Dny dopravy zdarma letos nebudou

Sedm ročníků a obrat téměř dvě miliardy korun (1,8 mld korun) – to jsou Dny dopravy zdarma, které jsme pro vás posledních 6 let, a vloni dokonce dvakrát, připravovali. Letos jsme se však rozhodli od tohoto konceptu upustit a akci letos nepořádáme. Čtěte krátké vysvětlení, proč jsme se k tomuto kroku rozhodli.

Pro zákazníky už doprava zdarma není zdaleka tak důležitým benefitem jako dříve. Služby e-shopů se neustále zlepšují a posouvají, a doprava zdarma se stává běžnou doplňkovou službou. Nulové náklady na dopravu často bývají samozřejmostí při objednávkách ve vyšší hodnotě, některé e-shopy dokonce nabízí dopravu zdarma celoročně, a tak ani z jejich strany zájem o účast na akci nerostl.

Rozhodli jsme se proto letos akci nepořádat. Místo toho se budeme soustředit na hlavní sezónu a Black Friday. S tím souvisí mnohem lepší a intenzivnější edukace zákazníků v tomto směru a podpora chytrého nakupování online. 

Samozřejmostí je to, že se budeme i nadále věnovat také vylepšování našich služeb – plánujeme úpravy a zjednodušování administrace, ale i kroky pro lepší edukaci e-shopů tak, abyste z Heureky mohli vytěžit opravdu maximum.

Zajímá vás ke Dnům Dopravy zdarma ještě něco? Neváhejte nám napsat na podpora@heureka.cz, rádi odpovíme.

13 komentářů: „Dny dopravy zdarma letos nebudou“

  1. Dny dopravy zrušené? To je pro mne velké zklamání…Využila jsem ji každý rok..A ještě jsem to doporučila všem známým..Škoda fakt..

    1. Jano, spousta e-shopů dělá vlastní dny dopravy zdarma. Můžete si objednat newslettery ze svých oblíbených e-shopů, nebo je sledovat na sociálních sítích. Věřím, že některý z nich vás potěší.

  2. Je to správný krok. Doprava zkrátka něco stojí. Nevím, proč by měla být zdarma. Navíc spousta eshopů má takové podmínky, že když člověk neobjedná opravdu jen drobnost, tak se v naprosté většině případů dostane na minimální nebo nulovou cenu dopravy. To nemluvím o možnostech osobního odběru. Navíc, když objednám drobnost v ceně třeba 50 Kč a doprava stojí třeba 70 Kč, tak proč bych to měl mít zadarmo?

  3. Jsme jeden z eshopů, který má dopravu zdarma celoročně a přínos tak pro nás byl nulový. Věřím, že existoval typ zákazníků, který na podobnou akci čekal, ale náš zákazník to dělat nemusel. U eshopů s nižší průměrnou cenou zboží to naopak může být komplikace a poměrně finančně náročná akce. Těm se asi „uleví“.
    Myslím, že je dobré rozhodnutí od tohoto typu akce ustoupit a věnovat se jiným formám propagace online nakupování.

    Zdraví, Jirka Štencek z Helveti.cz

  4. Je to správný krok. Doprava zkrátka něco stojí. Nevím, proč by měla být zdarma. Navíc spousta eshopů má takové podmínky, že když člověk neobjedná opravdu jen drobnost, tak se v naprosté většině případů dostane na minimální nebo nulovou cenu dopravy. To nemluvím o možnostech osobního odběru. Navíc, když objednám drobnost v ceně třeba 50 Kč a doprava stojí třeba 70 Kč, tak proč bych to měl mít zadarmo?

  5. Máme dopravu zdarma nad určitou částku po celý rok, proto jsme se do dopravy zdarma od Heureky nezapojovali, přišlo nám to zbytečné, takže to chápu. Zřejmě i Black Friday bude mít podobný osud. Alza ho má x-krát do roka a ještě ho střídá s cenovým masakrem. Mall má Slevománii atd. lidi už budou otupělí…

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s