AKCE | Podporujeme vyplněnost dotazníků spokojenosti dárkem od Slevomatu

Po úspěšné loňské promoakci, jsme se rozhodli opět podpořit recenze a motivovat zákazníky společně s oblíbeným portálem Slevomat.

Každý zákazník, který udělí hodnocení obchodu zapojenému do služby Ověřeno zákazníky skrze dotazník spokojenosti, bude odměněn slevovým kuponem na nákup na Slevomatu. Jedná se o slevu 100 Kč při nákupu nad 500 Kč. Kredity lze využít na nákup ve všech kategoriích, kromě sekce zboží. Kupóny jsou platné 14 dnů od výměny.

Jak to funguje?

Zcela automaticky, pro každý obchod se zavedenou službou Ověřeno zákazníky. V období od 11. 5. do 22. 6. vložíme do každého dotazníku informaci o možnosti získat slevový kupon za vyplnění hodnocení. Stačí, aby koncový uživatel ohodnotil obchod vyplněním dotazníku spokojenosti, včetně hodnocení zakoupených produktů, pokud jsou zobrazeny k hodnocení. Kupon bude možné za kredity vyměnit do 29. 6. 2020 a poslední den pro uplatnění kreditů je  13. 7. 2020. 

Jak se z akce odhlásit?

Všechny e-shopy, které si nepřeji být do akce zapojeny, se samozřejmě mohou odhlásit. Pro vyřazení je potřeba do 10. 5. 2020 zaslat žádost na email podpora@heureka.cz. Odhlášení je možné i v průběhu akce.


Souhrn důležitých informací

  • Celý proces odesílání kódů probíhá pouze mezi koncovým uživatelem a Heurekou.
  • Po vyplnění dotazníku uživatel zadá e-mailovou adresu, která slouží pro příjem kódu od Heureky
  • Slevomat poskytuje kódy a stanovil podmínky pro platnost. Tyto kódy přebíráme a nahráváme do naší databáze. 
  • E-mailové adresy uživatelů neposkytujeme třetím stranám a postupujeme v souladu s našimi podmínkami pro ochranu osobních údajů
  • Kódy jsou na Slevomatu využitelné pro všechny kategorie kromě zboží
  • E-shop se může z akce KDYKOLI odhlásit na podpora@heureka.cz

Napsat komentář