Co dělat s nevyřízenými objednávkami u e-shopu MT-nábytek

E-shop MT nábytek k 11. dubnu 2017 ukončil svoji činnost. Provozovatel e-shopu, společnost Exiteria, na sebe sám podal návrh na insolvenční řízení. Jaké máte možnosti, pokud máte u e-shopu nevyřízené objednávky nebo reklamace? Více informací níže.

V případě, že zákazníci mají u e-shopu nevyřízenou objednávku nebo reklamaci, mohou přihlásit svoji pohledávku v insolvenčním řízení. Pohledávka se uplatňuje pomocí přihlášky. Zde jsou dostupné také pokyny pro její vyplnění a informace, které budete potřebovat. Více informací o insolvenčním řízení najdete na webu justice.cz, odkud jsme čerpali i my, a užitečné detaily o insolvenčním řízení jsou dostupné zde.

V případě, že zákazníci zaplatili zboží kartou online, mohou zkusit reklamovat transakci u své banky – tzv. chargeback. V tomto případě je potřeba se obrátit přímo na svoji banku, kde zákazníci dostanou podrobnější informace o tom, jak chargeback uplatnit. Chargeback nabízí většina bank působících na českém trhu.

112 thoughts on “Co dělat s nevyřízenými objednávkami u e-shopu MT-nábytek”

  1. Dobry den chtel jsem se Vas zeptat u Mt nabytek mam objednavku na dobirku ktera my nebyla dorucena jak mam dale postupovat zbozi jiz po afere od Mt nabytek nechci dekuji moc za odpoved

    1. Dobrý den, Petře,

      podle našeho názoru už k doručení zboží vůbec nedojde. Protože platba dobírkou znamená platbu až při doručení zboží, žádné kroky v tomto případě postupovat nemusíte.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Dobrý den, prosím neví někdo, kdo pro MT-nábytek vyráběl bílý nábytek MARINO? Děkuji.

      2. Dobrý den,mám u Vás objednané zboží ze dne 07.042017 a doposud nebylo doručeno.Po přečtení článku že mt-nábytek byl zrušen tak už je jakoby objednávka zrušena? Nerada bych se dočkala toho až si objednám zboží jinde aby mě náhodou zboží nepřišlo.Placené není neboť bylo na dobírku.Je škoda že je obchod zrušen,mám postel s přistýlkou a jsme s ni velice spokojeni.:-) Děkuji Vejvodová

      3. Dobrý den, Markéto,

        v tomto případě se nemusíte obávat,že by zboží dorazilo. Můžete směle objednat jinde 🙂

        Hezký den,
        Adéla

    2. Dobrý den objednal jsem si u MT-nábytek šatní skříň a komodu 3.4.2017 s tím že mi to doručí do 27.04. 2017 na dobírku ale vidím že už asi k tomu nedojde, takže nic řešit nebudu a pokud by to chtěli dovézt tak už od nich nic nechci. Protože ani nedali vědět že se něco děje, kdyby zrušili objednávku vůbec bych proti tomu nic neměl. Jsou to pěkní šmejdi.

    3. Patříme mezi věřitele firmy Exiteria a. s.. Nezjistili jsme, že by doposud někdo podal trestní oznámení na tuto firmu. Rozhodli jsme se tedy s tím něco udělat a na serveru „hromadné žaloby. cz“ navrhnout žalobu.Je to nezávazné, jde nám jen o to, aby se nás co nejvíce spojilo pro případné podání trestního oznámení. Budeme rádi, pokud se k nám přidáte.

      1. Dobrý deň, prosím vás ako postupovať pri podaní hromadnej žaloby, ktorú spomínate? ďakujem

      2. jdu do toho, bohužel jsem také nalítla, ale mabyt.cz -což je dle mého exiteria převlečená za mabyt

      3. dobrý den,

        řekněte mi jak postupovat, velice ráda se přidám k hromadné žalobě, svoje peníze bych ráda zpět.

