Dotazník Ověřeno zákazníky v novém kabátě

Hodnocení, recenze a zpětná vazba – to jsou ty nejcennější informace, které od zákazníků může e-shop získat. Znát opravdový názor a zkušenosti reálných zákazníků dává e-shopům velký prostor pro zlepšování svých služeb na základě reálných postřehů. Heureka navrhla nový vzhled dotazníku Ověřeno zákazníky, který je přehlednější a jednodušší. Cílem všech designových úprav je zvýšit počet vyplněných dotazníků, zvýšit poměr textových hodnocení e-shopů a zakoupených produktů, a přinést tak e-shopům masivnější zpětnou vazbu na své služby.

“Nový vzhled dotazníku jsme navrhovali s ohledem na rozvoj a čím dál větší využívání mobilních zařízení při online nakupování. Dotazník má nově plně responzivní design, což znamená jednodušší a pohodlnější vyplňování na mobilních zařízeních. Dotazník je přehlednější a s většími tlačítky. Ta zákazníky více motivují k jednoduchému kliknutí a vyplnění hodnocení,“ vysvětluje Leoš Nosek, Product Owner služby Ověřeno zákazníky. V rámci změn jsme částečně upravili znění a počet otázek – některé jsme vypustili, naopak jsme připravili sadu nových. Nově přibyla možnost ohodnotit e-shop 0 %. Nemění se nic na tom, že klíčovým prvkem hodnocení zůstávají tlačítka Doporučuji/Nedoporučuji.

Větší prostor pro produkty

V dotazníku jsme více zviditelnili hodnocení zakoupených produktů. Zákazník si tak se zakoupeným produktem lépe vybaví konkrétní objednávku, a rovnou tak vyplní celý dotazník. „Z našich zkušeností víme, že když zákazníci sdílí svůj názor na e-shop, chtějí často přidat zároveň recenzi na zakoupený produkt. Teď to pro ně bude mnohem jednodušší,” říká Nosek. Zákazníci často produkty vybírají právě na základě zkušenosti ostatních uživatelů. Podívejte se, jak vypadá nové hodnocení produktů na počítači,  a jak se zobrazí uživatelům na mobilních zařízeních.

Zaměřeno na dopravce

Kromě textového hodnocení e-shopu jsme nově přidali možnost textově i hvězdičkami ohodnotit i služby dopravce. “V praxi mohly často výsledné hodnocení e-shopu zkazit právě zkušenosti se službami dopravce. Nyní mohou zákazníci hodnotit spokojenost s e-shopem, a v rámci dalších otázek mohou přidat i hodnocení konkrétního dopravce, který zásilku doručil,” doplňuje Nosek. Do dotazníku jsme také nově přidali možnost ohodnotit výdejní místa. Na základě nasbíraných dat pak samy e-shopy zváží svoji spolupráci s jednotlivými firmami. Hodnocení dopravců bude poté sloužit i zákazníkům.

Na samotném Ověřenu se nic nemění

Cílem všech designových úprav je zvýšit počet nasbíraných hodnocení – a to nejen pro e-shopy, ale také pro produkty. Na principech a fungování samotného programu Ověřeno zákazníky se však nic nemění. E-shopy nemusí nic ve svých skriptech měnit, vše na pozadí funguje stále stejně. Nemění se ani hranice pro získávání a ztráty dotazníků. Pokud si nejste jisti, jaké jsou podmínky, mrkněte se do naší nápovědy, nebo se obraťte na naší podporu na 488 570 070 / podpora@heureka.cz.

47 thoughts on “Dotazník Ověřeno zákazníky v novém kabátě”

