Promo akce se SLEVOMATEM

Už jsme to nakousli v našem nedávném článku o úpravách v programu Ověřeno zákazníky v poslední době – máme pro vás připravenou další zajímavou spolupráci na podporu vyplněnosti dotazníků Ověřeno Zákazníky. Tentokrát dostanou zákazníci odměnu za vyplnění dotazníku od Slevomatu! V čem akce spočívá a jaké má podmínky? Čtěte dále v článku.

Jedná se o promo akci, jejíž úkolem je podpora vyplněnosti dotazníků spokojenosti. Jestliže tedy zákazník vyplní dotazník spokojenosti s obchodem a produktem, získá slevu 100 Kč na zážitky na Slevomat.cz a to při nákupu již od 500,- Kč. Z akce jsme vyloučili možnost využití tohoto kupónu na zboží, abychom neposílali vaše zákazníky k obchodníkovi, který prodává obdobné produkty. Akce bude zpřístupněna pro všechny obchody zapojené do programu Ověřeno zákazníky.

Průběh akce

Tato promo akce bude probíhat od 11. do 31. března a bude aktivována všem e-shopům se zavedenou službou Ověřeno zákazníky, jak to bylo u předešlého proma. Pokud zákazník vyplní dotazník spokojenosti s obchodem a recenzi na produkt (pokud je zobrazena), obdrží po jeho odeslání kupón na slevu 100,- Kč při nákupu zážitků nad 500,- Kč na portálu slevomat.cz. Kupón má platnost do 15. 4. 2019 a přijde zákazníkovi na e-mail, který před odesláním žádosti o kupón vyplní. Zákazník je o možném získání kupónu upozorněn v e-mailu s dotazníkem spokojenosti i přímo v dotazníku.

Jak se z akce odhlásit?

Všechny e-shopy, které si nepřeji být do akce zapojeny, se samozřejmě mohou odhlásit. Pro vyřazení je potřeba do 10. 3. 2019. zaslat žádost na email podpora@heureka.cz.

Ukázka e-mailu s žádostí o hodnocení s promo akcí:

Ukázka mailu s kupónem:

5 komentářů: „Promo akce se SLEVOMATEM“

  1. Je možné zákazníky o této možnosti informovat již při nákupu na eshopu v košíku, například nějakým vlastním bannerem? Případně je třeba dodržet nějaký grafický manuál?

    1. Dobrý den, Renato,

      určitě zákazníky o akci můžete informovat už v košíku, a to formou, jakou chcete. Grafický manuál k akci zpracovaný nemáme.

      Hezký den,
      Adéla

  2. Dobrý den,
    pokud akce probíhá od 11. do 31. 3., pak to znamená datum objednávky, nebo datum vyplnění dotazníku? V případě druhé možnosti je to zajímavé jen pro zákazníky, kteří vytvořili objednávku do 21. 3. Je to tak?

    Předem díky za odpověď.

    Mirek Slunečko

    1. Dobrý den, Mirku,

      jedná se datum vyplnění dotazníku – do akce se tedy mohou zapojit zákazníci, kteří dotazník obdrží a vyplní v období od 11. do 31. března. Vyplňovat tak mohou i zákazníci, kteří nakoupili už od 1. března.

      Hezký den,
      Adéla

  3. Dobrý den,
    zákazníci kteří na eshopu nakupují pravidelně třeba každý týden budou mít možnost získat tedy třeba 3 kupony?

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s