  2. Prihlásiť svoju požiadavku síce môžu, ale nič nedostanú. Exiteria a.s. nemá majetok ani na to, aby uspokojila štát a bývalých zamestnancov.

  3. Nedorazilo nám zboží,máme zaplaceno přes bankovní účet, jedná se o firmu MT nábytek.. Jak dostat peníze zpět?
    Poradíte nám prosím někdo, jak postupovat?
    Máme v tom 30 000 😦

    1. Dobrý den, Lenko,

      v případě platby převodem doporučujeme zkusit přihlásit pohledávku do insolvenčního řízení – viz návod a odkazy v článku. Přejeme hodně štěstí!

      Hezký den,
      Adéla

    2. Dobrý den, paní Lenko jsem na tom stejně,ale koukala jsem na přihlášku a moc se v tom nevyznám. Poradíte mi? Děkuji Zdenka.

      1. Dobrý den, prosím, vůbec se nevyznám v tom postupu na insolvenční řízeni, jaký formulář a kam poslat? Kdyby jste něco zjistila, můžete mi poradit? Moc děkuji Jiřina F.

      2. Pani majitele Urbanek,Jurica a spol jsou pekny šmejdi uz v lednu vedeli ze firma de do krachu a stale prijmali objednavky-prosim odpoved p.Adéla?

      3. Dobrý den,

        bohužel do hlav pánů majitelů nevidíme.

        Hezký den,
        Adéla

    3. Osobně v tom mám 57 405 Kč. Šance na reklamaci platba je minimální a doma tři prázdné dětské pokoje, čekající na doručení nábytku. Snad alespoň v přihlášení do pohledávek své peníze dostanu zpět i když bůh ví kdy…….

      1. Nedostanete. Prvně se uspokojí stát na DPH a dalších pohledávkách, poté další věřitelé a nakonec vy. Pokud něco zbyde. S penězi se rozlučte a zajeďte někam pro nový nábytek.

      2. A na prvnim místě jsme my zamestnanci:-) jež na mzdach dluzi pres 2mil.

      3. Zaměstnanci???? Da se zjistit, kde je ta postel? Kam ji zavezli? Dekuji

      4. Dobrý den, Lenko,

        správce ještě nebyl jmenován – jeho jméno poté naleznete zde.

        Pokud jste postel vraceli a dostoupili od smlouvy, můžete zkusit pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.

        Hezký den,
        Adéla

  4. Musím to vědět na 100 procent,že nábytek nedorazí,taky mám tam objednaný,objednám to někde jinde a on potom dojde,to mi řekne kdo,jak je to přesně.

  5. Dobrý den, reklamovali jsme část sedací soupravy, na které byla vada. Tu část nám firma odvezla k opravě k výrobci. Jak zjistím, kde ten můj kus nábytku je a jak ho dostanu zpět? Jednalo se o sedací soupravu Malvína do tvaru U, potahová látka Hugo6. Výrobce někde z PL tuším. V současné době měla být už opravena, ale nemám zdání, co dál.
    Děkuji za radu

      1. Dobrý den, Lucie,

        pokud i vy máte kus zboží na reklamaci, která není dokončená, máte dvě možnosti. Buď je potřeba počkat na správce insolvenčního řízení, který následně bude všechny reklamace řešit. Nebo můžete zkusit zjistit přímo výrobce vašeho zboží, a kontaktovat a zkusit se domluvit přímo s ním.

        Hezký den,
        Adéla

    1. Dobrý den, Michale,

      př nedokončené reklamaci máte dvě možnosti. Buď je potřeba počkat na správce insolvenčního řízení, který následně bude všechny reklamace řešit. Nebo můžete zkusit zjistit přímo výrobce vašeho zboží, a kontaktovat a zkusit se domluvit přímo s ním.

      Hezký den,
      Adéla

    1. Dobrý den, Vítězslave,

      bohužel je to tak. E-shop ukončil svoji činnost, a tak dárkový poukaz už není kde uplatnit.

