasy. Hlasování probíhá na webu ShopRoku od 1. 12. 2020 do 28. 2. 2021 a uživatelé mohou dát hlas až 3 nejoblíbenějším e-shopům. E-shopy si od 1. 12. 2020 do konce hlasování mohou zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Opět doporučujeme tuto kategorii zvolit co nejdříve, stačí se přihlásit do své administrace obchodu na Heurece a v záložce Cena popularity kategorii vybrat. Zároveň můžete využít ke své podpoře v hlasování připravené bannery, které najdete pod tímto odkazem. Formulář pro hlasování v Ceně popularity je ZDE.

Změnou prošlo pravidlo o tzv. spotřebitelských soutěžích, které jsou pro tento ročník ZAKÁZÁNY.

Zakázáno je zejména kupování hlasů prostřednictvím slev na nákup v obchodě a podmiňování hlasů slevou či zvýhodněním na nákup v e-shopu apod.

Cena Heureky – registrovat se můžete ZDE

Do Ceny Heureky je potřeba e-shop registrovat. To může udělat kdokoliv – majitel, spokojený zákazník, apod. Registrace startuje na webu ShopRoku 1. 12. 2020 a bude při ní potřeba uvést důvod, proč by měl e-shop Cenu Heureky získat. O cenu se mohou ucházet e-shopy, které jsou něčím výjimečné, stojí za nimi zajímavý příběh, přispívají k sociální integraci, nebo jsou jakkoliv unikátní. Ve finále nově oceníme 5 nejlepších e-shopů dle hodnocení poroty. Sošku s Cenou Heureky si pak budou moci odnést absolutní vítěz a dva finalisté.

Veškeré informace o soutěži se dozvíte na webu ShopRoku, nebo nám napište na podpora@heureka.cz a rádi vám vše vysvětlíme.

3 komentáře u „Startujeme registrace na ShopRoku 2020“

  1. Dobrý den,
    Uvádíte, zůstává také stanovení horní hranice pro maximální počet hodnocení.
    A prosím kolik ta hranice je? Jaká počet je maximum?

    1. Dobrý den,
      jedná se o průměrné číslo vypočítané z hodnocení stovek e-shopů různých velikostí. Tato hodnota dává znatelnou šanci i těm e-shopům, které neprodávají tak dlouho, jako například dlouholetí a větší prodejci. Přesné číslo vám však sdělit nemohu, protože je součastí vyhodnocovacího mechanismu, který není věřejný.
      Hezký den, Matěj

Leave a Reply