Pod pokličkou v Heurece aneb nejzajímavější změny na Heurece poslední doby

Poradit zákazníkům s výběrem produktu, od prvního do posledního kroku, a přivést do e-shopu zákazníka rozhodnutého k nákupu – to je jedním z hlavních cílů Heureky. Usnadnit a zjednodušit výběr a provést ho celým nákupním procesem, to jsou priority, které aktuálně sledujeme. V rámci toho jsme v poslední době udělali pár zajímavých úprav, o kterých bychom se vámi rádi podělili, včetně toho, jak nad každou úpravou přemýšlíme a z čeho se chceme poučit.

Jednou z klíčových priorit je aktuálně responzivita. Zákazníkům chceme pohodlně na mobilních zařízeních nabídnout stejný obsah jako na desktopové Heurece. Začali jsme tedy uživatelským účtem, který na mobilní Heurece chyběl.

UŽIVATELSKÝ ÚČET

U uživatelského účtu pro nás bylo cílem nabídnout pokročilejším zákazníkům pohodlí a komfort, a také značně vylepšit stávající služby. Mezi služby, které jsme zachovali, patří seznam Oblíbených, Hlídání cen a Košík. Nově jsme také přidali Seznam objednávek s dokumenty pro reklamace nebo případně vracení, možnost uložené karty a přehled recenzí zákazníka.

A jak se nám to povedlo?

Meziročně jsme zaznamenali nárůst o 67 % v unikátním zobrazení stránek. A že se nový design zákazníkům líbí, dokazuje taky NPS – meziročně se zvýšila o 5 %.

Další důležitou změnou, na které jsme zapracovali, byl také nový detail obchodu. Pro zákazníky je detail obchodu důležité místo. Často během cesty nebo čekání na mobilu hledají informace o prodejcích, čtou recenze, zkrátka sbírají dostupné podklady k tomu, kde nakonec nakoupí. O novém detailu obchodu jsem u nás na blogu už psali – nejen o jeho první verzi, ale i o tom, co dalšího jsme upravili na základě vašich námětů.

A co ještě je pro zákazníky klíčové, když vybírají e-shop? Jednoznačně informace o dopravě. A to nejen o její ceně, ale obecně o možnostech, které e-shop nabízí. Chtěli jsme proto, aby zákazníci všechny tyto informace měli přehledně na jednom místě, a díky tomu jim tak zjednodušili výběr toho správného e-shopu. Informace o dopravě jsme proto přidali do XML souboru. E-shopům nově jednoduše stačí vyplnit v XML souboru tag DELIVERY, a zákazníci mají přehled o tom, jaké druhy dopravy nabízí.

Nové hledání

Chtěli jsme se také věnovat tomu, abychom zákazníkům přinášeli ve vyhledávání lepší a relevantnější výsledky. Aby to, co u nás hledají, nemuseli nejdříve hledat jinde, ale už od začátku se mohli spolehnout na Heureku.

Databáze dotazů na Heurece je obrovská a na českém trhu unikátní. Rozhodli jsme se proto vyvinout nový vyhledávací nástroj a jazyk, který využívá novější technologii, tzv. elastic search. Výsledkem jsou pro zákazníky lepší a relevantnější výsledky a rychlejší odezva.

V neposlední řadě jsme také upravili vzhled domovské stránky Heureky. Protože chystáme celou Heureku zresponzivňovat, rozhodli jsme se její design zpřehlednit a sjednotit. Naším cílem je to, aby se napříč všemi zařízeními cítil zákazník stejně, a my jsme mu mohli nabídnout stejné funkce a rozpoznatelné ikonky na všech místech.

One thought on “Pod pokličkou v Heurece aneb nejzajímavější změny na Heurece poslední doby”

  1. Chtělo by to zlepšit to vyhledávání (kolikrát člověk zadá část názvu a nic to nenajde) a aby šlo vyhledávat i v popisech produktů.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s