      Hezký den,
      Adéla

    2. Víťo, o ten dárkový poukaz nepřijdeš ten ti zůstává a můžeš si ho nechat někde ve skříni.

    1. Dobrý den, Kamilo,

      v případě platby kartou online zkuste využít takzvaný chargeback – viz informace v článku.

      Hodně štěstí a hezký den,
      Adéla

  6. Mám u MT-nábytek bankovním převodem uhrazenou objednávku ve výši 3.245,- Kč, a to dne 27.3.2017, která měla být realizována do 23.4.2017. Myslíte si, že zboží ještě dodají? Pokud ne, kdo mi peníze vrátí zpět? Nejsem si moc jistá, zda z insolvence něco dostanu. Konkurzy se táhnou X let a pak patrně bude insolvenční řízení skončeno pro nedostatek majetku, jak to už mnohdy bývá. Děkuji za odpověď.

    1. Dobrý den, Vladimíro,

      bohužel v tomto případě opravdu doporučujeme zkusit přihlásit pohledávku do insolvenčního řízení – viz návod a odkazy v článku.

      Hezký den,
      Adéla

  7. Dobrý den, objednali jsme si u MT-Nábytek celý pokojík pro dceru. Hodnota byla necelých 20 000,-kč. Jelikož jsme takovou sumu neměli, vzali jsme nábytek na splátky přes společnost Cofidis. První splátku jsme již museli poslat, ale nábytku se již zřejmě nedočkáme. Jak máme dále postupovat? Nechceme splácet něco co nemáme. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Adrian Ochman

    1. Dobrý den, Adriane,

      V tomto případě doporučujeme obrátit se přímo na splátkovou společnost – ve vašem případě Cofidis. Ta by vám měla poradit a doporučit, jak postupovat v tomto případě dál.

      Hezký den,
      Adéla

  8. Dobrý den, jak postupovat v případě splátek u cofidisu,mám zaplacenou první splátku a nábytek evidentně nedojde? Děkuji Pavla

    1. Dobrý den, Pavlo,

      doporučujeme obrátit se přímo na splátkovou společnost – ve vašem případě Cofidis. Ta by vám měla poradit a doporučit, jak postupovat dál.

      Hezký den,
      Adéla

  9. Dobrý den , lituji všechny zákazníky , kteří si něco objednali , zaplatili v tomto E-Shopu a zboží do dnešní doby nemají . Já jsem se s tímto obchodem potýkal taky s problémy v březnu 2017 , ale chvála bohu mi zboží přivezli 3.4.2017 . Bojujte za svá práva vrácení peněz .

  10. Prosím o pomoci mam na reklamaci u mt nábytku pohovku za 4235 Kč a dosud ji ne přivezli tak jak mám postupovat je to složitý odkaz k te insolvenci tam to neumim vyplnit ja bych volila meil který mohu zaslat na insolvenci k zaplaceni nebo do řešení k reklamaci pohovky

  11. … nejsem si uplně jistá, když jsem komunikovala v e-mailech s někým, kdo pod jméno uvedlo c-nabytek.cz, zda uplatnovat něco u mt nábytek…. Není to tak, že pokud mám objednávku zprostředkovanou přes c- nabytek, mám uplatnovat cástku po této firmě, než po mt-nábytek? Nerozumím tomu, že firma vede eshop a přitom vlastně to není obj.u daného eshopu ale pouze zprostředkování přes tuto firmu u jiného eshopu…. tohle je neskutečený stát – hlavně, že nám zregulují ze zákona cenu za mobilní data, ale této problematice, jako je s mt nábytkem a levneelektro.cz se neumí nikdo ubránit neb dokonce stanovit nějaké ZÁKONY. Děkuji za případné reakce. Iva M.

