Zvyšte prokliky na Heurece v průměru na trojnásobek

Chcete vědět, jak na Heurece zvýšit prokliky až trojnásobně? Co je pro to potřeba udělat, a v jakých kategoriích se vám to může podařit? Mrkněte se na náš článek o rozdílech mezi FREE a PPC režimem a o tom, co všechno vám jeho změna může přinést.

E-shopy mohou na Heurece využít 2 základních režimů: PPC a FREE. Základním rozdílem obou režimů je zobrazování a párování produktů do katalogu Heureky. V případě PPC (tedy placeného) režimu jsou produkty spárovány (zařazeny) do katalogu Heureky (kategorie vlevo na hlavní straně Heureky), a ve fulltextovém vyhledávání jsou upřednostněny. FREE režim je zcela zdarma, produkty se však zobrazují pouze ve fulltextovém vyhledávání.

 

A co přepnutí do PPC režimu přináší?

Nárůst prokliků byl zaznamenán u 92 % e-shopů, které se přepnuly z FREE do PPC režimu. Naopak, pokud e-shop z PPC režimu vypadne, sníží se mu prokliky až o 74 %. Celkově přepnutí z FREE do PPC přinese e-shopu v průměru trojnásobný nárůst prokliků. Jedná se o průměrný růst, protože do těchto statistik vstupují další faktory, třeba výše dobitého kreditu, anebo také kategorie, ve kterých e-shop působí. PPC režim využívá na Heurece 40 % aktivních e-shopů. Přitom přepnutí do PPC režimu je velmi jednoduché, stačí si dobít kredit v administraci vašeho obchodu na Heurece.

Přepnutí do PPC režimu se aktuálně nejvíce vyplatí v kategoriích Knihy, Obuv, Jízdní kola, Televize, Pračky, Vysavače, Lihoviny, Pily, Sekačky a Grily. Tyto kategorie mají vysokou návštěvnost a více než třetinu všech produktů kategorie nabízí jenom jeden e-shop.

Které kategorie jsou na tom z pohledu PPC režimu naopak náročné? Určitě se jedná o Mobilní telefony, Notebooky nebo třeba Volně prodejné léky. Zde je velká konkurence a málo produktů, které by nabízel jeden nebo jen pár e-shopů.

Více informací o statistikách PPC režimu, dobíjení kreditu a základním nastavení se dočtete v jednom z dílů našeho seriálu Učíme se Heureku, a pokud máte jakékoliv další dotazy, napište nám na podpora@heureka.cz, rádi vám pomůžeme.

3 komentáře: „Zvyšte prokliky na Heurece v průměru na trojnásobek“

  1. Na základě čeho hodnotíte, že 9 z 10 obchodů se přepnutí do PPC režimu vyplatí? My registrujeme spoustu prokliků, ale naprosté minimum nových objednávek. Tedy placená turistika, ale z naší strany…

  2. Dobrý den, Pavle,

    Naše tvrzení pochází z čísel v článku. Tedy, že 92% e-shopů narostly prokliky po přepnutí do PPC režimu.

    Hezký den, Hana

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s