Co dělat s nevyřízenými objednávkami u e-shopu MT-nábytek

E-shop MT nábytek k 11. dubnu 2017 ukončil svoji činnost. Provozovatel e-shopu, společnost Exiteria, na sebe sám podal návrh na insolvenční řízení. Jaké máte možnosti, pokud máte u e-shopu nevyřízené objednávky nebo reklamace? Více informací níže.

V případě, že zákazníci mají u e-shopu nevyřízenou objednávku nebo reklamaci, mohou přihlásit svoji pohledávku v insolvenčním řízení. Pohledávka se uplatňuje pomocí přihlášky. Zde jsou dostupné také pokyny pro její vyplnění a informace, které budete potřebovat. Více informací o insolvenčním řízení najdete na webu justice.cz, odkud jsme čerpali i my, a užitečné detaily o insolvenčním řízení jsou dostupné zde.

V případě, že zákazníci zaplatili zboží kartou online, mohou zkusit reklamovat transakci u své banky – tzv. chargeback. V tomto případě je potřeba se obrátit přímo na svoji banku, kde zákazníci dostanou podrobnější informace o tom, jak chargeback uplatnit. Chargeback nabízí většina bank působících na českém trhu.

139 thoughts on “Co dělat s nevyřízenými objednávkami u e-shopu MT-nábytek”

  1. 17.3. 2017 zaplacen čalouněný taburet SALVI za 438 Kč, na účet 2110545094/2700, v.s. 2017123668. Jeden den domluven odběr v Rousínově, ale druhý den ve skladě v Rousínově zavřeno, cesta zbytečná.

  2. Dobrý den, mám u MT nábytku zakoupenou manželskou postel + matraci. Už jsem sněma řešila v únoru reklamaci na matraci do dneška si pro matraci nedojeli a ani mi nenapsali jak mám pokračovat. Mám záruku na ní do konce roku. Jde s tím něco udělat?

    Děkuji za odpověď.

  3. Dobrý den,
    jak řešit reklamaci sedací soupravy, když už obchod, u kterého jsme ji koupili, neexistuje ?
    Děkuji za odpověď.
    Laďka

    1. Dobrý den, Laďko,

      bohužel v tomto případě je situace pro vás nepříznivá. Teoreticky se můžete zkusit obrátit na výrobce daného nábytku, jestli by reklamaci nepřevzal a nevyřešil s vámi. Nicméně v tomto případě záleží čistě na vůli výrobce, nejedná se o povinnost.

      Hezký den,
      Adéla

  4. Dobry den,
    mam objednanu u nich komodu aj vyplatenu prevodom. Bude mi dodana alebo mam to zrusit?????

  5. Zboží objednáno 24,1, 2017 s dodáním do 17,2,2017,dodáno 27,2,2017 komplektně poškozené.
    Nekonečná komunikace s MT nábytkem,slíbené nové zboží,nedodržení reklamační lhůty,v dubnu ukončená komunikace.

    1. ovšem co to řeší??Já od velikonoc kdy jsem zaplatila komodu se na ně nemohu dostat,mám jen maily,že platbu přijaly a dodávka kvůli výrobci bude zpožděna ovšem netušila jsem,že jsou to lotři ,když jsem začala hledat a zjistila skutečnost,napsala jsem odstoupení od smlovy na pc jak byl vzor a žádala vrácení peněz,tel,byltále jako obsazen a vykvajzli se na to.Nemámmani peníze ani komodu a mlčej.Šmejdi podvodnický.

    2. Dobrý den,stále psíláte totéž ale jak dostat peníze zpět,tam psáno není,děkuji.Věra.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s