Prodlužujeme dobu pro odesílání dotazníků spokojenosti

Vážení e-shopaři,

víme, že děláte maximum pro rychlé vyřízení objednávek, a proto od úterý 1. 12. 2020 dojde ke změně doby odesílání dotazníků spokojenosti ze současných 10 dní od vytvoření objednávky na 14 dní z důvodu enormní vytíženosti dopravců, kteří tak nevyřizují objednávky ve standardních termínech.

Chceme vám tím pomoci předejít špatnému hodnocení od zákazníků kvůli opožděné dopravě. Jakmile dojde k návratu do běžného režimu, budeme vás informovat.

Děkujeme a přejeme úspěšnou vánoční sezónu.
Daniel, Team Leader služby Ověřeno zákazníky


V případě jakýchkoli dotazů nám napište na podpora@heureka.cz, rádi vám pomůžeme.

3 komentáře u „Prodlužujeme dobu pro odesílání dotazníků spokojenosti“

  1. Velmi pozdní reakce ze strany Heuréky. Tento problém je tady téměř od začátku listopadu.

    1. Dobrý den, Lenny, dopravci začali problémy komunikovat až koncem listopadu. Na základě toho jsme se pak snažili co nejrychleji reagovat. Věřím, že prodloužení o pár dní e-shopům pomůže. Držíme palce, ať vánoční sezónu zvládnete! Matěj, Heureka

Leave a Reply to Lenny Cancel reply