Vydělám na zahraniční expanzi?

Jaký mají jednotlivé země střední a východní Evropy potenciál z pohledu kategorií a nabídky produktů? Jaká je tam cenová hladina a co zákaznické chování? To vše a mnohem více představí Tomáš Braverman, CEO Heureky už 25. září 2017 na konferenci E-Business Forum 2017.

„Není asi překvapením, že největší rozdíly v nákupním chování a v cenových hladinách jsou vidět ve srovnání s Německem a Rakouskem. Tento fakt jsme si potvrdili z více pohledů, které jsme zkoumali,“ vysvětluje Tomáš Braverman a pokračuje: „Jsou však kategorie, ve kterých co se týče online nakupování rozdíl mezi Čechy nebo Němci není zas tak markantní – konkrétně třeba při výběru kontaktních čoček nebo vibrátorů.“

Na rozdílnost cen se však nemusíme obracet jenom na západ. „I v Maďarsku, Rumunsku nebo Polsku jsou z pohledu průměru ceny srovnatelných oblíbených produktů vyšší než u nás – v Česku jsme jednoznačně nejlevnější,“ říká Tomáš Braverman.

Analýza e-shopům kromě cenové hladiny ukáže i konkurenci, která na trhu s daným sortimentem panuje. „Třeba ve srovnání s Polskem je v některých kategoriích konkurence sotva pětinová. Poloviční konkurenci najdeme však​ někde i v Rakousku nebo Německu,“ doplňuje Tomáš Braverman.

Nejen Tomáš na konferenci vystoupí se zajímavými čísly. O zkušenosti a data se podělí například Vít Endler z Mallu, Jan Vraný z Googlu, Vít Horký z Brand Embassy a mnoho dalších zajímavých osobností ze světa e-commerce. Mrkněte se na program konference a přijďte si poslechnout, jak na úspěšnou expanzi do zahraničí.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s