Lecke 9: Jak na obrázky a popisky

Poslední díl naší série o párování stručně napoví, co za obrázky na Heureku posílat a co rozhodně neposílat. 

Spousta uživatelů nakupuje očima, hlavně v sekcích s oblečením a dětským zbožím, proto je velmi důležité věnovat pozornost i tomu, jaké s produkty posíláte obrázky a popisky.

Obrázky

Obrázky můžete posílat ve formátech .jpeg, .jpg, .png, v minimálním rozměru 175 x 175 px, což je velikost, která se zobrazuje ve výsledcích fulltextového vyhledávání.

Zde (výše) můžete vidět čtyři příklady nejčastějších chyb, kterých se obchody dopouští při posílání obrázků.

Heureka funguje na bílém pozadí, proto je chybou posílat nám obrázky s nějakým rámečkem nebo na černém (případně jinak barevném či průhledném) pozadí. Na obrázcích nesmí být ani informace o akcích, dárcích, či dopravě zdarma. Obrázky se do galerie načítají automaticky a poté v nich zůstávají, takže i když aktuálně má váš obchod akci, kdy k brusce dává druhou zdarma, nemusí ji mít ostatní obchody, se kterými jste na produktové kartě a i ve vašem obchodu tato akce jednou skončí. Obrázek v galerii ovšem zůstane a zákazníci mají tendenci tyto dárky vyžadovat, i když je najdou v galerii na posledním místě.

Dopravu zdarma i dárky můžete propagovat pomocí speciálních tagů.

Na fotografiích nesmí být ani žádná loga (např. obchodu), vodoznaky, badge.

Co dělat, když mám vlastní fotky, ale nechci je posílat?

Pokud nechcete posílat svoje vlastní fotky na kterých máte vodoznak, samozřejmě nemusíte.

Jak poslat nové fotky?

Jestliže chcete nahradit staré obrázky aktuálními, je potřeba je nahrát na novou URL adresu a tuto vložit do xml feedu.

Popisky

Popisky by neměly být pouhým stručným shrnutím parametrů, které nám posíláte ve feedu, ale měly by produkt představit a vyzdvihnout vlastnosti produktu, které by mohly zákazníka zajímat.

Zároveň by měly být obecné a neměly by obsahovat žádné informace o právě probíhajících akcích, dárcích, prodloužené záruce, kterou poskytujete, osobním odběru, apod.

Stejně tak by popisky neměly propagovat obchod, se zobrazují pro celou produktovou kartu, tedy pro všechny nabídky a jistě byste nechtěli, aby váš konkurent měl svoji webovku napsanou v popisku.

Pro obchody zapojené v Košíku platí, že musí posílat u produktů stejný popisek, v plné délce, jako mají na svých stránkách.

 

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s