Nově je možné nastavit vyšší maximální cenu prokliku

Od srpna je možné na Heurece nastavit vyšší maximální cenu za proklik, a to až do výše 1000,- bez DPH. Doposud byla maximální částka 100,- bez DPH. K navýšení dochází z důvodu častých žádostí z řad agentur i e-shopů. Chcete vědět, k čemu vlastně nastavení cen prokliku slouží a jakým způsobem můžete nastavit? Připravili jsme pro vás krátký přehled, jak na to.

K čemu nastavení cen prokliku slouží a kdy jej můžete nastavit?

Po nastavení ceny za proklik se může vaše nabídka posunout do boxu doporučených obchodů na detailu produktu. Nastavit vyšší cenu za proklik, tzv. bidding můžete využít až po získání certifikátu Ověřeno zákazníky. Nehledí se tedy jen na cenu za proklik, ale také na hodnocení obchodu právě ve službě Ověřeno zákazníky, dále na cenu za produktu a na jeho dostupnost.

Možnosti nastavení ceny za proklik

Cenu za proklik můžete nastavit dvěma způsoby. Buď v administraci vašeho obchodu na Heureka.cz v záložce Nastavení cen prokliku nebo ve vašem XML souboru.

  • Administrace

V administraci obchodu máte možnost nastavit cenu za proklik jak na celou kategorii, tak na jednotlivé produkty. Při nastavení ceny za proklik na kategorii ovlivníte všechny produkty, které máte v této kategorii umístěné. Nicméně pokud nastavíte individuální cenu za proklik u produktu v této kategorii, tak má toto nastavení přednost před cenou na celou kategorii.

  • XML

V XML souboru využijte pro nastavení ceny za proklik tag HEUREKA_CPC. Pokud tento tag využijete poprvé, je potřeba v administraci nastavit, že chcete skutečně využívat ceny prokliku z XML (viz obrázek). Nastavené ceny z XML souboru můžete případně rychle změnit v administraci při nastavení individuální ceny za proklik na produkt.

A jaká je priorita při nastavování cen prokliku?

  • Produkt v administraci
  • Produkt z XML
  • Kategorie v administraci

Máte k tomu další dotazy? Zkuste se obrátit na některého z našich Heureka Specialistů. Jejich přehled najdete na stránce https://certifikace.heureka.cz/. Anebo můžete napsat nám na podpora@heureka.cz.

3 thoughts on “Nově je možné nastavit vyšší maximální cenu prokliku”

  1. ak tohle je doslova traparna. v republice kde jsou ceny domluvene o cem svedci prehled na vasem porovnavaci , kde 100 firem maji nastaveny stejne ceny na jednu Kč 🙂 a jeste vam firmy oznacene “ ověrena firma“ odevzdavaji svoje data z prodeje za kolik prodavaji a co prodavaji . neuveritelne !!! a heureka tyto data vyuziva pri pro svoji firmu Mall.cz ! neuveritelne jak hloupe jsou tady firmy . vubec se nedivím ze Alza vas poslala do kopru ! nic jineho si nezaslouzite . porovnavace v CR jsou to nejhorsi co muze internetove obchody potkat . nebyt vas tak spousta obchodu vzkvétá a spousta šmejdů zanikne . a este vam muzou zaplatit za proklik 1000 kč ! jen tak dále , dojde i na vás … když je méně prokliků tak je potřeba zvyšovat cenu , bláznů co to dají je asi stále hodně . Dát ale za proklik 100 a více Kč dá jenom blázen

  2. Až budeme prodávat Porsche, rádi využijeme. Ovšem musíme mít zlatě ověřeno, pro nikoho jiného to logicky význam nemá.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s