  1. Dobrý den, nevím, jestli byl dotazník připravován ve spolupráci s eshopy, ale chtěl bych přidat několik postřehů, které mě na hodnocení opravdu trápí.
    1) Proč otázka není položena takto „Jaká byla vaše zkušenost s nákupem v eshopu XYZ? Pozitivní – Negativní. Měl jsem zákazníka, který mě nedoporučil známým, protože žádný z jeho známých nepotřebuje produkty, které prodávám (to ale neznamená, že jsem špatný eshop, ne?).
    2) Nelze reagovat na hodnocení, pokud zákazník nevyplní textové hodnocení. Nemělo by být textové hodnocení povinné? Minimálně pro Nedoporučuji. Třeba pokud dá nedoporučuji „zákazník“, který se ani neobtěžoval převzít objednané zboží na dobírku. Bylo by fér, kdyby k takovému negativu, mohl eshop přidat komentář, že zboží nebylo ani převzato a ostatní zákazníci si mohli udělat svůj názor, jak takové hodnocení ja asi pravdivé.
    3) Opravdu by bylo fajn, kdyby hodnocení eshopu bylo viditelně odděleno od hodnocení produktu. Obvykle eshopy dostávají „nedoporučuji“ protože zákazník není spokojený s produktem. Navíc se produkt ani nesnaží vrátit nebo reklamovat. Prostě se jen pomstí kliknutím na špatné hodnocení. Tohle by vyřešilo možná i spokojenost zákazníků, protože by je to třeba donutilo komunikovat s eshopem a ten byl měl šanci to vyřešit k jeho spokojenosti.
    Děkuji za zvážení návrhů z mých zkušeností s vašim systémem.
    S pozdravem Ženíšek Martin

    1. Dobrý den. Pod uvedené připomínky bych se podepsal. Grafika i forma hodnocení/možné reakce by měli dávat e-shopům šanci chránit se proti nezodpovědným nebo méně chytrým pisálkům, kteří si neuvědomují, jaký může mít jejich recenze dopad na práci mnoha lidí, kteří jsou s prací a vyřizováním objednávek spojení. Zákazník si nepřečte uvedenou dodací lhůtu u produktu a pak v recenzi prská, že dlouho čekal. Přitom byla akceptace dodací lhůty jeho rozhodnutím, například. David Štift CurePink

    2. Dobrý den, Martine,

      díky za připomínky, pokusím se na ně odpovědět popořadě.

      Předmět e-mailu je nazván „Ohodnoťte obchod xxx na základě zkušenosti s nákupem“. Je tak patrné, že se ptáme na hodnocení daného obchodu ve spojení s nákupem, který zákazník uskutečnil.
      Co se týče textového hodnocení, pokud by bylo vyplnění textového pole povinné, mohl by se počet vyplněných dotazníků rapidně snížit, protože zákazníci často nejsou ochotni či nemají čas se rozepisovat. Je to však věc, kterou stále budeme zvažovat.
      K hodnocení produktů jsme se snažili přistoupit tak, aby bylo patrné, co je hodnocení produktu a co je hodnocení e-shopu. Nicméně naším cílem bylo produkty zviditelnit tak, aby si ke konkrétním produktům zákazník přiřadil daný nákup a mohl obchod ohodnotit.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Pokud se tedy bojíte, že lidé přestanou hodnotit, nechť zobrazte na profilu všechny hodnocení s tím, že u těch kde zákazník nevyplnil textové hodnocení bude napsáno „uživatel nevyplnil textové hodnoceni“. U takového hodnocení bude jak jméno, číslo objednávky a půjde na něj tedy reagovat i když textové hodnocení nebylo vyplněno

    3. Citace:
      Na základě nasbíraných dat pak samy e-shopy zváží svoji spolupráci s jednotlivými firmami. Hodnocení dopravců bude poté sloužit i zákazníkům.

      to je naprostá dezinformace, jelikož většina zákazníků si vůbec nepamatuje, čím jim to přišlo, označují jen tak dle tipu.
      80% našich zákazníků zvolilo dopravce, se kterými jsme nikdy nespolupracovali. Komu to bude sloužit??? tyto zkreslené informace ???
      Novotný Josef

  2. Dobrý den, mrzí mne, jako e-shopera, že jste nepřidali nutnost textového hodnocení při nespokojenosti zákazníka. Zrovna včera jsem volal zákazníkovi, který nedoporučil můj obchod, abych se ho zeptal, co se stalo a on mi odpověděl, že se asi uklikl, že se omlouvá 😦 Znemožňuje to obchodu reagovat na negativní hodnocení, slibovali jste, že je to dobrý podnět a že to tam bude 😦 Pěkný den, Michal Halounek

    1. Máme stejnou zkušenost s uklikáváním resp. nevědomostí, že nás nedoporučil. Taky zákazníkům, kteří nás nedoporučují voláme, abychom měli zpětnou vazbu. A někdy je to smutně úsměvné, když ani neví, co vyplnili.

    2. Dobrý den, Michale,

      díky za připomínku.

