Jubilejní ročník ShopRoku startuje

V pondělí 3.12. startuje již 10. ročník tradiční soutěže  mezi českými e-shopy ShopRoku 2018. Jako vloni, i letos si mohou e-shopy vybrat kategorie, ve kterých chtějí o ceny v soutěži  bojovat. A zákazníci mohou už od začátku prosince hlasovat. Jaké jsou novinky v letošním ročníku a jak podpořit hlasování se dozvíte v našem článku.

V soutěži ShopRoku vyhlašujeme tradičně 3 ceny – Cenu kvality, Cenu popularity a Cenu Heureky. V letošním ročníku jsme přidali 2 nové kategorie v Ceně kvality, nic dalšího na soutěži neměníme. Všichni finalisté a vítězové jsou oprávněni užívat ikonku Finalista/Vítěz ShopRoku 2018 v ceně a kategorii, ve které uspěli.

Cílem soutěže je ocenit nejkvalitnější a nejpopulárnější e-shopy na českém trhu. Tímto oceněním e-shop ukazuje svoje kvality a důvěru, kterou v něj zákazníci vkládají. A Ikonka ShopRoku u vašeho e-shopu vám může přinést až o 15 % více prokliků z Heureky. nevěříte?  Podívejte se na naši infografiku.

Cena kvality

Do Ceny kvality řadíme automaticky všechny e-shopy, které mají získaný certifikát Ověřeno zákazníky. Vyhlašujeme vítěze a finalisty ve 44 podkategoriích, ze kterých vyhlásíme vítěze a finalisty ve 13 hlavních kategoriích a na závěr vyhlásíme 1 absolutního vítěze, tedy nejkvalitnější e-shop roku 2018. E-shopy si od 3. 12. 2018 do 31. 1. 2019 mohou zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Doporučujeme si tuto kategorii zvolit co nejdříve, stačí se přihlásit do své administrace obchodu na Heurece a v záložce Cena kvality kategorii vybrat.  Pokud si e-shop kategorii nezvolí, bude mu přidělena. V letošním ročníku jsme přidali 2 nové kategorie – Osvětlení a Topení. Vítěze a finalisty vyhlašujeme na základě hodnocení v Ověřeno zákazníky za celý rok 2018. Nejvíce hledíme na % doporučení, dále se hledí i na dodací dobu, komunikace obchodu, přehlednost webových stránek, ale i počet hodnocení.

Cena popularity

V Ceně popularity rozhodují o vítězích ve 13 kategoriích internetoví uživatelé svými hlasy. Hlasování probíhá na webu Shoproku  od 3. 12. 2018 do 28. 2. 2019 a uživatelé mohou dát hlas až 3 nejoblíbenějším e-shopům. E-shopy si od 3.12. 2018 do konce hlasování mohou zvolit kategorii, ve které se chtějí o cenu ucházet. Doporučujeme si tuto kategorii zvolit co nejdříve, stačí se přihlásit do své administrace obchodu na Heurece a v záložce Cena popularity kategorii vybrat. Zároveň mohou e-shopy hlasování podpořit připravenými bannery. Využijte i předvánoční sezóny, kdy máte hodně objednávek, zákazníci vás mohou za včasné doručení vánočních dárků odměnit hlasem v ShopRoku.

Banner pro podporu hlasování je umístěn i v dotazníku spokojenosti, uživatelé tedy mohou hlasovat přímo pro e-shop, kterému vyplnili hodnocení v rámci Ověřeno zákazníky. Po kliknutí na banner je e-shop z dotazníku předvyplněn na prvním místě.

Ukázka bannerů:

Cena Heureky

Do Ceny Heureky je potřeba e-shop registrovat, může to ale udělat kdokoliv – majitel, spokojený zákazník, apod. Registrace probíhá na webu ShopRoku a je při ní potřeba uvést proč by měl e-shop Cenu Heureky získat. O cenu se mohou ucházet e-shopy, které jsou něčím výjimečné, stojí za nimi zajímavý příběh, přispívají k sociální integraci, nebo jsou jakkoliv unikátní. Vyhlašujeme jednoho vítěze a dva finalisty.

Podrobné informace o soutěži, hlasování, registraci, ale i minulé vítěze a finalisty naleznete na webu ShopRoku.cz.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s