Detail obchodu na Heurece v novém

Naším dlouhodobým cílem je celou Heureku připravit na pohodlné zobrazení na mobilu. První responzivní částí Heureky se stal vloni uživatelský účet, který spatřil světlo světa na podzim roku 2017 a prohlédnout si jej můžete na ucet.heureka.cz. Jako pokračování tohoto trendu jsme koncem března připravili změnu zobrazení detailu obchodu na Heurece. Kromě responzivity je nový detail obchodu přehlednější, s lepším zobrazením jednotlivých ikonek a s větším důrazem na zobrazení recenzí. Nechybí také  dlouho očekávané zpřehlednění řazení příspěvků v diskusi a možnost reagovat do vláken. Na co všechno se tedy můžete v rámci nového detailu obchodu těšit? Čtěte níže.

 Větší důraz na zobrazení recenzí

Z výsledků uživatelského průzkumu a testování víme, že právě recenze a texty mají na rozhodování uživatelů největší vliv. Proto jsme v rámci celého detailu obchodu mnohem více zviditelnili právě recenze. Zpřehlednili jsme možnost jejich řazení tak, aby uživatelé měli po ruce co nejvíce informací ke správnému rozhodnutí.

Informace o e-shopu, které obsahují mimo jiné celkové hodnocení, certifikát Ověřeno zákazníky a ostatní ocenění jsme přesunuli z horního pole do levého sloupce. Některé z abstraktních ukazatelů hodnocených pomocí hvězdiček jsme také nahradili konkrétními daty – například dobu dodání u jednotlivých recenzí.

Vlevo je vidět starý detail obchodu, vpravo je jeho nová podoba.

V záložce výdejní místa jsou nové informace

Obsah záložek Informace a Pobočky jsme nově sloučili do jedné záložky Výdejní místa. Nově jsme do této záložky přidali funkci geolokace, která automaticky zobrazí výdejny v blízkosti konkrétního uživatele. Postupně sem budou přibývat také informace o cenách dopravy a podobně.

Vlevo je zobrazení záložky Pobočky, vlevo je vidět nová záložka Výdejní místa s dalšími informacemi.

Diskuse nově řazeny do vláken

Výraznou změnou prošla také záložka Diskuse. Nově se dotazy a odpovědi v diskuzích budou řadit do vláken tak, jak jsou na to uživatelé zvyklí, například ze sociálních sítí.

Obrázek vpravo ukazuje nově řazení příspěvků v diskusi do vláken podle tématu.

Řazení obchodů ve výpisu

Ve výpisu obchodů jsme uživatelům zviditelnili možnost přejít přímo na recenze obchodu. Obchody nově řadíme dle hodnocení.

Vlevo starý rozcestník, vpravo jeho nová varianta.

45 komentářů: „Detail obchodu na Heurece v novém“

  1. Dobrý den,

    nějak nikde nevidím počet hodnocení bez vyplněných textů, tento údaj již nebude pro uživatele dostupný?

    1. Dobrý den, pane Řeháku,

      prosíme o chvíli strpení, počet hodnocení celkové spokojenosti za posledních 90 dní se na detailu obchodu objeví zanedlouho.

      Díky moc a přeji hezký den,
      Adéla

      1. Nejsem si zcela jist, zda je to informace, co jsem měl namysli.

        Dříve byl uveden počet hodnocení zákazníků celkově a pak teprve počet hodnocení doplněný o textovou recenzi.

        Obecně je škoda, že se s hodnocením bez vyplnění textových polí nedá nijak pracovat, reagovat na ně atd.

      2. Dobrý den, ráda bych se zeptala, kdy bude tedy možné vidět celkový počet hodnocení?
        Předem děkuji a hezký den,

        Lucie

  2. Ještě jsem si všiml, že ID objednávky je nyní nějaké vnitřní číslo Heureky, nikoliv číslo objednávky obchodu, jako tomu bylo dříve. To mi přijde trochu nepraktické při dohledávání relevantní objednávky k recenzi. To je záměr?

    1. Ano, tohle je opravdu nepraktické… Teď nedohledáme objednávku…. Nový vzhled se vážně nepovedl….

    2. Dobrý den, pane Řeháku,

      o této chybce víme a pilně pracujeme na nápravě, během chvíle by to mělo být v pořádku.

