Získejte maximum informací o vašem e-shopu, se Shoptetem na tři měsíce zdarma

Data jsou pro e-shopy klíčová a už nějaký ten pátek se na marketingových a byznysových konferencích nemluví pořádně o ničem jiném. Shoptet pracuje na funkcích, které vám s nimi umožní pracovat, a v poslední době spustil rovnou dvě nové. Podívejte se s námi na pár příkladů, jak všudypřítomná data proměnit v zisk pro váš e-shop. Chcete to vyzkoušet? Připravili jsme pro vás akci, kdy získáte Shoptet na tři měsíce zdarma.

Funkce pokročilé měření elektronického obchodu v Google Analytics
Trochu krkolomný název, jen co je pravda, ale s tím musíte za Googlem.
Co vám tahle funkce přinese se dozvíte v článku na téma rozšíření analytics a rozšířený elektronický obchod.

Ve zkratce díky těmto funkcím získáte:
– přehled o zboží s nejlepší konverzí
– přehled o zboží s nejhorší konverzí
– přehled o zboží s nejvíce návštěvami
– přehled o zboží s nejméně návštěvami

Nedávno spuštěný doplněk Pokročilé statistiky
Shoptet má pro drtivou většinu e-shopů, které běží na jeho platformě, připravený modul pokročilé statistiky. Ten umožňuje pohodlně přímo v administraci zobrazit spoustu dat o prodejích jednotlivých produktů, značek, kategorií, ale například i přehled nejhodnotnějších zákazníků. Najdete tu zkrátka podobná data jako v Google Analytics, ale přímo v rozhraní e-shopu.

A jak data na Heurece využít?
Všichni to z PPC kampaní známe, většinu prokliků prostě berou hlavně ti první. U Heureky proběhne na prvních čtyřech místech v průměru 44 % prokliků. To nám v kombinaci s daty z pokročilých statistik nebo z pokročilého měření elektronického obchodu v Google Analytics může hodně napovědět.

Kontrola párování klíčových produktů
Ideální je vyhledat si produkty, u kterých máte nejvyšší konverzní poměr. U těchto produktů následně zkontrolujte, jestli jsou správně napárované. Ideální je zkontrolovat i jejich popis, EAN, kategorii a další potřebné údaje.

Správný bidding pro klíčové produkty
Stejně jako jinde, i tady platí, že většinu prokliků berou pozice na začátku. Pokud tedy objevíte, že má některé vaše zboží nadprůměrnou konverzi, je dobré si zkontrolovat, jestli je toto zboží v horních pozicích na Heurece. Ideální je samozřejmě vycházet z přehledu, který jste si vytvořili kvůli kontrole napárovanosti.

Nevyhazovat peníze z okna
Zkontrolujte si, jestli zbytečně neutrácíte za propagaci produktů, které mají naopak špatný konverzní poměr. Podívejte se, jaký objem financí a kliků na tyto produkty z vašeho celkového budgetu jde. Všechny tyhle funkce jsou pro úspěch e-shopů klíčové, a proto máte exkluzivní možnost získat provoz e-shopu na platformě Shoptet na tři měsíce zdarma. Akce platí jen do do 31. srpna, všechny informace o registraci najdete zde.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s