Nový detail obchodu je responzivní, je přehlednější a klade větší důraz na zobrazení recenzí. Všechny úpravy vycházejí z přímého uživatelského testování, které jsme v posledním roce prováděli. Na základě vaší zpětné vazby a připomínek jsme na detailu obchodu však provedli několik úprav. O které úpravy se jedná konkrétně? Stručný souhrn najdete v příspěvku níže.
Přesunuli jsme pořadí filtru recenzí a sjednotili jejich vzhled
Uživatelské testování nám ukázalo, že zákazníci jako první pročítají negativa e-shopu – neznamená to však primárně, že hledají ‚špínu‘. Klíčové je, čeho se negativní recenze týkají. To, co někdo může vnímat jako negativum, může pro jiného zákazníka být nepodstatné. Silně jsou vnímány také odpovědi a reakce e-shopu – negativní recenze tak rozhodně nemusí znamenat, že zákazník v e-shopu nenakoupí.
Na základě reakcí e-shopů jsme nově upravený filtr recenzí a jejich zobrazení přesunuli a upravili.
Reagování na recenze je nyní lépe použitelné a viditelnější
Dále jsme také vyslyšeli připomínky k možnosti reagovat na recenze. Pro zákazníky i e-shopy je správná reakce na recenze jednou z klíčových kritérií o rozhodnutí. Proto jsme vkládání reakcí na recenze upravili a zpřehlednili.
Zlepšili jsme zobrazení bannerů
Další věcí, kterou jsme na detailu obchodu upravili a změnili na základě reakce e-shopů, je zobrazení bannerových reklam. Vyladili jsme mechanismy tak, abychom na detailu obchodu nezobrazovali konkurenční e-shopy a zároveň jsme přesunuli bannery tak, aby nenarušovaly prostor detailu. Automatizovaný systém se snaží eliminovat nesprávné zobrazení na minimum, ale v případě nepřesností nám dejte vědět na podpora@heureka.cz.
Více dopravy a přehledněji
V neposlední řadě jsme také přidali na detail obchodu stovky poboček dopravců a výdejních míst, se kterými konkrétní e-shop spolupracuje. Seznam výdejních míst Zásilkovny, Uloženky, či DPD pickup se zobrazí na základě informace v XML souboru, v tagu DELIVERY. O rozšíření tagu DELIVERY jsme již psali na našem blogu.
Pěkná snaha, ale pořád to neřeší problém, kdy zákazník dá palec dolů, aniž by napsal, co je na shopu nebo jeho službách špatné. Nahrává to těm, kteří chtějí jen uškodit. Není to fér.