      Povinnost textového hodnocení by mohla vést k rapidnímu snížení počtu vyplněných dotazníků, protože zákazníci často nejsou ochotni či nemají čas se rozepisovat.
      Recenze, i negativní, kde je pouze vyplněno doporučuji/nedoporučuji může zákazník sám opravit přes link, který mu přišel do emailu. Pokud danou změnu provede a zbytek hodnocení dovyplní, jeho předchozí hodnocení se zaktualizuje. Na textová hodnocení může obchodník reagovat přímo na profilu s recenzemi.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Myslím si, že povinnost textového hodnocení minimálně u negativní vazby by byla fajn a rozhodně si nemyslím, že by to rapidně snížilo počet hodnocení. Maximálně by to vedlo k prozření některých zákazníků, kteří by si uvědomili, co vlastně vyplňují a jestli opravdu byly s něčím nespokojení.

      2. Dobrý den,

        pokud zákazník nemá čas vyplnit dotazník, tak ať pak dotazník nevyplňuje. Pokud byl opravdu s něčím reálně nespokojen, tak je přeci zásadní, aby komentář přidal.

        I z tohoto důvodu jsme naše nové projekty ani do Heuréky neregistrovali, musím říct, že jsme měli obavy z propadu objednávek – výsledkem nebyl žádný pokles a naopak zvýšení průměrné objednávky.

        Hezký den.
        Marek

  3. Designová úprava po tolika letech je fajn, ale stále mi chybí např. možnost reagovat na negativní recenzi, když ji zákazník přidá bez textového hodnocení. Zákaznická podpora Heureky mi na to vždycky odpoví, že není na co reagovat, ale když mi třeba zákazník dá negativní hodnocení e-shopu a v procentech (teď nově) 0 % (což se započítává do statistik a v hodnocení v procentech zobrazuje), tak prostě na co reagovat je, měl bych mít právo na to přidat komentář a třeba vysvětlit, co se stalo. A ne že se to skrytě započítá do všech statistik a nemám absolutně žádnou možnost jak na to reagovat. Navíc ve výsledku je takové hodnocení naprosto k ničemu jak pro e-shop, tak pro jiné zákazníky, protože nikdo neví, proč tam vlastně takové negativní hodnocení je a nikomu to nic nepřináší. Tenhle nesmysl evidentně zůstává dál a zákazníci to často zneužívají.

    1. Dobrý den, Radku,

      díky za připomínku. Pokud zákazník v dotazníku nevyplní ani jedno textové pole, nemáme na profilu s recenzemi co zobrazovat – tudíž ani obchodník nemá co reagovat. Avšak povinnost textu u recenzí by mohla rapidně snížit návratnost všech dotazníků, jak již zmiňuji výše.

      Obchodník se však na základě negativního hodnocení může se zákazníkem spojit a danou problematiku zkusit vyřešit. Uživatel má poté možnost své hodnocení nechat editovat či zcela odstranit.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Naprosto nesouhlasím, že jako e-shopař nemám na co reagovat, když mi zákazník přidá negativní hodnocení. Takové hodnocení se na vašem webu veřejně zobrazuje (resp. odráží se ve statistice) a může mě u dalších zákazníků poškodit. Že to nemáte technicky vyřešené, abych na to mohl reagovat, to je přece váš problém, který můžete vyřešit. Buď mám mít právo reagovat na co cokoliv, co se na mě u vás veřejně zobrazuje, a nebo takové hodnocení prostě nezobrazujte / nezapočítávejte do žádných statistik.

        A když takové hodnocení zákazník dělá třeba schválně, aby mě poškodil (což se stává čím dál častěji), jak myslíte, že to vyřeší, když ho budu kontaktovat? Bude dělat další fake objednávky, aby mohl přidat další fake hodnocení. To je opravdu skvělý návrh řešení proti lidem, kteří toto zneužívají.

        Že by se mohla snížit návratnost dotazníků – no a? Není lepší mít méně kvalitních recenzí, které však jiným zákazníkům i e-shopu poskytnou dobrou zpětnou vazbu, než mít tisíce nekvalitních a nevěrohodných hodnocení bez nějaké přidané hodnoty?

      2. Dobrý den, Radku,

        funkčnost se nijak zásadně neměnila, aktuálně je dotazník nově především plně responzivní, a některé otázky jsme upravili, přidali či odebrali.
        Výsledky po nasazení nového designu budeme vyhodnocovat, budeme naslouchat všem připomínkám a případné další změny budeme samozřejmě zvažovat tak, aby byla maximální spokojenost jak na straně e-shopů, tak na straně samotných zákazníků.

