Zkracujeme dobu zasílání dotazníků OZ při opakovaných nákupech

Abychom zvýšili počet hodnocení, které můžete získat od vašich věrných zákazníků, snížili jsme nově odesílání dotazníků spokojenosti u opakovaných nákupů. Nově tak mohou zákazníci hodnotit stejný e-shop jednou za 30 dní.

Naším dlouhodobým cílem je navýšit počet vyplněných dotazníků, a tak provádíme  AB testy a uživatelská testování, na základě kterých dotazník upravujeme.Na základě výsledků jsme se rozhodli Dobu odesílání dotazníků Ověřeno zákazníky nově zkrátit z původních 90 na 30 dní. Během testování jsme díky této změně odeslali na zákazníky v průměru o 16 % více dotazníků.

Další změnu, kterou jsme v průběhu vánoční sezóny provedli, je odebrání otázky s výběrem konkrétního dopravce, či výdejního místa a to z toho důvodu, že si zákazníci často konkrétního dopravce nepamatovali. Otázku o tom, jak byli s dopravcem či výdejním místem spokojeni, jsme ponechali.

Vyhodnocení provedených změn a shrnutí největších novinek v rámci dotazníku pro vás chystáme ve větším shrnutí začátkem příštího roku.

3 komentáře: „Zkracujeme dobu zasílání dotazníků OZ při opakovaných nákupech“

  1. Fajn, ale raději odstraňte povinnost vyplnit textové pole bez něhož se takové hodnocení neukáže ve výpisu recenzí.

    1. Souhlasím s Pavlem, navíc hodně zákazníků si myslí, že jedna hvězda je nejlepší, v dotazníku žádná o tom informace není.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s