Rozšíření zobrazování výdejních míst pomocí tagu DELIVERY_ID

Novinkou, kterou mohou e-shopy nově na Heurece využít, je rozšíření zobrazování výdejních míst. Na detailu produktu se zákazníkům v informacích o dopravě zobrazí další výdejní sítě – konkrétně Zásilkovna a DPD. Co je k tomu potřeba, a jak se nová výdejní místa nastaví? Mrkněte níže. 

Od září je možné zasílat na Heureku podporovaná výdejní místa formou DELIVERY tagů. Novinka, o kterou žádaly samy e-shopy, zjednoduší zadávání konkrétních míst – místo klikání v administraci se údaje vyplňují automaticky. Doposud bylo možné na Heureku zasílat v tagu DELIVERY_ID pouze dopravce. Jedinou výjimkou byla výdejní společnost HeurekaPoint. Nově je však možné zasílat dvě výdejní sítě, které se zapojily do zasílání formou nového API rozhraní. Těmito sítěmi je Zásilkovna a DPD se svými výdejnami DPD PICKUP. V případě využití nových podporovaných dopravců bude název výdejny zobrazen v informační bublině mezi ostatními dopravci:

Nově je tedy možné zasílat tagy:

<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>

<DELIVERY_ID>DPD_PICKUP</DELIVERY_ID>

Pravidla využívání tagů zůstávají stejná.

Tato výdejní místa a tagy DELIVERY_ID jsou, stejně jako stávající dopravci, spojeni s následujícími tagy:

<DELIVERY_PRICE>50</DELIVERY_PRICE> – cena za dopravu v případě platby předem

<DELIVERY_PRICE_COD>80</DELIVERY_PRICE_COD> – cena za dopravu v případě platby na výdejně.

Výdejní místa v XML souboru mohou být uvedena pouze u produktů, které je prodejce skutečně schopný doručit na vyplněnou výdejnu. Nebude tedy vyplněn u produktů, které jsou nadrozměrné a výdejna je není schopná převzít a doručit.

17 komentářů: „Rozšíření zobrazování výdejních míst pomocí tagu DELIVERY_ID“

    1. Dobrý den, pane Mergado,

      Slovenska se to zatím netýká, je to naplánované v jedné z dalších vln. Určitě dáme vědět 🙂

      Hezký den,
      Adéla

      1. A v čem je tedy tak velký problém se Zásilkovnou na Sk? Heuréka umí inkasovat platby za prokliky na SK Heuréku, ale neumí to už dotáhnout do konce, aby zahrnovalo i pobočky na Slovensku? Já sám se ptal proč je se Zásilkovnou problém, aby byl jako dopravce uveden už cca před 2, 3 roky. Takže pracujeme na tom, a uvidíme za dva roky?

      2. Dobrý den, Mirku,

        s výdejnami na Slovensku máme v plánu spolupracovat. Než však přesuneme funkce na Slovensko, je potřeba veškeré funkcionality otestovat. O všech novinkách vás budeme včas informovat.

        Hezký den,
        Adéla

    1. Dobrý den, Aleši,

      o spolupráci s Uloženkou jednáme a včas přineseme více informací.

      Hezký den,
      Adéla

  1. Dobrý den,
    jsem z toho trošku mimo.
    Na obrázku není vidět nic o výdejních místech Zásilkovny.
    a zatím jsem ani nic nového neviděl u žádného obchodu jenž podporuje Zásilkovnu.
    Jde tedy jen o obecně možnost přidat Zásilkovnu jako takovou do bubliny s cenou, nebo jde skutečně o výdejní místa? Pokud ano, na obrázku je nevidím a váš příklad zde také hovoří jen o delivery id zásilkovna jako obecně.
    Tak bude možné mít ve výpisu výdejní místa podobně jako HeurekaPoint?
    A bude možné volit Zásilkovnu v Heureka Košíku?

    Děkuji

    1. Dobrý den, Víte,

      zatím je to skutečně tak, že se po přidání ZASILKOVNY mezi tagy DELIVERY se změní pouze informace v bublině na detailu produktu. Jedná se ale o první úkol, který jsme zatím zpracovali. Od výdejen získáváme přes DepotAPI jednotlivé pobočky. Pokud v budoucnu použijete možnost filtrování města na detailu produktu, budeme prohledávat i adresy všech výdejen získaných přes DepotAPI a zobrazíme i obchody, které poskytují výdejnu umístěnou v daném městě. Přesný termín, kdy to bude k dispozici bohužel nejsme schopni odhadnout, ale o všem se včas dozvíte.

      Hezký den,
      Adéla

    1. Dobrý den, Radku,

      s PPL jednáme a určitě je naším cílem dosáhnout spolupráce na Depot API. Až budeme vědět více, dáme vědět.

      Hezký den,
      Adéla

  2. Dobrý den,
    to je vážně Super. Ale, balíček na Zasilkovnu může byt těžký do 5, respektíve 10 kg. Pokud si zákazník přes Heureka košík nechá 20kg balík zaslat na Zasilkovnu za cenu 5kg, uhradí rozdíl v ceně dopravného heuréka?
    A když to zákazník udělá ze 40kg balíkem, vysvětlí naštvanému zákazníkovi, ž eto nejde?
    Má v plánu s tímto nedostatkem Heureka něco udělat?

    Předem děkuji za odpověď.
    Peter

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

w

Připojování k %s