        Hezký den,
        Adéla

      3. To je ale hodně velký nesmysl. Možná by bylo vhodné trochu přemýšlet, než napíšete nějakou blbost.

  4. Když pominu nějaké výše uvedené komentáře, že nemohou reagovat na negativní hodnocení (to je asi věc pohledu), tak mě velmi vadí, že se Heureka nezeptala obchodů (svých chlebodárců), co je podle nic na dotazníku špatně. Jak může někdo od stolu předělat něco, co vlastně sám nepoužívá? A proč se taky někdo nezeptal samotných uživatelů? Je to škoda…

    Za mě je třeba mnoho let fail, když zákazník vrací zboží (u nás v módě je to hodně) a musí vyplnit důvod, proč ho vrací… A není tam nic jako „špatně vybraná velikost“ nebo „nesedla mi velikost“ a tak lidi vyplňují (protože musí) nějaký nesmysl – nejčastěji je to „nejsem s produktem spokojen(a)“. Ale to přece vůbec neodráží reálný stav – zákazníkovi se mnohdy zboží líbí, je kvalitní atd., ale netrefil velikost. Ale musí vybrat nějakou hovadinu, protože nic reálného v možnostech není… Škoda, že když už se dělali změny, tak se to neudělalo trochu pořádně. Velká škoda a za mě palec dolů milá Heureko.

    1. Dobrý den, Honzo,

      díky za připomínky. Nový dotazník vznikal především na bázi podnětů a dotazování e-shopů, a také na základě uživatelského dotazování se zákazníky. Bohužel však nemůžeme vyhovět úplně všem.

      Aktuálně je dotazník nově především plně responzivní, některé otázky jsme upravili, přidali či odebrali. Výsledky po nasazení nového designu budeme vyhodnocovat, budeme naslouchat všem připomínkám a zvažovat případné další změny tak, aby byla maximální spokojenost jak na straně e-shopů, tak na straně samotných zákazníků.

      Hezký den,
      Adéla

  5. Hmm, hmm. Vidím, že jsou stále optimisté, co od Heuréky něco očekávají. Ve chvíli, kdy Heuréka neodstraní ani nepodložené lživé hodnocení, kdy eshop, přestože má x set kladných hodnocení musí jako nějaký zloděj vše dokazovat ale noname „zákazník“ si vymýšlí lži a pomluvy, a to z různých důvodů….

    Přitom opravdu stačilo udělat hodně málo, jak se tu píše nutnost zůvodnit negativní hodnocení a možnost eshopu na to reagovat a v případě jasné pomluvy a lži prostě Heuréka danou věc smaže. Bohužel Heuréka dává přednost anonymnímu „zákazníkovi“ před prodejcem, který u ní je x let a x let jim navíc platí.

    Škoda slova a velmi přemýšlíme následování Alzy. Kromě toho že se Heuréka chová jak se chová, tak kobnverze jdou dlouhodobě dolu, ceny nahoru a služby a přístup do háje. S kým a jak sdílí dodávaná data snad lépe nevědět.

    Za mě oba palce dolů a velké zklamání, kam se Heuréka posouvá.

    1. Tak, že jde o nerovné podmínky anonymní pisálek/dlouhodobě na trhu působící e-shop, který se nemůže proti napsaným blbostem bránit, tak o tom není pochyb. A o odstraňování recenzí mi ani nemluvte. Chudáčci zákazníci by přece mohli být poškozeni vykutálenými provozovateli shopu, kteří by mohli lhát a falšovat třeba doklady dopravců, které jasně prokazují, že neschopný a nezodpovědný moula je zákazník-pisálek, který si zásilku nepřevezme, nezvedne telefon (přece neznáme čísla nebere) a podobně.

    2. Dobrý den, Martine,

      díky za zpětnou vazbu. Dáváme přednost hodnocení e-shopu zákazníkem ověřeným, který v daném e-shopu nakoupil, před neověřenými recenzemi. Pokud zákazník v dotazníku nevyplní ani jedno textové pole, nemáme na profilu s recenzemi co zobrazovat – tudíž ani obchodník nemá co reagovat. Avšak povinnost textu u recenzí by mohla rapidně snížit návratnost všech dotazníků, jak již zmiňuji výše.

      Obchodník se na základě negativního hodnocení může se zákazníkem spojit a danou problematiku zkusit vyřešit. Uživatel má poté možnost své hodnocení nechat editovat či zcela odstranit.
      Aktuálně je dotazník nově především plně responzivní, některé otázky jsme upravili, přidali či odebrali. Výsledky po nasazení nového designu budeme vyhodnocovat, budeme naslouchat všem připomínkám a zvažovat případné další změny tak, aby byla maximální spokojenost jak na straně e-shopů, tak na straně samotných zákazníků.

