Co přinesl ShopCamp 2020

Zářijový ShopCamp máme úspěšně za sebou a nás už čeká jen krátké ohlédnutí za touhle, letos trochu netradičně pojatou, akcí. 

Ti z vás, kteří se z jakéhokoliv důvodu nemohli 10. září zúčastnit osobně na ČVUT, měli příležitost sledovat dění celé události online. Jako tradičně, i letos jsme byli ShopCampu generálním partnerem a podělit se s vámi o svoje zkušenosti jsme vyslali ty nejostřílenější z řad našich Heuréčanů. 

Kdo nestihnul koukat online, může povolit mračivku mezi obočím a oddechnout si, protože organizátoři ShopCampu ani po akci nelelkovali a připravili pro vás záznam prezentace Michala Vodáka, který se rozpovídal o tom, jak se změnily zvyklosti v nákupním chování a jak se mění přístup e-shopů k podnikání následkem koronakrize.  

Dalším bodem programu byl workshop Standy Rulce, který prozradil, jak můžete využívat naše data pro zvýšení výkonu vašeho e-shopu. A protože doba je moderní a workshopy už se nemusí konat jen u stolu v jedné místnosti, můžete se už brzy přenést na online webinář! Ten pro vás připravujeme a o jeho spuštění vás budeme informovat. No, a to už by bylo k letošnímu ročníku vše, těšte se na další. Protože my už se teda těšíme!

A nezapomeňte nás sledovat nově i na byznysovém profilu na Facebooku, kde pro vás sdílíme pravidelně novinky a zajímavé tipy vhodné nejen pro e-shopy.

Leave a Reply