Letos už podeváté připravuje Heureka tradiční soutěž mezi českými e-shopy – ShopRoku 2017.

Připravili jsme pro vás krátké shrnutí letošního, už devátého, ročníku soutěže mezi českými e-shopy ShopRoku 2017.

Cena kvality

V ceně kvality jsme přidali dvě nové kategorie, konkrétně Oční optika a Moto. Registrace a výběr kategorie e-shopů bude probíhat v administraci Heureky od 1. prosince 2017 a končit bude 31. 1. 2018. „Cena kvality je dlouhodobým oceněním toho, jak si vedl e-shop v uplynulém roce a jak s ním byli zákazníci spokojeni. Vítěz je oceňován na základě hodnocení udělených reálnými zákazníky, kteří v daném e-shopu opravdu nakoupili v uplynulém roce,“ vysvětluje princip Ceny kvality Tomáš Braverman, ředitel nákupního rádce Heureka.cz. Minulý rok vzešel vítěz ze 4 miliónů vyplněných dotazníků.

Cena popularity

V Ceně popularity mohou hlasovat všichni internetoví uživatelé, kteří se rozhodnou dát hlas svému oblíbenému e-shopu. Novinkou letos bude vyhlašování této kategorie. Kromě absolutního vítěze se budou nově vyhlašovat vítězové Ceny popularity ve 13 hlavních kategoriích. „Vyšli jsme vstříc ohlasům z předešlých ročníků o tom, že na Cenu popularity dosáhnou jen ti největší. Šanci na výhru v Ceně popularity mají tak i menší e-shopy díky tomu, že budeme vítěze vyhlašovat na základě kategorií, které si sami zvolí, dle toho co prodávají,“ říká ke změnám Tomáš Braverman, ředitel Heureky. Hlasování široké veřejnosti startuje 1. prosince 2017 a končí 28. února 2018.

Cena Heureky

Úderem prvního prosincového dne startují také nominace do Ceny Heureky. Také letos je cílem této ceny představit, ocenit a podpořit nejzajímavější e-shopy na českém trhu. „Dlouhodobě se Cenou Heureky snažíme upozorňovat a oceňovat zajímavé a originální e-shopy, často s nějakým sociálním přesahem nebo silným příběhem,“ říká k ceně Tomáš Braverman, ředitel Heureky. Minulými vítězi se stal například e-shop na ovoce, e-shop člověka v tísni nebo dětský e-shop Namaluj si hračku.

„Naším cílem v soutěži ShopRoku je najít, a také ocenit ty nejlepší a nejpopulárnější e-shopy na českém trhu. ShopRoku je oceněním pro e-shopy a odměnou za celoroční práci. Zákazníkům pak tato cena pomůže při rozhodování o tom, kde nakoupit – ve kterých e-shopech mají jistotu, že nabízejí ty nejlepší služby na českém trhu,“ shrnuje cíle soutěže Tomáš Braverman z Heureky.

Veškeré informace o soutěži, pravidlech, jejím průběhu i vyhlášení výsledků naleznete na stránkách www.shoproku.cz.

 

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s