      Hezký den,
      Adéla

  6. Celý projekt „Ověřeno zákazníky“ je nesmyslný. Většina negativních hodnocení jsou nesmysly, za které většinou eshop ani nemůže, příp. nedorozumění, pomstychtivost za něco, co eshop většinou nezpůsobil nebo prostě jenom hloupost či naivita „zákazníků“, kteří netuší, o co jde a kolik lidí musí pracovat, aby se zboží dostalo k rozmazlenému a snobskému zákazníkovi. Nevím, proč musí zákazníci stále dokola „ověřovat“, jestli mnohaleté, dobře fungující eshopové projekty, jsou „důvěryhodné“ či „doporučitelné“ pro nějaké kamarády. Za mě je to povinné zlo či daň za to, že můžu jako eshop na Heurece prodávat svoje zboží. A to, že nějaký eshop se rozhodne odejít z Heureky a Heureka přesto ponechá na svých stránkách volný prostor pro pokračující negativní recenze na obchod, který už je dávno pryč, je podle mě vrchol drzosti a arogance Heureky.

  7. Heuréka tu není pro ostatní, Heuréka tu je jen pro své e-shopy v rámci skupiny, která ji vlastní. Je to tak okaté, že my blbci jen platíme za službu, která je určena jiným s cílem nás blbce odsunout a vydělat.

  8. Také nejsem spokojena s celým konceptem hodnocení. Ve většině případech zákazníci nevědomě nebo cíleně poškozují eshopy a tyto zákazníky eshop nikdy nemůže ovlivnit kvalitou daného eshopu k lepšímu hodnocení. Naposledy jsem řešila hodnocení zákaznice, která dala negativní hodnocení a nedoporučuji z důvodu, že prý jsme nereagovali na dotaz ohledně zboží. Reagovali jsme ihned a to, že zákaznici přišel mail do spamu a tudíž si jej nepřečetla opravdu ovlivnit nemůžeme. Požadovat po ní zpětně, aby recenzi smazala je nesmysl, neboť zákaznice chybu neuznává. Určitě zastávám jednoznačně názor, že raději méně kvalitních a vypovídajících hodnocení než mnoho hodnocení, které jsou zavádějící a poškozují eshopy, které se nemohou bránit.

  9. Dobrý den, z většinou výše uvedeného se nedá než souhlasit. Pochopitelně sem budou psát jen provozovatelé eshopů a nikoli zákazníci, tedy je diskuse „jednosměrná“. Pravda nicméně je, že se eshopů nikdo na dotazníky neptá, co se jim líbí a co se jim nelíbí.

    Další z příkladů, které poškozují eshop: zákazník si objedná zboží s tím, že jej chce na splátky. Následně mu úvěr úvěrová společnost neschválí. Dotazník od Heureka mu ale stejně přijde. Co tam zákazník, kterému nebyl schválen úvěr asi napíše? Může za to eshop? On klikne jen „nedoporučuji“ což je pro něj jistá forma odplaty. Eshop může jen pokrčit rameny.

    Určitě jsem za, aby byly recenze, které mají vyplněno odůvodnění (text) od zákazníka co se mu líbí co se mu nelíbí a proč doporučuje/nedoporučuje. Přece pro každého má význam kvalita před kvantitou nebo pro Heureka.cz ne ?
    Na co sbírat nic neříkající hodnocení, kterému zákazník věnuje 5 vteřin. Tím Heureka skutečně říká, „je nám jedno kolik práce eshop věnoval vyřízení objednávky, nás zajímá dotazník vyplněný za pár vteřin“. Skutečně ?

    Bude méně skrytých hodnocení, no a co ? Nejspíše za tím bude ještě něco jiného, potřeba Heureka.cz aby co nejvíce zákazníků kliklo na jejich dotazník!

    1. Dobrý den, Lukáši,

      díky za názor. Po nasazení nového designu budeme pečlivě všechny výsledky vyhodnocovat, budeme naslouchat všem připomínkám a případné další změny budeme samozřejmě zvažovat tak, aby byla maximální spokojenost – a to jak na straně e-shopů, tak na straně samotných zákazníků.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Proč budete připomínkám naslouchat až po spuštění nového designu? Nebylo by lepší vyslyšet připomínky dřív, než do toho průseru zabředneme ještě hloub?

