Při opakovaných nákupech nově přijdou dotazníky OZ jednou za 90 dní

S příchodem listopadu jsme přichystali další novinku v programu Ověřeno zákazníky. Jedná se o zkrácení doby pro opakované hodnocení e-shopu jedním zákazníkem. Nově tak mohou zákazníci hodnotit stejný e-shop jednou za 90 dní.  Více informací se dočtete v následujícím článku.

Cílem této změny je lépe reflektovat to, jak se spokojenost e-shopu vyvíjí v čase. „Trendem mezi zákazníky jsou opakované nákupy, zákazníci mají své oblíbené e-shopy. Díky zkrácení doby můžou zákazníci své oblíbené e-shopy hodnotit častěji,“ říká Leoš Nosek, Product Owner programu Ověřeno zákazníky, a pokračuje: „Díky této kratší lhůtě se odešle zhruba o jeden milion dotazníků spokojenosti více.“ Oproti předchozímu se lhůta zkrátila na polovinu (ze 180 dní na 90). Kromě vyšší návratnosti dotazníků přinese tato změna také více produktových recenzí.

Podmínky pro ztrátu a získávání certifikátů se však nemění.

Všechny změny v novém dotazníku Ověřeno zákazníky jsme popsali v našem předchozím článku na blogu. Veškeré připomínky a návrhy na zlepšení neustále vyhodnocujeme a o nových úpravách přineseme další informace.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s