      Díky za pochopení a hezký den,
      Adéla

      1. Děkuji, všiml jsem si, že přiskočil další řádek a údaj je doplněn.

  3. Screenshoty tady v článku máte bez reklamy. Na produkčním webu jsou detaily obchodu doplněné o reklamní pole. Podle mne nevhodně – tak, že není reklama jasně oddělena od profilu obchodu. Některé kombinace reklamy s naším obchodem se mi nelíbí, působí nevhodně, zavádějí návštěvníka, nechceme spojovat svůj obchod s takovou reklamou. Může tam mít reklamu i přímá konkurence? Zatím jsem na to nenarazil, ale to by se nám také hodně nelíbilo.

    Jinak se mi redesign líbí. Umístění reklamy to, ale celé kazí. 😦

    1. Dobrý den, Jiří,

      děkujeme za reakci.

      Detail obchodu je součástí Heureky, a stejně jako v jiných částech webu i zde je bannerový prostor pro zviditelnění. V tuto chvíli zvažujeme různé možností využití inzerce v tomto prostoru.

      Hezký den,
      Adéla

  4. Dobrý den, proč najednou odpověď správci obchodu není umožněno psát recenze na spřízněný obchod? Co to znamená? Zdá se mi, že nemohu najednou reagovat na recenze, přitom jsme neprováděli žádnou změnu.

    1. Dobrý den, Lucie,

      správce obchodu by měl mít možnost reagovat i na spřízněné e-shopy z registračního emailu. Na funkci možnosti reakcí i z dalších e-mailů, jako na starém detailu obchodu, pilně pracujeme.

      Pěkný den,
      Adéla

  5. Dobrý den, chtěl jsem reagovat pomocí formuláře přímo na detailu obchodu, ale bohužel se mé připomínky nevešly.

    1. Nejzásadnější bod je, že jsem na stránce svého obchodu viděl reklamu na eshop s konkurenčním zbožím. To není v pořádku, dávám heurece peníze za to, že bude přivádět zákazníky mě, ne že je bude vodit konkurenci.
    2. Pro přihlášené majitele eshopu, aby reakce na recenzi byla zobrazena stejně jako nepřihlášeným toto pole ve kterém se posouvá je nepřehledné.
    3. Proč jsou jako první ve filtru Negativní recenze a až potom pozitivní? Jsem malý eshop, a mám jednu negativní recenzi a 86 pozitivních. V hodnoceních bez recenze je poměr podobný, proč tedy zákazníkovi podsouváte jako první negativa? Upřednostnit negativní recenze dává smysl, pokud eshop má negativních hodnocení mnohem větší procento.

    1. Dobrý den, Pavle,

      díky moc za vaší zpětnou vazbu. Stejně jako v jiných částech webu je i na detailu obchodu bannerový prostor pro zviditelnění. V tuto chvíli zvažujeme různé možnosti využití inzerce v tomto prostoru.
      K zobrazování reakcí a filtrování recenzí sbíráme zpětnou vazbu, kterou vyhodnotíme a případně upravíme.

      Hezký den,
      Adéla

  6. Ještě jedna připomínka k reklamě – není responzivní a z levého sloupce vytéká do sloupce hodnocení při zmenšování šíře okna prohlížeče.

    1. Dobrý den, Jiří,

      na nápravě zobrazování bannerů pracujeme. Díky za upozornění,

      hezký den,
      Adéla

  7. Dobrý den, výborně, znovu se objevily negativní recenze 2 roky staré – jak bylo řečeno, hezky na prvním místě. K tomu nefunkční tlačítko Reagovat u hodnocení. Já snad už žádná vylepšení nechci.

    1. Dobrý den, Zuzano,

      díky za upozornění, tlačítko reagovat by mělo být plně funkční, vyzkoušeli jsme. Co se týče zobrazování recenzí, sbíráme zpětnou vazbu, kterou budeme vyhodnocovat a následně na ni reagovat.

      Hezký den,
      Adéla

  8. Pokud čtu, že sbíráte zpětnou vazbu, dovolím si taky jednu přidat. Zobrazit všechny negativní recenze v jedné záložce je podraz. Máme cca 80 negativů mezi cca 4000 pozitivními. Tzn. nikdy se nezavděčíme 100% zákazníků, ale jedna negativní recenze mezi 80 pozitivními se skutečně ztratí. Pokud dáte všech 80 negativních recenzí získaných za 8 let do jedné záložky a červeně zvýrazníte… i já jako človek, co s Heurekou pracuje, mám nutnání kliknout nejdříve sem. Tam pak vidím desítky několik let starých negativů. Což si myslím, že nás vzhledem k celkovému hodnocení zbytečně poškozuje. Müller, Autodíly PEMA

    1. Dobrý den, Vladislave,

      díky za zpětnou vazbu. Nový detail obchodu reaguje na uživatelská testování, která jsme prováděli a tedy na to, jak se při vyhledávání recenzí chovají samotní zákazníci. Vaši zpětnou vazbu však sbíráme také a při případných úpravách ji vezmeme v úvahu.