  10. Je možné mezi dopravce přidat GLS? Nemyslím si, že mají tak malý tržní podíl a hned u dnešního hodnocení máme od zákazníka vyplněno GEIS, s kterým vůbec nezasíláme.

    1. Dotazník dopravce … akce objednaná velkými dopravci. A k čemu to? Posíláme balíky DPD. Polovina republika má slušné kurýry, druhá jakžtakž, 5 % jsou blci, kteří na kontaktování lidí kašlou. To už by jste měli rozdělit republiku do krajů apod. V praxi mě zákazníci uvedli 30 % chybně Geis (nechápu jak zrovna Geis s jejich malým tržním podílem, to se musí asi vedení DPD obracet v sloup). Přeplácání dotazníku dalšími otázkami je samo o sobě nesmysl. A povinné pole u nedoporučuji, proč to Heurece dělá problém? Pokud někdo něco nedoporučuje, tak ať všem ostatním sdělí co, jinak je to k ničemu.

  11. Dobrý den,
    nelze mi než se nepřipojit. Opakovaně řešíme, že nám zákazníci dali špatné hodnocení proto, že selhala například pošta. Jak je možné, že jsem pomlouvání za služby společnosti, jejíž chod nedokážeme ovlivnit?
    Druhá věc je, že jsme čas od času vystaveni pomstychtivosti a aroganci některých jedinců, kteří napíšou špatné hodnocení jen proto, že si nedokázali přečíst popis výrobku nebo zadat správně doručovací adresu. Hodnocení Heureka je tak nástrojem jejich bezpříčinné pomstychtivosti a momentální nálady. A to nehovořím o případech, kdy je zákazník spokojen a jen a pouze se uklikl. Jako e-shop nemáme žádný účinný nástroj, jak se bránit proti pomluvám a lžím.
    Pokud Heuréka takovýto nástroj provozuje, pak musí zajistit objektivitu. Pokud není schopna zajistit objektivitu, pak by měla chránit minimálně své zákazníky, kterými nejsou ti, kdo klikají na „nedoporučuji“, ale právě ty e-shopy, které jsou pranýřovány. Je nelogické chtít, abychom vám platili za to, že umožňujete cizím lidem poškozovat naší činnost a ještě si za to řeknete o odměnu.
    Jsem velmi zvědavá, kdy i nám přijde dotazník, kde budeme moci Heuréce vystavit jako zákazníci hodnocení.

  12. To bude tim ze Heureka tu neni pro lidi a na toz aby umoznila lepsi reseni pro eshopare. Vse je zalozeno jen nad tim jak dostat co nejvic penez z firem kteri si mysleji ze heureka pomaha. Naparovani produktu funguje mozna u elektroniky. Ostatni zbozi jak se jim chce. Misto aby bylo parovani pres ean nebo cislo produktu tak se depla podle nazvu. To je asi vic co me trapi nez naky zkresleny hodnoceni kde v dnesni dobe na to lidi stejne nereagujou a maximalne jen ty u kterych je problem.

  13. Dobrý den,
    bavil jsem se s desítkami zástupců různých e-shopů a všichni řeší skutečně dlouhodobě převážně dva výše uvedené problémy. Někteří i psali na info Heureky a odpovědi jsou pořád dokola stejné.

    Jsem přesvědčený, že pokud by to bylo v zájmu Heureky, tak se dávno s bezproblémovým naparováním produktu jak bylo uvedeno výše lehce vypořádá.

    Co se týče zobrazením recenze bez vyplněného textového pole, stačí u takové recenze převést do příslušného textového políčka automaticky text: doporučuji, či nedoporučuji a můžeme reagovat, navíc se recenze zobrazí, tečka. Problém davu by byl vyřešen a zástupce Heureky by nemusel vtipně dokola jako přes kopírák uvádět, že by se snížil počet recenzí.

    Vše lze vyřešit ke spokojenosti zákazníka, muselo by se bohužel ale chtít.

