Na základě zpětné vazby od e-shopů, týkající se nových dotazníků spokojenosti Ověřeno zákazníky, došlo v září ke změně. Minimální hodnocení zákazníkem je nově 10 % (půl hvězdičky). „Od zavedení nových dotazníků průběžně vyhodnocujeme všechny statistiky a připomínky. Minimální možné hodnocení se zvyšuje z 0 % na původních 10 %,“ říká Product Owner služby Ověřeno zákazníky a pokračuje: „Nic se ale nemění na tom, že klíčovým prvkem hodnocení zůstávají tlačítka Doporučuji/Nedoporučuji.“
Všechny dotazníky s vyplněným nulovým hodnocením se budou zpětně přepočítávat na 10% hodnotu. Na základě této úpravy může dojít k mírné změně hvězdičkového hodnocení. Přepočty budou probíhat v následujícím týdnu.
Hvězdičkové hodnoty, u kterých probíhá výše zmiňovaná změna, nemají vliv na proces získání, udržení nebo odebrání certifikátu Ověřeno zákazníky.
Všechny změny v novém dotazníku Ověřeno zákazníky jsme popsali v našem předchozím článku na blogu. Veškeré připomínky a návrhy na zlepšení neustále vyhodnocujeme a o nových úpravách přineseme další informace.
Dobrý den, proč jste zvýšili minimální hodnocení zpět na 10%? Za mě nula dává smysl.
Díky, Karel
Pročti si Karle blog, ke kterému se to vztahuje, snad pochopíš proč…
https://blog.heureka.cz/2017/06/26/dotaznik-overeno-zakazniky-v-novem-kabate/