      Hezký den,
      Adéla

  9. Dobrý večer,
    bohužel nový vzhled zejména v části recenzí, což je pro Heureku naprosto stěžejní část, se vám nepovedl.
    Rozdělit recenze na pozitivní a negativní je chyba. Každý uživatel teď klikne na Negativní recenze a nabývá špatného dojmu i o jinak velmi dobrém eshopu. Toto vytváří zcela zbytečně velmi negativní obraz o každém eshopu. I o eshopu který má 99,7 % a dělá pro zákazníky maximum. Vždy budou vidět negativní recenze, třeba dva roky staré.
    Toto zákazníkovi nepomůže, pouze ho to znejistí v nákupu. Naším i vaším cílem je pravý opak – aby zákazník našel kvalitní eshop, kvalitní zboží a v klidu si nakoupil co potřebuje.
    Dále je v novém výpisu recenzí velmi špatně zvolený font – zcela kostrbatý, nesmyslně velké řádkování – dělá výpis recenzí nepřehledným, po kliknutí na mapu výdejního místa je špatné měřítko, atd.
    Ale nejhorší je vytažení těch starých negativních recenzí. Tady nejde o typ televize, kde jsou i starší negativní recenze na místě. Jeden typ televize je stále stejný. Byl stejný před rokem i nyní. Ale internetový obchod je vyvíjející se živý organismus. Před rokem byl jiný design, jiný systém expedice, jiný zákaznický servis, zcela jiné zboží atd. atd. Ty staré recenze vytažené nahoru opravdu nejsou na místě.
    Prosím alespoň o tutu opravu. Pomůže nám všem.
    Hezký večer
    Ing. Hanuš Mazal
    http://www.promobily.cz

    1. Dobrý den,

      nejsem z Heureky a i přes to s Vámi nesouhlasím. Dle mého názoru je toto shromáždění dobré. Líný uživatel se do tohoto detailu ani nedostane, ten jen v přehledu obchodů na kartě produktu vidí počet hodnocení a procenta a stačí mu to k posouzení, zda nakoupit, či nikoliv.

      Uvědomělejší uživatel jde do detailu a zde ho zajímají právě převážně ty negativní recenze, jelikož tam se většinou lze dočíst, jak obchod reaguje na případné reklamace a podobně. Dokonce věřím, že takový uživatel dovede posoudit i případ, kde negativní recenze je napsána spíše díky povaze nakupujícího a ne kvůli zásadní chybě obchodu, což mu může usnadnit dobře napsaná reakce obchodu. A věřím, že tento uživatel si všimne poměru negativních a pozitivních recenzí a i data vytvoření recenze.

      Další věcí je to, že tyto podmínky jsou pro všechny shopy stejné, takže ty negativní recenze na prvním místě Vás před nikým nemůžou znevýhodnit.

      Tímto chci podpořit Heureku v tomto rozhodnutí, umístit filtr na negativní recenze za celou historii, klidně i na první místo, před ty pozitivní.

      1. Nezlobte se na mě, ale toto je nesmysl. Zkušenosti s reklamacemi mohou být i v těch pozitivních recenzích, jenže pokud si někdo přečte dvě negativní recenze, které mu jsou na prvním místě podsouvány, tak už se k těm dvěma stům kladných ani nedostane. Podle mě to způsobí větší nejistotu na straně zákazníka a prokliká si více eshopů a o to přeci jde, co nejvíce prokliknutí do eshopů, popř. dotlačení zákazníka k nákupu přes Heureka košík, kde je „garance“. Ve výsledku jde jen o prachy. Zajímalo by mě jestli se toto testovalo při návrhu nového designu také.