    Děkuji, já vím, budete se návrhem zabývat 🙂
    Přeji hezký den.
    Peter

  14. Dobrý den,
    Na Heurece působíme již několik let a máme zde několik e-shopů. Proto se nebudeme rozepisovat o novém dotazníku „ověřěno….“ vše ukáže čas. Co nás ale trápí je, že odpovědí na tento dotazník neustále ubývá. Zákazníci nemají čas nebo se nechtějí rozepsat v detailu dotazníku. S fenomeném „Ověřeno zákazníkem“ bojujeme jak se dá a stále se nám nedaří. Již několikrát jsme toto ocenění zístali ale posléze znovu stratili. Stačí opravdu málo a celé naše snažení je pryč. Především se jedná o chybně vyplněné dotazníky, lenost zákazníka tento dotazník vyplnit nebo jen o pouhou lidskou pomstu – zaškodit. Přitom bez tohoto ocenění není možné zvýšit cenu za proklik a využívat služby Heureky. Před pěti lety byla běžná doba získání ocenění cca.3-4 měsíce. Momentálně nestačí ani půl roku. Co takhle nějaké zjednodušení celého systému? Pomoc ze strany Heureky inzerujícím e-shopům? Všemocným řešením nejsou jen všude nacpané slevy. Díky a hezký den.

  15. Nemožnost reagovat na negativní hodnocení je jistě špatně, ale těch Nedoporučuji máme naprosté minimum.
    V novém dotazníku vidím mnohem vážnější problém. To, že u jednotlivých položek hodnocení máme 0%, totiž neznamená, že je zákazník nespokojen a chce to vyjádřit negativním hodnocením. On prostě otázky o kvalitě dopravy, kvalitě komunikace atd. přeskočil. Množí se nám hodnocení, kdy spokojený zákazník dá Doporučuji, pak ještě vyplní ano, zboží jsem dostal (tyto dvě otázky jsou povinné) a ostatní přeskočí. Heureka tyto nevyplněné položky vyhodnotí jako 0% = nejhorší známka. A vypadne naprostý nesmysl. Výsledkem je to, že máme stále 100% doporučuje, ale procenta u jednotlivých položek hodnocení nám rapidně klesají. Vždycky dostaneme z Heureky stejnou odpověď – ať nám zákazník napíše a my to upravíme. Jenže zákazník už není ochoten se tím dále zabývat a jméno e-shopu je poškozováno.
    Jsme na Heurece od jejího počátku, ale takhle zavádějící výsledky v historii dotazníku snad ještě nebyly.

  16. S Ověřeno zákazníky to tolik nesouvisí ( vše už tu padlo), ale proč se nepáruje zboží podle Ean, tak jako to dělá Google? Každý e-shop si dá trochu jiný název a máme pravidelně problémy s párovaním. Nehledě na to, že to často musíme přizpůsovobat názvu, který je úplně mimo.

    1. Dobrý den, Michale,

      párování na základě EAN není v mnohých sekcích uskutečnitelné a jeho využití by v rámci katalogu způsobovalo nepřiměřené chyby. Např. některé produkty EAN kódy neobsahují, či jsou evidovány pod vícero EANy apod.. EAN kódy povinně vyžadujeme v sekci knihy, film a hudba, kde lze tento systém párování aplikovat, avšak i v těchto sekcích je nezbytné zasílat také správný název titulu a kategorizační cestu.

      Hezký den,
      Adéla

      1. To je nesmysl. Většina produktů EAN má nebo by měla mít. Párování bez EAN způsobuje nesmyslné objednávky, zaměňování produktů. EAN jsem vyžadoval před několika lety a stále tvrdíte to samé. Zeptejte se někdy svých zákazníků, kteří vás platí.

  17. Koukám že je pro Heuréku strašně složité poslat jeden dotazník všem e-shopů, aby zjistili spokojenost… Je divné, že je netrkne ani to, že pod tímto článkem nemají ani jednu pozitivní reakci… asi jasný obrázek přístupu celé společnosti

  18. Dobrý den,

    mě by spíše zajímalo, jak bude Heuréka řešit trend, kdy zákazníci, kteří nakupují často stále dokola nehodnotí. A také ten, kdy nám přišlo z 1 650 objednávek celkem 87 hodnocení s cca. 85% doporučením.

    Celkový obrázek z tohoto počtu a výsledku hodnocení je pro zákazníka nepříliš dobrý. Nechápu, že nehledáte nějaké řešení, např. se neinspirujte jinde.

    Portály s hodnocením využívají různých metod. Například automatické hodnocení. Pokud zákazník nevyplní formulář do měsíce, tak se má za to, že byl spokojen.

    I z těchto důvodu naše nové projekty neregistrujeme na Heureku? Jestli máme propad v objednávkách? Nemám a ještě se nám zvýšila průměrná výše objednávky.

