Co dělat s nevyřízenými objednávkami u e-shopu MT-nábytek

E-shop MT nábytek k 11. dubnu 2017 ukončil svoji činnost. Provozovatel e-shopu, společnost Exiteria, na sebe sám podal návrh na insolvenční řízení. Jaké máte možnosti, pokud máte u e-shopu nevyřízené objednávky nebo reklamace? Více informací níže.

V případě, že zákazníci mají u e-shopu nevyřízenou objednávku nebo reklamaci, mohou přihlásit svoji pohledávku v insolvenčním řízení. Pohledávka se uplatňuje pomocí přihlášky. Zde jsou dostupné také pokyny pro její vyplnění a informace, které budete potřebovat. Více informací o insolvenčním řízení najdete na webu justice.cz, odkud jsme čerpali i my, a užitečné detaily o insolvenčním řízení jsou dostupné zde.

V případě, že zákazníci zaplatili zboží kartou online, mohou zkusit reklamovat transakci u své banky – tzv. chargeback. V tomto případě je potřeba se obrátit přímo na svoji banku, kde zákazníci dostanou podrobnější informace o tom, jak chargeback uplatnit. Chargeback nabízí většina bank působících na českém trhu.

152 komentářů: „Co dělat s nevyřízenými objednávkami u e-shopu MT-nábytek“

  1. 17.3. 2017 zaplacen čalouněný taburet SALVI za 438 Kč, na účet 2110545094/2700, v.s. 2017123668. Jeden den domluven odběr v Rousínově, ale druhý den ve skladě v Rousínově zavřeno, cesta zbytečná.

  2. Dobrý den, mám u MT nábytku zakoupenou manželskou postel + matraci. Už jsem sněma řešila v únoru reklamaci na matraci do dneška si pro matraci nedojeli a ani mi nenapsali jak mám pokračovat. Mám záruku na ní do konce roku. Jde s tím něco udělat?

    Děkuji za odpověď.

  3. Dobrý den,
    jak řešit reklamaci sedací soupravy, když už obchod, u kterého jsme ji koupili, neexistuje ?
    Děkuji za odpověď.
    Laďka

    1. Dobrý den, Laďko,

      bohužel v tomto případě je situace pro vás nepříznivá. Teoreticky se můžete zkusit obrátit na výrobce daného nábytku, jestli by reklamaci nepřevzal a nevyřešil s vámi. Nicméně v tomto případě záleží čistě na vůli výrobce, nejedná se o povinnost.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Dobrý den. Mám tentýž problém. Matrace je v celku i s roštem Taštičková matrace Karger – 1x ……….. 4 268,- s DPH za kus ………. 4 268,- s DPH celkem
        Rozměry matrace: 160 x 200 cm po desíti měsících užívání čast přední zhruba půl metru přes celou šířku 160 propadlá a prasklé dřevo nebo podpěra matrace. Nekvalitní. Kam se obrátit, když firma jakoby neexistuje. Přejmenovala se na Helcer či něco podobného a stále prodává ty samé výrobky se stejným označením, popisem atd.

    2. dobrý den mám zakoupenou sedací soupravu celá se rozpadá je v záruce mamá možnost někde uplatnit reklamaci
      děkuji za odpověd

  4. Dobry den,
    mam objednanu u nich komodu aj vyplatenu prevodom. Bude mi dodana alebo mam to zrusit?????

  5. Zboží objednáno 24,1, 2017 s dodáním do 17,2,2017,dodáno 27,2,2017 komplektně poškozené.
    Nekonečná komunikace s MT nábytkem,slíbené nové zboží,nedodržení reklamační lhůty,v dubnu ukončená komunikace.

    1. ovšem co to řeší??Já od velikonoc kdy jsem zaplatila komodu se na ně nemohu dostat,mám jen maily,že platbu přijaly a dodávka kvůli výrobci bude zpožděna ovšem netušila jsem,že jsou to lotři ,když jsem začala hledat a zjistila skutečnost,napsala jsem odstoupení od smlovy na pc jak byl vzor a žádala vrácení peněz,tel,byltále jako obsazen a vykvajzli se na to.Nemámmani peníze ani komodu a mlčej.Šmejdi podvodnický.

      1. JÁ JSEM DLE VÁS TUPÁ to víte invalidní ochrnutí lidé občas jsou tupí,zatímco ti,co by měli pomáhat jsou sprostá hovádka,recenze mi peníze nevrátí,čít je je ztráta čau..

      2. DANA je široký rozsah jmen osob,neumí než urážet a ví o druhém veliké prd a drzá je jako opice a zlá,“na každou svini se někde vaří voda“….přemoudřelá,nejchytřejší…tak ted do jedovatostí vzhůru hlavu ado toho at si užijeme urážek a sprostáren tupá…

    2. Dobrý den,stále psíláte totéž ale jak dostat peníze zpět,tam psáno není,děkuji.Věra.

  6. no koukám že jsme měli v prosinci 2016 ještě štěstí když po urgencích nám komoda přišla, dovolat se tam stálo nervy, 30 minut na telefonu.

    1. to jste měli štěstí,že jste se dovolali,dovolat se nedá,je stále obsazeno,se zákazníky vyčurali a jsou v insolvenci a porad i kdo jak umíš,třeba dle návodu urážející p.Dany,co o ni víme víc,než,že je chytrá a máme číst retence zda ty její,Bůh s námi.Prominte a mějte se fajn.

    1. číst etence je k prdu stejně nic nevyřeší,když jste tak chytrá proč nepomůžet??připsal by se vámdobrý skutek než dostanete od někoho přes nevymáchanou ….Jiřina,Dano…

  7. retence,překlep,mám jen 1 ruku ,přei ivám totéž při vaší chytrosti a dokonalosti Dano,stane se,že není každý dokonalým skvostem…JIŘINA.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

w

Připojování k %s