  12. Dobrý den, také mám nevyřízenou reklamaci na část postele z MT nábytku. Při posledním tel. hovoru mi bylo řečeno, že reklamovali u výrobce, který mou záruku uznal a až výrobce vadný díl postele zašle, budu informována. Takže nyní už zřejmě informována nebudu a zajímá mě, jaké mám možnosti. Kam tedy teď přijde od výrobce reklamovaná část postele a jak ji dostanu já. Přece kvůli nevyřízené reklamaci nevyhodím celou téměř novu postel. Prosím o radu. Děkuji

    1. Dobrý den, Jaroslavo,

      v tomto případě jsou v podstatě dvě možnosti – buď je potřeba počkat na správce insolvenčního řízení, který následně bude všechny reklamace řešit.

      Druhou možností je zkusit zjistit výrobce vašeho zboží, a kontaktovat a zkusit se domluvit přímo s ním.

      Hezký den,
      Adéla

    1. Dobrý den, Heleno,

      př nedokončené reklamaci máte dvě možnosti. Buď je potřeba počkat na správce insolvenčního řízení, který následně bude všechny reklamace řešit. Nebo můžete zkusit zjistit výrobce vašeho zboží, a kontaktovat a zkusit se domluvit přímo s ním.

      Hezký den,
      Adéla

  13. Dobrý den,
    máme objednanou ložnici od firmy MT nábytek, objednávku jsme učinili 22.3.2017 a ihned uhradili částku on line převodem. Nábytek by měl být doručen 16.5.2017. Máme ještě čekat na případné dodání a nebo se hned přihlásit s pohledávkou? Nechce se mi čekat na soudní vyřizování.
    Pořádně tomu nerozumím. Děkuji za odpověď.

    1. Dobrý den, Michale,

      pokud online převodem myslíte bankovní převod klasický – z účtu na účet, s pohledávkou se přihlaste. V případě platby online – kartou online – zkuste využít u své banky tzv. chargeback.

      Hezký den,
      Adéla

  14. Dobrý den,
    u firmy MT NABYTEK jsem zakoupila matrace, ale ihned je vracela s tim, ze mi penize do 14 dnů poslou. Bohužel se tak nestalo.
    prosím poradte. Děkuji

    1. Dobrý den, Martino,

      můžete zkusit přihlásit pohledávku do insolvenčního řízení, nebo v případě platby kartou online zkusit využít tzv. chargeback – viz článek.

      Hezký den,
      Adéla

  15. Dobrý den
    6.4. mám od Mt nábytek zprávu že objednávka je vyřízena a potvrzena od dodavatele a bude doručena v 15 týdnu. Což je minulý týden. …..
    Mám ještě čekat zda dodají, nebo je to již bez šance.
    Děkuji

    1. Dobrý den, Lucie,

      s největší pravděpodobností už vaše objednávka doručena nebude.

      Hezký den,
      Adéla

  16. Dobrý den.Byla mi schválena reklamace před 14 dny.Poslali mi imeil že mi zasílají zpět peníze za matrací necelých 3300 složenkou.Do dneska mi nic nepřišlo.Poradi mi někdo co mám dělat.Nikam sem se už nedovolal a na meili neodpovídají.Dekuji Šedivý Josef

    1. Dobrý den, Josefe,

      v tomto případě je potřeba zkusit přihlásit pohledávku do insolvenčního řízení, viz návod výše.

      Hezký den,
      Adéla

  17. Dobry den, tiez mam schvalenu reklamaciu s tym, ze tovar je k dispozicii na sklade Rousinov u Vyskova a mozem si ho vyzdvihnut. Je mozne si ho este vyzdvihnut na mieste? Alebo uz nie je z dovodu exekucie sanca dostat sa k tomuto tovaru? Dakujem za pomoc

  18. Dobrý den, mám stejný problém, jako ostatní. Objednávku jsem zaplatila předem na účet, přišlo mi i potvrzení o zaplacení. Dnes jsem se náhodou dozvěděla o bankrotu, co firma vyhlásila. Spíš mě zajímá, jestli je nějaká možnost, že své peníze dostanu zpět a jestli v plně výši. Děkuji za odpověď.

