Tradiční soutěž ShopRoku je po roce zase tady

V pondělí 2. 12. startuje již po jedenácté tradiční soutěž mezi českými e-shopy – ShopRoku 2019. Jako každý rok si mohou e-shopy vybrat kategorie, ve kterých chtějí o ceny v soutěži  bojovat. A zákazníci mohou už od začátku prosince hlasovat. Jaké jsou novinky v letošním ročníku se dozvíte v našem článku.

Cílem soutěže je ocenit nejkvalitnější a nejpopulárnější e-shopy na českém i slovenském trhu. Tímto oceněním e-shop ukazuje svoje kvality a důvěru, kterou v něj zákazníci vkládají.

V soutěži ShopRoku vyhlašujeme tradičně 3 ceny – Cenu kvality, Cenu popularity a Cenu Heureky. V letošním ročníku zůstávají všechny soutěžní kategorie stejné, jako tomu bylo v minulém roce. Všichni finalisté a vítězové se pak mohou pyšnit ikonou Finalista/Vítěz ShopRoku 2019 v ceně a kategorii, ve které uspěli.

Ikonka ShopRoku u vašeho e-shopu vám může přinést až o 15 % více prokliků z Heureky. Pokud tomu nevěříte, podívejte se na naši infografiku.

Cena kvality

Do Ceny kvality řadíme automaticky všechny e-shopy, které mají získaný certifikát Ověřeno zákazníky. Vyhlašujeme vítěze a finalisty ve 44 podkategoriích, ze kterých vyhlásíme vítěze a finalisty ve 13 hlavních kategoriích a na závěr vyhlásíme 1 absolutního vítěze, tedy nejkvalitnější e-shop roku 2019. E-shopy si od 2. 12. 2019 do 31. 1. 2020 mohou zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Doporučujeme si tuto kategorii zvolit co nejdříve, stačí se od 2. 12. přihlásit do své administrace obchodu na Heurece a v záložce Cena kvality kategorii vybrat.  Pokud si e-shop kategorii nezvolí, bude mu přidělena.

Vítěze a finalisty vyhlašujeme na základě hodnocení v Ověřeno zákazníky za celý rok 2019. Nově jsme pro zjednodušení a větší transparentnost z kritérií odstranili nepovinné otázky z dotazníku Ověřeno zákazníky a tak hledíme nejvíce na % doporučení, počet hodnocení a počet produktů v XML souboru. Důležitou změnou je také stanovení horní hranice pro maximální počet hodnocení. To znamená, že Cenu kvality mohou získat i menší obchody, protože po dosažení určitého počtu hodnocení se již další nezapočítávají a bere se hodnota stanovené maximální hranice.

Cena popularity

V Ceně popularity rozhodují o vítězích ve 13 kategoriích internetoví uživatelé svými hlasy. Hlasování probíhá na webu Shoproku  od 2. 12. 2019 do 28. 2. 2020 a uživatelé mohou dát hlas až 3 nejoblíbenějším e-shopům. E-shopy si od 2. 12. 2019 do konce hlasování mohou zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Opět doporučujeme tuto kategorii zvolit co nejdříve, stačí se po spuštění registrací přihlásit do své administrace obchodu na Heurece a v záložce Cena popularity kategorii vybrat. Zároveň budou moci e-shopy od 2. 12. 2019 využít ke své podpoře v hlasování připravené bannery, které budou k dispozici na webu ShopRoku.

Využijte i předvánoční sezóny, kdy máte hodně objednávek, zákazníci vás mohou za včasné doručení vánočních dárků odměnit hlasem v ShopRoku.

Cena Heureky

Do Ceny Heureky je potřeba e-shop registrovat. To může udělat kdokoliv – majitel, spokojený zákazník, apod. Registrace startuje na webu ShopRoku 2. 12. 2019 a bude při ní potřeba uvést proč by měl e-shop Cenu Heureky získat. O cenu se mohou ucházet e-shopy, které jsou něčím výjimečné, stojí za nimi zajímavý příběh, přispívají k sociální integraci, nebo jsou jakkoliv unikátní. Vyhlašujeme jednoho vítěze a dva finalisty.

Veškeré informace o soutěži se dozvíte na webu ShopRoku.cz.

O spuštění registrací vás budeme včas informovat.

One thought on “Tradiční soutěž ShopRoku je po roce zase tady”

Napsat komentář