Lekce 12: Co se do seriálu nevešlo

Kromě základních a pokročilých funkcí Heureky, které vám pomohou ji lépe nastavit, existují další formy a možnosti, jak Heureku a její další části využít. Do posledního dílu našeho seriálu jsme shrnuli vše, co se nám nevešlo nikam jinam. Přehled všech doposud vydaných dílů najdete na našem blogu pod štítkem Učíme se Heureku. A pokud vás zajímá cokoliv dalšího nebo máte nějaký všetečný dotaz, napište nám na podpora@heureka.cz, rádi vám na všechno odpovíme!

Ostatní srovnávače cen

Nákupní rádce a cenový srovnávač, to není jen Heureka. Registrací a aktivací obchodu na Heurece se automaticky zobrazují produkty z obchodu i na našich ostatních srovnávačích, jako je SrovnaniCen.cz, NejlepsiCeny.cz a SeznamZbozi.cz. Tím nabídka obchodu zasáhne větší počet uživatelů, kteří na internetu hledají produkty za nejlepší cenu.

Pracujeme na tom, aby byly i naše ostatní srovnávače v moderním responzivním designu, nyní konkrétně měníme vzhled SrovnaniCen.cz, viz porovnání designu níže. Nejedná se o konečné změny, design se bude ještě upravovat.

Původní:

Nový:

Dotazy z poraden

Heureka.cz není jen porovnávač cen, ale také nákupní rádce. Proto uživatelé naleznou na Heurece nejen cenové porovnání produktů, ale také rady jak produkt správně vybrat a v poradně se mohou ptát e-shopů, odborníků na produkty, či uživatelů, které mají produkt již doma na konkrétní dotazy, které je zajímají.

Jako e-shop si můžete nastavit zasílání těchto dotazů z poraden na váš email a tím vědět o všech dotazech k produktům, které prodáváte, odpovědět na ně a tím se dostat do hlubšího podvědomí uživatelů a také je to další možnost jak zvýšit konverzní poměr z Heureky.

Nastavení odběru dotazů provedete v administraci vašeho obchodu na Heurece, v záložce „Dotazy z poraden“, zde vyplníte váš email (musí být registrován na Heurece jako uživatel) a poté zvolíte, zda chcete odebírat dotazy od produktů, které prodáváte, či dotazy z kategorií, kde máte zařazené produkty.

Po doručení emailu s dotazem, kliknete na „odpovědět na dotaz“ v emailu a v poradně na Heurece zodpovíte dotaz. Máte navíc možnost odpovídat jako oficiální zástupce vašeho obchodu, např.:

Bannerová reklama

Na Heurece nabízíme aktuálně několik bannerových pozic. Spolupráci využívají e-shopy i značky. Neumožňujeme behavioralní cílení, ale bannery cílíme dle nákupního chování uživatelů. Aktuálně na Heurece běží tyto formáty bannerů u kterých uvádíme i průměrný počet impresí a průměrné CTR za měsíc.
– Leaderboard 970×100 px
Imp 60 000 000
CTR 0,14%
– Skyscraper 160×600 px
Imp 45 000 000
CTR 0,09
– Wallpaper 970×310 px
Imp 65 000 000
CTR 0,17%
– Sticky square 200×200 px
Imp 23 000 000
CTR 0,11%
– Podval 1920×600 px (responzivní)
Imp 65 000 000
CTR 0,07%

Technickou specifikaci bannerů naleznete zde: https://www.heurekashopping.cz/pro-obchodni-partnery/reklama-na-heurece/bannerova-reklama

Affilate program

Pokud máte web se zajímavým obsahem, můžete se zapojit do Heureka affiliatu. Že nevíte co je to affiliate? Jednoduše řečeno, na svoji stránku umístíte odkazy či bannery na Heureku, které obsahují speciální kód a pokud z něj přejde uživatel na Heureku a tam provede konverzi (proklik do e-shopu nebo nákup v košíku) dostane za to provozovatel affiliate webu provizi. Zapojených webů je velké množství, v současné době je to více než 1 500. I díky tomu jsme již při nabírání nových affiliate partnerů náročnější a z deseti přihlášených webů přijmeme v průměru tak tři. Dobře fungují například weby s recenzemi mobilních telefonů, ale zajímavé jsou i trochu více okrajové věci, jako jsou například rybářské nebo zahrádkářské potřeby.

Výdělek z affilate programu je různý, záleží to na velikosti webu a jeho návštěvnosti. Měsíčně se částka může pohybovat od stokorun u malých webů až po více než stotisíc pro velké weby s vysokou návštěvností a zajímavým obsahem.

Více informací najdete na https://www.heurekashopping.cz/pro-obchodni-partnery/affiliate-program.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s