    1. Dobrý den, Lucie,

      v tomto případě je potřeba svoji pohledávku přihlásit v insolvenčním řízení – viz informace v úvodu článku.

      Hezký den,
      Adéla

  19. Chci se zeptat případně nová reklamace u již koupeného zboží, se poté bude moci zaslat komu, když MT nabytek již nebude fungovat? Děkuji za info.

    1. Dobrý den, Petře,

      bohužel v této situaci je bohužel reklamace stávajícího zboží pravděpodobně nemožná. Částečná reklamace bohužel nejde do insolvence nijak přihlásit. Je složité vyčíslit v tomto případě pohledávku, protože reklamace nerovná se výměna zboží. Více informací by však měl mít po jmenování správce insolvenčního řízení. Správce insolvenčního řízení najdete v detailu insolvenčního řízení (třetí odkaz v našem článku).

      Hezký den,
      Adéla

  20. Dobry den,taky jsme si objednali detskou postel a matraci pro nase dite.
    Č.obj. 2017127667
    Bylo to 28.3.2017
    A dodani melo byt do 21.4.
    Platila jsem prevodem na ucet
    Jak mam tedy situaci resit?Jak postupovat aby se nam penize vratili
    Dekuji

    1. Dobrý den, Lenko, v případě platby převodem zkuste vaši pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení, viz první část našeho článku.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Pani Adelo,jen nevim jak to vyplnit
        Nemame na to program v pc.

      2. Dobrý den, Lenko,

        není potřeba žádné programy. Na tomto odkazu naleznete v předposledním řádku Přihláška pohledávky soubor, který si můžete stáhnout, vytisknout a vyplnit ručně. Údaje potřebné k vyplnění najdete zde. Vysvětlivky k formuláři najdete v Pokynech k vyplnění, které jsou dostupné hned vedle samotné přihlášky.

        Hezký den,
        Adéla

  21. Ahoj.
    Mnoho zákazníků se nás ptá tuto otázku, proto dovolte přispět do tématu:

    Pokud jste platili kartou, běžte rychle do banky a řekněte, že prodejce zkrachoval a chcete stopnout/reklamovat platbu, tj. chargeback.

    Pokud jste platili převodem, přihlaste se do insolvenčního řízení.

    Pokud máte objednávku, za kterou jste ještě nezaplatili a zboží ještě nemáte dodáno, tj. platba na dobírku, doporučil bych objednávku formálně mailem zrušit. (Stačí odpovědět na jejich potvrzující email „ruším objednávku“) a pohledat stejné či podobné zboží jinde.
    (Asi se setkáte s tím, že vámi vybrané zboží bude mít v jiných obchodech stejné fotky, ale jiný název. To je u nábytku běžné)
    Hodně štěstí.

    Roland, hezkynabytek.cz

  22. Dobrý den, mám u MT nábytku nevyřízenou reklamaci. Chci se zeptat ohledně přihlášení pohledávky k insolvenčnímu soudu. Jedná se o část pojezdů dvěří, které nebyly dodány a skříň tím pádem není kompletní. Můžou se vztahovat k tomuto nějaké dodatečné náklady z mojí strany? Myslím, tím chození po soudech nebo dodatečné náklady?

    Děkuji za odpověď

    1. Dobrý den, Radku,

      po přihlášení pohledávky už není potřeba aktivně dělat nic. Správce by vás měl kontaktovat pouze v případě, že pohledávka nebude uznána.

      Správce insolvenčních řízení postupuje v součinnosti s věřitelským výborem, který fakticky zastupuje všechny věřitele a jednotlivé věřitele nekontaktuje. Průběh insolvence můžete sledovat na tomto odkazu.

