Na detailu obchodu jsme pro e-shopy a zákazníky připravili poslední letošní novinku. Jedná se o přehledné zobrazování klíčových slov z recenzí a hodnocení e-shopů. S analýzou slov nám pomáhá technologická firma Geneea Analytics. Jak novinka vypadá, na jakém principu funguje a jak zákazníkům usnadní výběr e-shopu se dozvíte v následujícím článku.
U hodnocení e-shopů se nově zobrazují klíčové plusy a mínusy, které se v recenzích vyskytují nejčastěji. GENEEA umí analyzovat velké množství textu a opakující se výrazy zpracovávat do klíčových slov. Navíc se algoritmus od Geneea stále učí a v průběhu výpočtů se neustále zlepšuje.
Podmínky zobrazení
Abychom uživatelům nabídli skutečně kvalitní data, tak se výpisy kladů a záporů zobrazují u e-shopů, které mají zavedenou službu Ověřeno zákazníky a mají za poslední půl rok alespoň 30 ověřených textových recenzí s relevantními klíčovými slovy. Klíčová slova se prozatím analyzují z výhod a nevýhod u recenzí, které pochází z dotazníku spokojenosti. Analýza z textového shrnutí se nyní zpracovává a budeme ji do klíčových slov přidávat. Deaktivace zobrazení není možná. Zároveň se klíčová slova zobrazí až pokud má e-shop alespoň 2 klady nebo zápory.
Cílem nového zobrazování je zákazníkům zpřehlednit informace o e-shopu a pomoci jim lépe se rozhodnout.
Náhled zobrazení:
Se zobrazením plusů a mínusů u recenzí bychom rádi pracovali i nadále. Do budoucna se po kliknutí na plus či mínus zobrazí výpis recenzí, kde se tyto výrazy vyskytují. Rádi bychom algoritmus časem nasadili také na recenze produktů.
Dobrý den,
pokud by se to zobrazovalo z dotazníků, zaslaných v posledních třech měsících, oka. Takto vnímám jako další špatnost pro e-shopy. Nejvíce budou znevýhodněné e-shopy které, jsou na trhu delší dobu a mají více recenzí. U větších e-shopů se vždy nějaké negativum najde.
Obchod se musí snažit soustavně a ne jen na 3 měsíce 😉
Zajímavý, že pro „Ověřeno zákazníky“ toto neplatí, tam se berou 3 měsíce a basta. To, že e-shop s Heurekou spolupracuje od jejího úplnýho počátku a vždycky měl bezproblémová a kladná hodnocení se v potaz nebere.
Tím, že prodáváme sezónní zboží, tak mimo sezónu o Ověřeno vždycky přijdeme a trvá to půl sezóny, než ho znovu dostaneme.