Připravte se na Vánoce

Pomalu, ale velmi jistě se blíží Vánoce – nejdůležitější část roku pro všechny obchodníky. Mrkněte se s námi na pár tipů, jak zvýšit návštěvy a konverze, a sezónu využít naplno.

Bidujte!

Téměř polovina (přesněji 44 %) prokliků z celého detailu produktu pochází z Boxu doporučených obchodů. Je proto důležité, se před Vánoci zaměřit právě na to. Do boxu se mohou dostat pouze e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky.

Do boxu doporučených obchodů se e-shopy řadí na základě 4 faktorů – cena produktu, dostupnost produktu, hodnocení v Ověřeno zákazníky a cena za proklik (bidding). V podstatě jedinou věc, kterou můžete ovlivnit je nastavení ceny za proklik (bidding). Pokud e-shop začne biddovat, zvýší prokliky z Heureky v průměru o 69%. Pokud vás zajímá více čísel a informací, mrkněte na naší infografiku.

Cenu prokliku na Heurece můžete nastavovat dvěma způsoby. Jednak v administraci obchodu, záložka Nastavení cen prokliku, kde můžete nastavit cenu na celou kategorii, nebo na konkrétní produkt. Druhá varianta je nastavení v XML souboru, kde určujete cenu za proklik na konkrétní produkt pomocí tagu HEUREKA_CPC.

Pro biddování můžete využívat také nástroje pro automatický bidding. Ušetříte si čas a práci s ručním nastavováním kampaně. Jejich přehled a popis naleznete zde: https://www.heurekashopping.cz/pro-obchodni-partnery/reklama-na-heurece/ppc-rezim/automaticke-bidovani

Párujte správně!

Co je dalším klíčem k úspěšné kampani na Heurece? Přesná a co nejvyšší spárovanost! Ke spárování produktů do katalogu Heureky dojde po přepnutí obchodu do PPC režimu. Zkontrolujte si, zda máte zařazené všechny, nebo alespoň většinu vašich produktů do katalogu Heureky. Počet i konkrétně o jaké produkty se jedná, naleznete v administraci obchodu, záložka Přehled spárovanosti.

Využijte také nový přehled Spárovanost produktů, který vám pomůže se správným zařazením produktů do katalogu Heureky, jelikož vám na základě EAN kódu ukáže návrhy na změnu názvu produktů, či kategorií, aby byl produkt správně zařazen. Více informací naleznete v naší nápovědě.

Nabídněte zákazníkům výdejní místa!

Využíváte výdejní místa Zásilkovny, Uloženky, či DPD pickup? Nezapomeňte o tom dát vědět uživatelům Heureky a to prostřednictvím vašeho XML souboru a tagu DELIVERY. Tyto výdejní místa se poté zobrazují ve filtrování na detailu produktu, v cenách dopravy na detailu produktu i v Heureka Košíku, navíc se všechny pobočky výdejních míst, které využíváte přidají na detail vašeho obchodu v záložce Výdejní místa. E-shopy, které využívají API napojení Heureka Košíku, musí výdejní místa zasílat jak v XML souboru, tak přes API.

Nabídněte zákazníkům Dny dopravy zdarma!

Nastartujte s námi vánoční sezónu tradiční akcí Dny dopravy zdarma a nabídněte zákazníkům dopravu zdarma u všech objednávek na 300,-. Akci bude doprovázet rozsáhlá marketingová podpora přímo na Heurece, i mimo ni.

Stačí mít certifikát Ověřeno zákazníky, registrovat se od 1.11. v administraci obchodu na Heureka.cz v záložce Dny dopravy zdarma a upravit nákupní proces po dobu akce (od 13. 11. 9:00 do 15. 11. 23:59), aby byla doprava zdarma u všech objednávek nad 300,-. Jak dopadla akce v předešlých letech se můžete podívat na speciální micrositě.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s