      2. To je nesmysl pane Řeháku. Provozujete eshop? Očividně ne. Líný uživatel zůstane v přehledu produktů? Nee. V přehledu produktů nezůstává téměř nikdo. Zvlášť pokud máte originální sortiment jako třeba my. V přehledu u produktu je pak jeden eshop. A na ten zákazník klikne a kouká na recenze.
        Další nesmysl je, že u negativních recenzí se zákazník dočte informace o tom, jak eshop reaguje na reklamace. Zkuste se na to podívat z pohledu dobrého eshopu, který má špičkový zákaznický servis. Negativní recenze máme z 99% od zákazníků, kteří se nám vůbec neozvou, ani telefonicky, ani emailem, ani nevrací zboží. Pokud se nám ozvou s jakýmkoliv problémem, píší pozitivní recenze.
        Uživatel opravdu nemá v hlavě přesnou kalkulačku na velká čísla, aby si počítal poměr negativních a pozitivních. Co si dokáže srovnat je počet negativních. Ty jsou červené a jsou dobře vidět. Jeden eshop má např. 25, druhý 39. To ale nejsou čísla, která by měla vypovídající hodnotu. Musí se zde zohlednit kolik let eshop existuje, kolik má pozitivních recenzí a kolik negativních je za posledních 30, 90, 120 dní. To je důležité. Proto je velmi dobrá metrika, která ukazuje poměr negativ/pozitiv za posledních 90dní, kterou Heureka používá již dlouho.
        Ano podmínky jsou pro všechny stejné a všechny to zbytečně poškozuje.
        Pokud byste provozoval větší eshop s velmi kvalitním zákaznickým servisem, zjistil byste, že většina negativních recenzí vám pak přijde bez vašeho zavinění od lidí, kteří si chybně objednali, nepochopili technická specifika objednaného zboží, nebo od takzvaných „trollů“ nebo „pacientů“, kteří vám dají negativ, prostě proto že můžou.

    2. Dobrý den, pane Mazale,

      rozdělení recenzí na negativní a pozitivní reaguje na uživatelská testování, která jsme prováděli, a na to, jak se při nákupu chovají sami zákazníci.

      Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, všechny postřehy budeme vyhodnocovat a v případě úprav je vezmeme v potaz.

      Pěkný den,
      Adéla

  10. Dobrý den ještě jednou,
    narazil jsem ještě na jeden nedostatek. V novém designu chybí ta dílčí hodnocení. Např. kvalitu komunikace považuji za velmi důležitou část a teď tam nic není. Pokud je někde možnost si jednotlivé recenze rozkliknout, tak jsem nenašel kde.

    Děkuji.

  11. Vážení,
    tak toto se vám opět nepovedlo! Proč podsouváte jako první negativní recenze, které jsou navíc lživé. Máme sice jen dvě, někdy z minula, ale vaším zobrazením se budou neustále zviditelňovat!!!! a zbytečně oživovat!!! Pozitiva jsou samozřejmostí, ale negativa vždy v člověku zůstanou a lépe se zapamatují.
    To je záměr? Mohli by jste si uvědomit, že jsme to MY, kdo vám dává peníze. A za své peníze chci podporu nás, platičů! Pořád jen ochraňujete zákazníky, ale ti vám nedají ani halíř. Jsme to my, e-shopy.
    Jestli hodláte nás takto poškozovat, končím u vás.
    Co se týče konkurence – proč podsouváte jejich reklamu na mém účtu? Další „geniální“ vychytávka. Stále vymýšlíte jen vylepšení pro nakupující a na prodávající máte jen bič!!!

  12. No to jste nám zase pomohli! Ještě malou chvilku a Heureka je pro mě nepoužitelná. Jen klacky pod nohy, tak jak se vám to hodí. Tyto recenze jsou od začátku jen zavádějící. Není člověk ten, aby se zavděčil všem a všichni eshopaři vědí, čeho jsou dnešní zákazníci schopni. Toto je další úmyslné likvidování konkurence. Jo, tak zlikvidujte všechny malé a střední eshopy, aby tu mohlo být jen pár gigantů….Váš přístup mi připomíná EET. Z Heureky se stal odpad!

    1. Nemohu říct, že by se mi nové řešení líbilo, ale můžete mi prosím vysvětlit Vaše myšlenkové pochody?

      „Toto je další úmyslné likvidování konkurence. Jo, tak zlikvidujte všechny malé a střední eshopy, aby tu mohlo být jen pár gigantů…“

      Jak konkrétně? Nebo snad velké e-shopy nemají negativní recenze?

