Nově se uživatel z kategorie proklikne rovnou do e-shopu, pokud se jedná o jednonabídkový produkt, tedy pokud produkt nabízí pouze jeden e-shop. Co to pro e-shopy znamená a jaké jsou výhody se dozvíte v našem článku.
Když jsme spustili Heureka Košík, dnes už známou službu, tak jsme změnili některé funkce. Jednou z nich je i to, že se uživatel z Heureky proklikl z kategorie rovnou do e-shopu, pokud produkt nabízel pouze jeden e-shop. Tuto funkci jsme se rozhodli vrátit zpět. Změnu jsme se rozhodli provést na základě poptávky od e-shopů. Zároveň chceme pro zákazníky rychlejší postup na stránky e-shopu, kde je e-shop lépe schopný proměnit proklik v objednávku (konverzi).
Tato změna se týká všech produktů na Heurece, ale nejvíce se to dotkne kategorií s oblečením, jelikož tam je nejvíce jedno nabídkových produktů. Uživatel takový produkt pozná podle toho, že vedle ceny produktu vidí rovnou e-shop, který produkt nabízí.
Ukázka z kategorie Trička a košile:
Dobrý den, jak se to dotkne statistik ProductAds? Příklad: využívám označení TOP v kategorii u produktů, které nabízí většinou (ne vždy) jen 1 eshop. Kde uvidím, kolik návštěv se proklikne do eshopu a kolik do detailu produktu? Děkuji.
Dobrý den, Martino,
na chování ProductAds se prozatím nic nemění. Proklik na produkty v ProductAds vždy míří na detail produktu na Heurece.
Krásný den, Hana
Děkuji za rychlou reakci, Hano. Mám ještě jeden dotaz. Když se uživatel proklikne z kategorie rovnou do eshopu, budou se statistiky připisovat stále k produktu, nebo jen ke kategorii? Předpokládám, že k produktu, ale chci mít jistotu. Děkuji 🙂
Předpokládáte správně Martino, proklik se ve statistikách zobrazí přímo u produktu 🙂
Hana