Co vám může přinést služba Heureka Košík?

Jednou z velkých možností, jak vytěžit z Heureky maximum, je služba Heureka Košík. Jedná se o tzv. marketplace, tedy možnost prodávat přímo na Heurece bez nutnosti prokliku do e-shopu. Skoro 70 % e-shopů po zapojení do služby zaznamenalo nárust počtu objednávek. Mrkněte se s námi na podrobnosti a čísla o Heureka Košíku.

Jednou z největších výhod Heureka Košíku pro e-shopy je možnost dostat se s obchodem na horní pozici na detailu produktu.

Dalšími benefity jsou bezesporu garance nákupů přes Košík ze strany Heureky, platební brána PayU v našem nákupním procesu v ceně a provizní systém, kdy neplatíte za prokliky, ale pouze za usktečněné, nestornované obejdnávky.

Začátkem tohoto roku jsem provedli analýzu, ve které jsme porovnávali přibližně stovku obchodů, které si aktivovali službu Košík. Zjistili jsme, že po zavedení Košíku meziročně vzrostly příjmy u 68 % těchto e-shopů. Průměrný meziroční růst příjmů pak činí 80 %. Meziroční nárůst počtu objednávek e-shopu s Košíkem je u daného vzorku v průměru 31 %.

V infografice jsou také zobrazeny atraktivní kategorie pro Heureka Košík, tzn. který sortiment má prozatím malé pokrytí košíkovými nabídkami.

Registraci obchodu do Heureka Košíku můžete provést ve vaší administraci v záložce Aktivace Košíku.

Pokud byste se rádi dozvěděli o službě Heureka Košík více, popsali jsme ji v tomto článku na blogu. A v případě jakýchkoli dotazů k Heureka Košíku jsme k dispozici na e-mailu kosik@heureka.cz

Napsat komentář