  13. To je to samé jako reklama v TV. Spot kde hodnotí malé dítě v kočárku je vrchol marketingu, tleskám. Pochopitelně je celá reklama laděna poměrně nepozitivně (hodnocení 70%). Ve skutečnosti pak jde jen o to zda zákazník DOPORUČUJE nebo NE. Procenta v podstatě nikoho nezajímají. — podsouvání negativního hodnocení od upřímných zákazníků. Fakturu však platí provozovatel eshopu.

  14. Zdravím vás,
    teda to je tak hrozný, že nemám slov. Z fajnového cenového porovnávače se stala tvrdá reklamní komerce. Proč se musím koukat na konkurenční a rozptylující reklamy cizích a konkurenčních firem, za které neplatím. Stránka se sníženou přehledností informací, které kupující hledá ale hlavně do něj hustit nabídky, které ho rozptylují a které nehledá. Razantně zdražujete a přesto máte z našich cen prokliků a jiných tahů málo, že se musíte uchylovat k takovým věcem? Fakt jste mě zklamali i tou omáčkou, kterou tento krok obhajujete. Bylo by moudré se zamyslet, zda je to pro vaše stále více a více platící klienty fér…

  15. Dobrý den,
    mrzí mne to, ale bohužel musím znovu souhlasit s většinou. O výkendu jsem měli akci, které se zúčastnilo asi 30 e-shopistů a shodli jsem se, že i aktuální novinka je katastrofa. Celkový počet hodnocení, to jest těch kde zákazník nevyplnit textové pole navíc úplně vymizel. Proč? Upřímně poměr tržeb z Heuréky vůči celkovému obratu nám neustále klesá, PNO stoupá do neudržitelných výšin. V kombinaci se snahou Heureky drobným a středním e-shopům co nejvíce neustále znepříjemňovat život, jsme nuceni taktéž zvažovat, že nejspíš na Heurece skončíme.
    Naprosto souhlasím, že zákazníka zajímají hlavně ty negativní recenze. V minulosti ale aby se alespoň k některým dostal, musel často na Heuréce strávit poměrně dost času a procházet spoustu stránek a také samozřejmě strpět všude přítomnou reklamu. Nyní se o to dobrovolně ochuzujete. Možná když, ani nyní nejste ochotni neházet klacky pod nohy svým chlebodárcům, tak možná by jste mohli ty shluky několik let starých negativ odstranit kvůli sobě.

    S pozdravem Petr

  16. Co by bylo dobré doladit v novém hodnocení, to tam opět schází. Český závistivý zákazník, vám dá lehce palec dolů, jen za to, že je počítačově negramotný, a takových zákazníků je 33%!!! Chtělo by to hlavně opravit to potvrzení hvězdičkami. Prostě dát možnost pro zákazníka potvrdit hvězdy 1 až 5 kliknout na jednu s verzí , no a ta se zabarví a promění v %. Hodně zákazníků, totiž nechtěně nedá hodnocení na 100%, i když to tak měl v plánu při vyplňování recenze. Můžete si vzít příklad z eBay, tam to hodnocení uděláte, jak jste chtěl – perfektní provedení pro všechny! Další chyba Heuréky je v tom, že by měla nějak oddělit recenze na hodnocení zboží, a prodeje. Každý nazlobený zákazník na výrobek, nebo si objedná LCD displej místo mobilu, no anebo je nespokojený s výrobkem, si vylije zlost tím, že dá zcela lehce a s radostí ten “ krásný “ palec směrem dolů. Všichni poctivý prodejci na to doplácí, i když se snaží sebevíc. Stále je co vylepšovat, zkuste se nad vším zamyslet, a dívat se očima malých poctivých e-shopů. Nejdůležitější nechávám na konec, ani panu Babišovi, ani vám se nepodařilo odbourat šedý dovoz, ti co krátí stát o DPH, a kdo na to doplácí, odpověď si každý poctivý prodejce zodpoví sám, Pro šedý dovoz, by jste měli udělat samostatnou sekci na Heuréce, i s hodnocením – recenze. Proč se spojuje CZ distribuce a šedý dovoz?
    Roman, poctivý prodejce.

    1. Dobrý den, Miluše,

      chybu jsem nahlásila kolegům, kteří usilovně pracují na její nápravě. S nasazením nového detailu obchodu se vyskytly nějaké chyby, na jejich opravách ale pracujeme. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

      Děkuji za pochopení a přeji hezký den,
      Adéla

  17. Ještě něco. Nelíbí se mi, že když zákazník vyplní dobu doručení „přesně si nepamatuji“, uvedete, že doručení trvalo 1 týden. Téměř u všech textových recenzí, kde to zákazník vyplnil, mám toto uvedeno. Ale není to pravda.

