Přijďte si s námi pokecat na ShopCamp

Jedna z prvních zářijových konferencí, kde se můžeme osobně setkat, bude již tradičně ShopCamp, který se letos koná 13. září. Na našem stánku vás čeká hodně zajímavý program a dokonce budete moci vyhrát finanční bonus pro vaše PPC kampaně na Heurece. Za odpověď na naši soutěžní otázku můžete vyhrát hodnotné ceny, jako jsou například voucher na kredit v hodnotě 1000 Kč nebo sestavení Reportu o prodejích v e-commerce až na 5 kategorií v hodnotě 25 000 Kč.

Mimo těchto doprovodných aktivit a soutěže jsme pro vás naplánovali hned několik zajímavých diskusních bloků a praktický workshop na téma CSS. Ať už půjde o správné párování produktů, se kterým vám poradí naše Alex Čermáková či jak optimálně biddovat na své zboží v aukci s Petrem Šefčíkem, určitě se za námi zastavte. Hned na místě s námi můžete probrat co vás v daných oblastech trápí a rádi vám s vyřešením problémů poradíme.

Dále se budeme věnovat programu Ověřeno zákazníky a recenzím nebo Heureka Košíku a tomu, co všechno může e-shopům přinést, jak funguje a jak se bude vyvíjet do budoucna. A v neposlední řadě pak bude Honza Kotek mluvit o nových možnostech, které připravujeme pro e-shopy s ambicí rozšířit své podnikání za hranice. Jak se jim chystáme usnadnit expanzi do zahraničí a co vše za tím stojí se dozvíte ve 12:30 na našem stánku.

Časy všech diskusních bloků můžete vidět zde:

10:15 Párování produktů
11:00 Jak zvýšit výkon na Heurece
11:45 Jak pracovat s daty z Heureky
12:30 Cross-border: Zahraniční expanze s Heurekou
13:15 Ověřeno zákazníky a recenze

14:00 Párování produktů
14:45 Jak zvýšit výkon na Heurece

A čeho se bude konkrétně týkat CSS workshop? Víc kliků za nižší cenu aneb CSS spolupráce s Heurekou, který se uskuteční od 13:30 ve workshopovém sále #3.  S reklamou se totiž nemusíte omezovat jen na zobrazení na Heurece. Velitel PPCčkařů v Heurece, Martin Zítek, vám během krátkého workshopu ukáže, jak získat díky CSS spolupráci s Heurekou více kliků za nižší cenu. Podělí se o konkrétní příklady úspěšných Google Shopping Campaigns, předvede, jak reklamy umístěné ve vyhledávání vypadají a jaké jsou jejich výhody i nevýhody. V neposlední řadě na praktických ukázkách znázorní, jak se do programu zapojit a hlavně co vám to může přinést.

Už se na vás těším v pátek 13. na půdě ČVUT, my tam budeme celý den! 

2 komentáře: „Přijďte si s námi pokecat na ShopCamp“

    1. Dobrý den, Martine,

      je to tak, vstupy zdarma jsou bohužel už pryč. Pokud máte zájem se s námi potkat, objevíme se i na dalších akcích, ty nejbližší najdete v tomto článku, a postupně budeme konference na seznam přidávat.

      Hezký den,
      Adéla

Napsat komentář k Martin Kaplan Zrušit odpověď na komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s