    Hezký den,
    Marek

    1. dobry den,presne co pisete je pravda,komentare nepise nikdo,jen pouze zakaznik ktery je nespokojen,prudic,velice rad prosim kazdeho zakaznika aby nam napsal hodnoceni,treba i za darek,stejne nam ho nenapise,trosku si uz pripadam jako zavodnik ve skakani sipek do zadku jen kvuli heurece hodnoceni a obcas to i lidi zdrzuje,lidi ani nevedi na co to je,je to dobre akorat pro velke obchody.verim ze kazdy druhy eschop je nucen si hodnoceni psat sam jinak neni ani mozne mit super procenta,bohuzel je nucena to delat cela moje rodina aby cesky zakaznik byl uspokojen,bylo by dobre udelat to jinak ale takhle jak to funguje je knicemu a je to dost neobjektivni.

  19. Heureka posílá dotazník zákazníkovi, který u Vás již dříve nakoupil po uplynutí lhůty 180 dní. Tedy pokud máte spokojené zákazníky, je Vám to ve vztahu k hodnocení k ničemu. Upřímně to nechápu. Pravděpodobně hodnocení a jeho logiku dělají lidé, kteří eshop nikdy neprovozovali a nedokáží si plně uvědomit, kolik za tím vším je práce.

    Rozhodující otázka pro viditelné % hodnocení: Doporučil byste eshop svému známému. Co takhle: Byl jste s nákupem na eshopu spokojen ? Proč je rozhodující otázka vázána na doporučení známému ? Kdo tohle vymýšlí?

    Můj známí nic nekupuje, nebo eshop nenabízí sortiment zboží, který ho zajímá. Jakému známému (ze školy, z práce) … manželce, manželovi. Neštěstí.

    Lukáš

  20. Dobrý den,

    Líbí se mi Vaše nová TV reklama, ale řekl bych že např. hodnocení dítěte v kočárku nepřímo podporuje zákazníky v zadávání nižšího hodnocení než li 100%.
    Každopádně bych se chtěl zeptat na pár věcí:
    – pokud zákazník zvolí u všeho 100%, ale zaklikne „nedoporučuji“ jedná se nejspíše o logický nesmysl, dokáže to Váš algoritmus opravit, obvzláště pokud i do textového pole zadá že bylo vše super? / aktuálně to tak není, jelikož přesně po takovém hodnocení nám kleslo hodnocení obchodu na 99 /
    – pokud zákazník uvede omylem, či umyselně špatné hodnocení a při komunikaci s obchodem se toto vyřeší, proč mu nedát možnost hodnocení upravit a nečekat na reparát 3 měsíce?
    – pokud si zákazník zvolí druh dopravy, který není garntován, nejčastěji tedy u české pošty a následně hodnotí vše kladně, ale obchodu dá 60% protože mu pošta doručuje balík 5 dní a jemu se to hold zdá dlouho / ono to dlouho je / není to pro obchodníka příjemné hodnocení a ani v novém dotazníku to není odděleno. / u doručení českou poštou přímo uvádíme doručení 3-10 dní /

    1. Dobrý den, Patriku,

      bohužel automaticky chybu opravit neumíme, ale pokud narazíte na omylem udělené hodnocení, kontaktujte prosím podpora@heureka.cz. Hodnotit dopravce může uživatel také samostatně, ale celkové hodnocení e-shopu je vždy pouze na něm.

      Hezký den,
      Adéla

  21. Ze zdejší diskuze plyne, že Heuréce jsou její zákazníci (tzn. eshopy) naprosto lhostejní. Zkoušel jsem několikrát psát na podpora@heureka.cz stížnost na dotazník. Pokaždé dostanu stejně nesmyslnou odpověď ve stylu Adély, že je dotazník v testovacím režimu. S tím ale moc nekoresponduje kampaň v televizi s trapnými spoty na téma hodnocení miminka, sexu apod.

  22. Prosím Vás, proč jste povolili vkládání příspěvku do RECENZÍ kýmkoli kdo se zaregistruje na Heureka.cz ?
    Vaši registrovaní uživatelé nyní mají možnost zde psát NEPODLOŽENÉ domněnky a tvrzení. K čemu to je ? Děláte z místa pro HODNOCENÍ ESHOPU ověřenými zákazníky místo k neřízené diskusi ??? Vždyť už zde možnost diskuse je?

    Opět jste přidali „virtuální“ moc uživateli a eshopy, která Vás živí jsou nuceny na každý takový příspěvek reagovat.

    K čemu to je, co tím sledujete ? Děkuji za vysvětlení.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s