Tipy, jak vytěžit z Heureky maximum

Když se e-shop chce na Heurece prosadit, je potřeba mít zapnutý PPC režim. Vliv PPC režimu na prokliky z Heureky do e-shopu jsme si představili v minulé infografice. Co ale ovlivňuje dále prokliky uživatelů do obchodu? Pojďme se podívat na další data.

Detail produktu na Heurece je rozdělen do více částí. Nejvíce prokliků je z tzv. boxu doporučených obchodů Heurekou, jedná se o oranžový box pod popisem a obrázkem produktu. Z tohoto boxu míří do e-shopů v průměru 44 % všech prokliků z detailu produktu. Při zařazení e-shopu do Boxu doporučených obchodů se hledí na 4 faktory – cena produktu, dostupnost produktu, hodnocení v Ověřeno zákazníky a cena za proklik (bidding). Pokud e-shop začne biddovat, tak se mu zvýší prokliky v průměru o 69 %. 8 z 10 e-shopů biddování pomohlo ke zvýšení prokliků. Pokud e-shop naopak přestane biddovat, klesnou mu prokliky na třetinu. O biddingu jsme psali například zde. Kategorie, ve kterých je v průměru největší nárůst, poté co začne e-shop biddovat, jsou: sport, jídlo a nápoje, bílé zboží, dětské zboží a auto-moto.

Pro biddování můžete využívat také nástroje pro automatický bidding. Ušetříte si čas a práci s ručním nastavováním kampaně. Jejich přehled a popis naleznete zde: https://www.heurekashopping.cz/pro-obchodni-partnery/reklama-na-heurece/ppc-rezim/automaticke-bidovani

Záleží také na tom, na jaké pozici se vaše nabídka nachází. Čím je nabídka výše, tím více si jí zákazníci všímají. Konkrétně zvýšení jen o jednu pozici přinese v průměru 15 % nárůst prokliků. Vyplatí se tedy být buď nejlevnější nebo útočit na nejvyšší pozici v boxu doporučených obchodů.

Správně vyplněné údaje jsou dalším klíčem k úspěchu. Pokud máte produkt skladem a tuto informaci Heurece předáváte, mohou prokliky do vašeho obchodu stoupnout v průměru o 7 %. Dostupnost skladem předáváte v hlavním XML souboru pomocí tagu DELIVERY_DATE, případně můžete využít tzv. Dostupnostním XML soubor a v tom předat všechny skladové produkty. Výhodou Dostupnostního XML souboru je, že jej stahujeme každých 10 minut. I cena dopravy je pro zákazníky důležitým faktorem při výběru obchodu.  Pokud máte správně vyplněnou cenu dopravy, vybere si váš obchod v průměru o 20 % zákazníků více. Více detailů naleznete na našem blogu.

Dalším faktorem, který výběr zákazníků ovlivňuje, jsou ikonky soutěže ShopRoku. Tímto oceněním e-shop ukazuje svoje kvality a důvěryhodnost a ikonka ShopRoku u vašeho e-shopu vám může přinést o 15 % více prokliků. Více o soutěži ShopRoku se dozvíte na webu ShopRoku.cz.

Ikonka Autorizovaného prodejce vám také zvýší prokliky a to až o 5 %. Autorizovaný prodejce je součástí služby Koutek značky. Více o této službě se můžete dočíst zde.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s