Přehledné zobrazení nejčastějších výhod a nevýhod z recenzí – oblíbenou funkci na detailu obchodu jsme vylepšili, a nově jsme ji přichystali také na detail produktu. Opět nám s tím pomáhá Geneea analytics. Službu zatím testujeme v sekci „mobilní telefony“. Jak to všechno vypadá? Čtěte dále.
Klady a zápory nově i na detailu produktu
Pro jednodušší orientaci zákazníků na detailu produktu jsme nově přidali výpis nejčastějších plusů a mínusů. Jejich výpis s počtem výskytů se zákazníkům objeví při rozkliku záložky Recenze na detailu produktu.
Podmínky zobrazení jsou obdobné jako u zobrazování kladů a záporů z recenzí obchodů. Pro analýzu jsou použity všechny produktové recenze, které byly vytvořeny skrze dotazník spokojenosti (recenze od reálných zákazníků). Klíčové plusy a mínusy analyzujeme z pozitiv a negativ u recenzí. Zároveň se klíčová slova zobrazí ve chvíli, pokud jsou produktu vypočítané z recenzí minimálně 2 klady nebo 2 zápory.
Našim cílem je zpřehlednění informací o produktu, a tím i zjednodušení a urychlení rozhodování při výběru nebo koupi produktu. Zatím testujeme na české Heurece v sekci mobilní telefony, pilně ale budeme pracovat na rozšíření na další vybrané sekce.
Přidáváme filtr recenzí podle klíčového slova na detail obchodu
V neposlední řadě přicházíme s novinkou, díky které můžete na detailu obchodu filtrovat recenze dle nejčastěji zmiňovaných plusů a mínusů, které e-shop obdržel. V tomto filtru se vám zobrazí maximálně 200 nejnovějších příspěvků, které obsahují vyfiltrované klíčové slovo.
Při rozkliknutí daného výrazu ¨se zobrazí jen recenze, které ho obsahují. Zákazníci se tak mohou podívat na problém detailněji a zjistit, jak obchod na danou situaci reagoval. Tuto funkci bychom v budoucnu rádi nabídli i u recenzí produktů.
Dejte nám vědět na podpora@heureka.cz, jak se vám nová funkce líbí a pište i v případě, že máte jakékoliv otázky.