Na Heurece mají e-shopy dvě možnosti, jak fungovat – buď v PPC (placený režim) nebo FREE režimu zdarma.
V případě PPC (tedy placeného) režimu jsou produkty spárovány (zařazeny) do katalogu Heureky (kategorie vlevo na hlavní straně Heureky) a upřednostněny ve fulltextovém vyhledávání. Zařazení v katalogu vypadá takto:

To samé platí i pro naše ostatní srovnávače – Srovnanicen.cz, Nejlepsiceny.cz a Seznamzbozi.cz.
90 % prokliků z Heureky míří do obchodů, které PPC režim využívají.
Abyste mohli využít PPC režim, je potřeba v administraci obchodu na Heurece v záložce Stav kreditu dobít kredit. Minimální částka na dobití kreditu je 1 000,- Kč bez DPH a prokliky jsou účtovány na základě ceníku prokliků. PPC režim vám umožňuje využít rozšířené možnosti, například dostupnostní XML soubor a v případě získaného certifikátu Ověřeno zákazníky také stahování Sortiment reportu nebo zapojení do Heureka Košíku.
V případě FREE režimu se produkty zobrazují pouze ve fulltextovém vyhledávání.

Je tedy potřeba vyhledat téměř přesný název produktu, aby se nabídka obchodu zobrazila. To samé platí pro naše ostatní srovnávače – Srovnanicen.cz, Nejlepsiceny.cz a Seznamzbozi.cz. Prokliky do obchodu jsou zcela zdarma.
Jaké jsou výhody PPC a FREE režimu na Heurece?

Statistiky prokliků
Ať už je obchod v PPC nebo FREE režimu, vždy máte přístup ke statistikám prokliků. V případě PPC režimu si můžete zobrazit prokliky jak z katalogu Heureky (až na úroveň konkrétního produktu), tak fulltextového vyhledávání. V případě FREE režimu se zobrazují prokliky pouze z vyhledávání, detailu obchodu nebo našich ostatních srovnávačů.
Statistiky si můžete filtrovat za jakékoliv období, které vás zajímá, automaticky je nastaven jeden měsíc. Statistiky mohou vypadat takto:

Nastavení zobrazování
V případě, že máte dobitý kredit a jste v PPC režimu, můžete si obchod libovolně přepínat mezi FREE a PPC režimem. Tato funkce se hodí především v době dovolených. V případě přepnutí obchodu do FREE se produkty deaktivují z katalogu Heureky a zobrazují se pouze ve fulltextovém vyhledávání. Po opětovném přepnutí do PPC se produkty aktivují do katalogu Heureky tam, kde byly – za předpokladu, že nedošlo ke změně názvu produktu, URL produktu nebo názvu kategorie.

Denní limit
Denní limit je pouze informativní služba, kde si můžete nastavit upozornění na vyčerpání nastavené částky. Poté je vám odeslán e-mail s informací o vyčerpání kreditu, je ale pouze na vás, zda si obchod do FREE režimu přepnete a také kdy si jej případně přepnete zpět do PPC.
V případě dotazů vám velice rádi pomůžeme a poradíme. Stačí vyplnit tento formulář a ozveme se co nejdříve.
2 komentáře u „Lekce 3: Režim zobrazování + Statistiky prokliků“