  18. Dobrý den, přidávám se k reakcím na nový vzhled hodnocení:

    1/ rozdělení recenze na pozitivní a negativní
    Původní řazení dle časové posloupnosti bylo férové jak pro prodejce tak i pro zákazníky.
    Přenášelo aktuální informace o důvěryhodnosti obchodu, komunikaci, kvalitě zboží a nabízených službách.
    Recenze byly aktuální, ne xxx let staré

    2/ proč jste v pořadí zobrazování upřednostnili Negativní recenze před Pozitivními ?
    Kdo si chce přečíst Negativa, tak si je najde, jsou jednoduše viditelné, není potřeba je podsouvat.

    3/ staré recenze
    Za 11 let fungování máme pouze 5 negativních recenzí (2 x z roku 2011, 1 x 2013, 1 x 2014 a 1 x 2016)
    Proč se zobrazují tak staré recenze ? Neměli by být třeba max. 2-3 roky staré ?

    4/ pozitivní recenze – proč se mezi pozitivními recenzemi nezobrazují i hodnocení bez textového hodnocení označená pouze jako Doporučuji ?
    V dnešní době chtít po zákaznících slovní hodnocení je scifi. Je vůbec zázrak, když kliknou alespoň na tlačítko Doporučuji.

    5/ reakce prodejce
    Domnívám se, že když je vidět celá recenze od zákazníka, měla by být na první pohled viditelná i celá reakce-odpověď prodejce (jak tomu bylo v minulosti) a ne být skrytá v okénku s rolováním.
    Platí zvláště pro negativní recenze. Nový zákazník hned na první dobrou vidí… a ještě pěkně v rudé barvě… všechno co nespokojený zákazník napsal. Ale jak situaci vysvětlil nebo se k ní postavil prodejce vlastně nevidí. Nevím, zda každého pak zajímá ještě reakce obchodu, když vidí pouze první 2-3 řádky a dál musí rolovat.
    Proč by to dělal, když už jasně vidí v rudém, že je „všechno špatně“ ?

    6/ Certifikát Ověřeno zákazníkem – vím, že to úplně není k tématu nového vzhledu, ale přesto si neodpustím komentář i k této službě
    Chápu, že nově zaregistrovaný obchod musí získat potřebný počet hodnocení, aby mu byl udělen certifikát Ověřeno zákazníkem.
    Nerozumím ale tomu, proč obchodu, který nezíská za poslední 3 měsíce 20 hodnocení je certifikát následně odebrán. Zákazníci v dnešní době, kdy jsou zavaleni hromadou spamové pošty, Newsletterů apod., nemají chuť vyplňovat dotazníky. Dotazník vypíše především nespokojený zákazník. Pokud tedy obchod neobdrží v krátkém časovém období větší počet negativních recenzí, není důvod udělený Certifikát odebrat. Obchod je evidentně stále stejně dobrý, poskytuje dobré služby…jinak by si přece zákazník stěžoval.
    Prosím tedy o vyhodnocení i tohoto postřehu.
    Domnívám se, že by certifikát neměl být odebrán, pokud se neobjeví negativní recenze a nebo nastavit jiným a spravedlivým způsobem počet požadovaných hodnocení pro všechny obchody.
    Získat 20 hodnocení z 50 objednávek nebo 20 hodnocení z 500 objednávek je neporovnatelné…mělo by to být nastaveno když už, tak procentuálním poměrem, aby byly podmínky pro všechny obchody stejné.

    V každé odpovědi Adély vidím – prováděli jsme uživatelská testování, jak se při nákupu chovají sami zákazníci.
    Co takhle ale testování nebo dotazy směrem k nám prodejcům ?
    Snad tedy naše připomínky vyhodnotíte a vezme v potaz…
    Jaroslava Zákonová

  19. Dobrý den, proč v detailu obchodu zmizela záložka „akční zboží“, tedy jakýsi seznam reálných slev, který obchod má.
    Byl to docela zajímavý nástroj.
    Je to úmyslné odstranění, nebo se ještě vrátí?

    Děkuji

    1. Dobrý den, Pavle,

      na základě analýzy jsme se rozhodli záložku akční zboží odstranit

      Díky za pochopení,

      hezký den,
      Adéla

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s