Lekce 11: Informace na detailu produktu

Detail produktu je jednou z nejdůležitějších stránek na celé Heurece.  Obsahuje veškeré informace o produktu, o kterém zákazníci uvažují, a jejich správné vyplnění může pomoci e-shopu ke výšení konverzního poměru. Víte, které informace se na detailu produktu zobrazují? A umíte využívat vše, co můžete?

Nabídka e-shopu na detailu konkrétního produktu a zobrazené informace:

Logo e-shopu

Logo se musí shodovat s logem na webu obchodu. Pokud potřebujete logo obchodu změnit, je potřeba nám je zaslat emailem ve formátu png, či jpg a v maximální velikosti 300 kB.

ShopRoku

Obchod je finalista v soutěži ShopRoku za 2016. Po najetí myši se zobrazí, v jaké kategorii obchod toto ocenění získal. ShopRoku vyhlašujeme ve 3 kategoriích:

  • Cena kvality – zde se vyhlašují obchody, které jsou za uplynulý rok nejkvalitnější ve svých kategoriích, vyhodnocují se na základě dotazníků spokojenosti v Ověřeno zákazníky. Kategorii, ve které se chce e-shop o cenu ucházet je potřeba vybrat v administraci obchodu na Heureka.cz.
  • Cena popularity – zde vyhrává e-shop s nejvyšším počtem hlasů a bannery pro podporu hlasování mohou e-shopy umístit na svůj web. Vyhlašujeme vítěze ve 13 hlavních kategoriích a jednoho absolutního vítěze. Kategorii, ve které se chce e-shop o cenu ucházet je potřeba vybrat v administraci obchodu na Heureka.cz.
  • Cena Heureky – O tuto cenu se mohou ucházet e-shopy, které jsou něčím výjimečné, stojí za nimi zajímavý příběh, přispívají k sociální integraci, nebo jsou jakkoliv unikátní. Registrace probíhají na stránkách ShopRoku v prosinci a lednu – https://www.shoproku.cz/soutez#cena-heureky.

Autorizovaný prodejce

Označení „Autorizovaný prodejce“ zviditelňuje e-shop na Heurece a uživatelům usnadňuje orientaci a pomáhá s výběrem. Pokud značka v rámci spolupráce Koutek značky neoznačí své výhradní distributory a prodejce jako autorizované, lze si toto označení zapnout i samostatně. Je k tomu ale nutné potvrzení přímo od dané značky, že daný e-shop je skutečně jejich „Autorizovaný prodejce“. E-shop musí mít také aktivní certifikát Ověřeno zákazníky. Pro více informací prosím kontaktujte obchodní oddělení, konkrétně obchod@heureka.cz.

Ověřeno zákazníky

Pro zákazníky je certifikát Ověřeno zákazníky důležitou informací o důvěryhodnosti obchodu. 15 % uživatelů si vybírá pouze z e-shopů, které mají modrý nebo zlatý certifikát Ověřeno zákazníky. Na detailu produktu se zobrazuje, zda má obchod modrý nebo zlatý certifikát Ověřeno zákazníky, jaké obchod získal hvězdičkové hodnocení a kolik recenzí si může uživatel na detailu obchodu pročíst.

Název produktu

Název produktu se bere z XML souboru obchodu. Pro název obchodu se využívají tagy PRODUCT a PRODUCTNAME. Pokud obchod využívá kombinaci obou tagů, tak je potřeba aby tag PRODUCT obsahoval ty informace, které jsou v PRODUCTNAME a zároveň může obsahovat informaci navíc. Příklad správného použití:

<PRODUCTNAME>Nikon D3400 + AF-P 18-55mm VR černý</PRODUCTNAME>

<PRODUCT>Nikon D3400 + AF-P 18-55mm VR černý Prodloužená záruka</PRODUCT>

  • Na detailu produktu se zobrazí: Nikon D3400 + AF-P 18-55mm VR černý Prodloužená záruka
  • Heureka pro párování pracuje s názvem Nikon D3400 + AF-P 18-55mm VR černý a tak při změně doplňujícího textu v PRODUCT (Prodloužená záruka) nedojde k odpárování produktu z katalogu Heureky

Dárek

Pokud nabízíte dárek k nákupu produktu, můžete jej uvádět v XML souboru v tagu GIFT, poté se na detailu produktu zobrazí „+ Dárek:“.

Varianty

Varianty produktu se zobrazí, pokud nám správně zasíláte produkty v XML souboru. Může se jednat např. o velikostní variantu, barevnou, či s různým příslušenstvím (tělo foťáku + objektiv). Každou variantu produktu je potřeba zadávat jako samostatný produkt v XML souboru. Jaké jsou nejčastější chyby u variant produktu naleznete zde.

Dostupnost

Dostupnost produktu se předává v XML souboru pomocí tagu DELIVERY_DATE. Je potřeba vyplnit počet dnů od objednání k expedici. Pokud máte zboží skladem, zadává se <DELIVERY_DATE>0</DELIVERY_DATE>.

Cena produktu

Cena produktu se předává v XML souboru pomocí tagu PRICE_VAT. Je potřeba uvádět konečnou cenu včetně DPH a poplatků.

Cena dopravy

Existují 2 způsoby zadání ceny dopravy – v administraci obchodu na Heurece a v tagu DELIVERY v XML souboru. Pokud předáváte ceny dopravy v XML souboru, tak má toto nastavení přednost v zobrazení na detailu produktu, před cenami v administraci. I zobrazení cen dopravy z XML souboru je

Dostupnostní XML

Věta „Doručení do zítra? Objednejte dnes, do 14:00“ se zobrazuje na základě dat z dostupnostního XML souboru. Jedná se o tzv. doplňkový XML soubor a je určen hlavně pro produkty, které jsou skladem. Dostupnostní XML soubor má výhodu v tom, že jej importujeme každých 10 minut a díky tomu jsou data o skladových produktech vždy aktuální.

Heureka Košík a Garance nákupu

U obchodů, které jsou zapojené do Heureka Košíku,se zobrazuje oranžové tlačítko „Koupit na Heurece“. Znamená to, že si zákazník může nakoupit produkty přímo prostřednictvím Heureky a tento nákup je garantovaný Heurekou. Více o Heureka Košíku a Garanci nákupu naleznete v 9. lekci našeho seriálu Učíme se Heureku.

One thought on “Lekce 11: Informace na detailu produktu”

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s