Mírníme pravidla pro získávání modrého certifikátu Ověřeno zákazníky

Květnové zavedení evropského nařízení GDPR ztížilo v rámci naší služby Ověřeno zákazníky získávání certifikátu OZ. Na základě dlouhodobé analýzy a zpětné vazby od e-shopů jsme se rozhodli přistoupit k úpravě podmínek pro získávání modrého certifikátu Ověřeno zákazníky. Zajímá vás jak? Čtěte níže.

V průběhu října jsme se, po důkladné analýze a diskusi s našimi partnery a e-shopy, rozhodli upravit pravidla pro získávání a ztrátu modrého certifikátu Ověřeno zákazníky. Nově jsme proto snížili počet recenzí potřebných pro jeho dosažení. Další podmínky se však nemění.

Pro získání modrého certifikátu Ověřeno zákazníky je stále potřeba mít hodnocení alespoň 90 %, pro získání zlatého certifikátu je potřeba dosáhnout hodnocení 97 %. 

„V důsledku zavedení evropského nařízení GDPR se e-shopům ztížily možnosti získání certifikátu Ověřeno zákazníky. Mnoho e-shopů dosahuje vysokého hodnocení, ale vzhledem k nižšímu počtu recenzí od zákazníků nemají možnost na certifikát dosáhnout. Rozhodli jsme se proto po důkladné analýze snížit počet recenzí tak, aby i nadále mohli modrý certifikát Ověřeno zákazníky získávat kvalitní e-shopy na základě nejlepšího hodnocení zákazníků,“ vysvětluje úpravy v programu Ověřeno zákazníky Leoš Nosek a pokračuje: „E-shopům, které jsou kvalitní a certifikát si zaslouží, chceme umožnit jej získat. Díky vysokým počtům recenzí bylo například pro sezónní e-shopy obtížné na certifikát dosáhnout.“

8 komentářů na „Mírníme pravidla pro získávání modrého certifikátu Ověřeno zákazníky“

  1. Také bych poprosil o podrobnosti. Pokud se nepletu, tak ani dříve nebylo nikde napsané číslo/počet potřebných recenzí. To může být hlavně pro malé a začínající eshopy dost demotivující, když sbírají pozitivní recenze, ale neví, jestli jich musí nasbírat ještě 10 nebo 500…

  2. GDPR ako také úplne odradilo zákazníkov k vypĺňaniu recenzií .Náš eshop aj napriek nárastu počtu objednávok od 1.6 do 17.10 sme zaznamenali 307 objednávok ale len 12ľudí súhlasilo zo zaslaním dotazníka resp ho vyplnilo. Certifikát Heuréky ako overené zákazníkmi sme mali dlhší čas a za celé obdobie sme mali len jednu negatívnu recenziu aj to neobjektívnu zo strany zákazníka aj napriek tomu nám bol certifikát odobratý. Myslím že ani po znížení počtu recenzií sa certifikát nevráti hoci ako eshop odosielam eobjednávky do 2dní a nemáme žiadne negatívne recenzie ……..

  3. Běžní zákazník který nakupuje v e shopech už recenze u e shopu nepíše. Pokud není vysloveně naštvaný nebo naopak hodně moc spokojený či zamilovaný do samotného obchodu nebo snad jinak motivačně angažovaný ( slevou na další nakup ).
    Proto si myslím že snížení počtu recenzí nepomůže . Hodl budou muset kluci a holky s Heureky něco vymyslet aby ověřeno zákazníky neztrácelo více kvalitních eshopu jiného.

  4. Heureka je skvělý vyhledávač produktů (sama jej využívám), ale ke smyslu certifikátu Ověřeno zákazníky jsem momentálně také skeptická. Za současné situace je certifikát spíše označením velkých e-shopových domů s množstvím smíšeného zboží. Speciálek se tento certifikát vlastně netýká. Zvláště, když mají specifické zákazníky. Rozhodně neobsahuje všechny e-shopy, které si toto označení zaslouží. Systém založený na neustálém přísunu nových recenzí ve stanoveném minimálním množství a času nemůže být objektivní. Drtivá většina zákazníků veřejné recenze neposílá. A jak zde již bylo zmíněno, recenze jsou zde často taková zeď nářků nebo naopak nadšení. Zákazník, který je „jen“ spokojený většinou nemá potřebu se někde se svým pocitem sdílet. Řekne si „Zboží došlo, včas, v pořádku, fajn“ …a tím to končí. Nějaké vypisování dotazníku spokojenosti je pro něj ztráta času a ani případná odměna ho k tomu nepřiměje. Některá skupina zákazníků je prostě taková=svá a s nimi certifikát neumí pracovat. Z certifikátu se tak stává pro zákazníka nepoužitelná nadstavba.

Napsat komentář k Helena Zrušit odpověď na komentář