Promo akce s Košík.cz

Motivujte vaše zákazníky k vyplnění dotazníku spokojenosti v rámci Ověřeno zákazníky a získejte více recenzí. Nově jsme si pro vás připravili akci ve spolupráci s Košík.cz. Pokud zákazník vyplní dotazník spokojenosti s obchodem a produktem, získá slevu 100 Kč na nákup potravin v obchodě Košík.cz. Stačí se jako e-shop do 31. 8. zapojit do naší promo akce.

Vyplněnost dotazníků spokojenosti

Pokud máte zájem zvýšit vyplněnost vašich dotazníků spokojenosti v rámci služby Ověřeno zákazníky, nabízíme nově možnost zapojit se do promo akce, která poběží od 3. září do konce listopadu. Před spuštěním jsme akci testovali a výsledkem testu bylo v průměru o 30% více vyplněných dotazníků. Díky vyšší vyplněnosti dotazníků spokojenosti se výrazně snižují případy, kdy e-shopy přichází  o certifikát Ověřeno zákazníky z důvodu nízkého počtu dotazníků.

Zapojení do akce

Pokud máte zájem se akce zúčastnit, kontaktujte nás do 31. 8. na podpora@heureka.cz, který e-shop chcete do akce zapojit. Akce začíná již 3. září, nepromeškejte tuto jedinečnou příležitost. Zapojení do akce je pro e-shopy zdarma.

Průběh akce

Promo akce bude probíhat od 3. 9. 2018 do 30. 11. 2018. Zúčastnit se mohou všechny e-shopy, které mají zavedenou službu Ověřeno zákazníky a chtějí podpořit vyplněnost svých dotazníků spokojenosti. Pokud zákazník vyplní dotazník spokojenosti s obchodem a recenzi na produkt (pokud je zobrazena), obdrží po jeho odeslání kupón na slevu 100,- Kč při nákupu potravin nad 1000,- Kč v obchodě Košík.cz. Kupón má platnost 14 dní od obdržení. Zákazník je na získání kupónu upozorněn v e-mailu s dotazníkem spokojenosti i přímo v dotazníku.

Email s kupónem:

11 komentářů: „Promo akce s Košík.cz“

  1. Dobrý den, je získání slevy 100Kč PODMÍNĚNO tím, že zákazník vyplní kromě recenze e-shopu, také recenzi produktu? Co se stane, pokud produkt umožňuje napsat recenzi, ale zákazník vypne prohlížeč? Dostane odměnu 100Kč pro nákup na Košík.cz?

    1. Dobrý den, Lukáši,

      po vyplnění recenze na obchod i produkt se zákazníkovi zobrazí políčko pro vyplnění emailu, kam chce kód zaslat. Pokud tedy zavře prohlížeč dříve, než si kód nechá zaslat, tak odměnu bohužel nedostane.

      Děkuji za pochopení, Hana.

      1. Tedy je podmínkou vyplnit recenzi I NA PRODUKT. Jak píšete. OK, děkuji zatím za info.

    1. Dobrý den, Martine,

      při této promo akci nebudou prozatím na Heurece obchody nijak odlišeny. Nicméně banner s promo akcí se zobrazí zákazníkům v emailu i v dotazníku. Pokud bude promo akce úspěšná a e-shopy budou mít zájem, stejně tak i partneři akce, tak budeme v budoucnu takové akce opakovat i s případným odlišením e-shopů.

      Pěkný den, Hana

  2. Dobrý den,
    jak je to ohledně GDPR? Protože se jedná o marketingovou akci, tak by měl mít zákazník možnost odmítnout přijetí (asi při vyplňování dotazníku…?). Nebo je nutné upravit GDPR informace na našich stránkách?
    Předem děkuji za odpověď.

    1. Dobrý den,

      promo akce je v rámci stávajícího dotazníku spokojenosti, který má zákazník možnost odmítnout přímo v e-shopu. Navíc musí zákazník vyplnit svůj email (v rámci potvrzení), aby mu promo kód přišel.

      Pěkný den, Hana

  3. Dobrý den,
    V případě, že zákazník koupí 20 produktů, bude muset napsat recenzi ke každému z nich nebo bude stačit recenze jen k jednomu produktu?
    Děkuji za odpověď.
    Jitka Štefková

    1. Dobrý den, Jitko,

      zákazník musí ohodnotit všechny produkty. které má v dotazníku, aby dostal promo kód.

      Příjemný pátek, Hana

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s