      Hezký den,
      Adéla

  23. Dobry den , to opravdu i kdyz mam potvrzenou platbu a slibeno ze zbozi prijde tak neprijde jsem samozivitelka s postizenym synem a v breznu jsem si objednala postel na dobirku a ta hned prisla pujcila jsem si tedy i na skrin a poslala penize dopredu 6.4.mi prisel email ze prijali a ze doruci potrebuji skrin a penize musim vratit v insolvenci nic nedostanu a kdyz tak buhvi kdy preci pokud to zbozi nekde je tak ten sparvce by ho mel tem lidem dat kdyz si ho zaplatili ne??? Pomozte mi nejak prosim poslali jsme jim 5.300,- 😦 a proc to chteli kdyz vedeli ze pujdou do insolvence

    1. Dobrý den, Šárko,

      bohužel, i když je platba potvrzená, zboží už pravděpodobně doručeno nebude. V tomto případě zkuste přihlásit vaší pohledávku do insolvenčního řízení, viz návod v úvodu článku.

      Hodně štěstí,
      Adéla

  24. Zdravím, už je vyhlášený insolvenční správce kam můžu poslat svojí přihlášku pohledávky? Mám zaplaceno převodem přes 17 tisíc a nejspíš je mi jasný, že se s penězi můžu rozloučit.

    1. Dobrý den, Honzo,

      průběh řízení a jméno správce naleznete na tomto odkazu.

      Správce insolvenčních řízení postupuje v součinnosti s věřitelským výborem, který fakticky zastupuje všechny věřitele a jednotlivé věřitele nekontaktuje. Průběh insolvence naleznete na výše uvedeném odkazu také.

      Hezký den,
      Adéla

  25. Dobrý den všem , bohužel jsem dopadla podobně, jako většina z vás , zboží reklamováno , poslední komunikace s firmou je ta , že reklamaci předají výrobci a dají vědět. Od té doby nic !!! Měla jsem ještě jednu objednávku , naštěstí na dobírku. Počítám s tím, že už nic nepřijde. Hledala jsem na netu stejné zboží a objevila http://www.nabytek 12.cz , stejné zboží jako tm nábytek a dokonce i stejná firma ! Exiteria a.s !!! Jak je možné , že firma funguje dál, jen s novým názvem e-shopu???

    1. Dobrý den, Šárko,

      zkuste výrobce kontaktovat – třeba bude možné domluvit se přímo s ním.

      Co se týče e-shopu http://www.nabytek12.cz, ten je na Heurece blokován, a i když stránky fungují, není možné vkládat zboží do nákupního košíku.

      Doporučujeme před nákupem pročíst recenze na Heurece, podívat se do všeobecných obchodních podmínek, a v neposlední řadě zkontrolovat kontakty, zda se někde neobjevuje jméno společenosti Exiteria, která již fakticky nefunguje. Podobný případ je také u e-shopu http://www.c-nabytek.cz. Ani zde však již zboží zakoupit nelze, i když stránky vypadají funkčně.

      Hezký den,
      Adéla

  26. Dobry den, take se pridavam.
    Objednali jsme nabytek synovi do pokoje, prisel na dobirku!
    V podstate bylo vse v poradku, ale uz pri rozbaleni postele-1.balik jsme zjistili, ze postel neni takova, jakou jsme si objednali- misto dvou velkych supliku, pristupnych z jedne strany(chteli jsme postel ke zdi), byli 4male(nam k nicemu) pritom na srtrankach MABYTU, byly uvadeny dva.
    Kazdy den nejmene dva telefonaty, reklamovali jsme postel- takovou jsme proste nechteli.
    Dva tydny jsme to resili nakonec nekolik emailu s tim, ze si tedy pro postel pote prijeli a do dvou tydnu od prebrani na skladu, poslou penize na ucet, take jsem tam opet kolem 10.4. volala, pani me ujistila, ze na to maji dva tydny, minuly tyden jsem tam opet volala-penize nedosli! A zjistila jak to je:/
    No jo, vedet to, postel si radsi nechame!!!
    Jmeno a kontakt na spravce? Bude nekde uveden? Na tech uvadenych strankach zde, neni…
    Kdyz jsme posilali meil na stranky a byli jsme s nimi v kontaktu, i pres reklamacni formulare, uvidi nas tam spravce????
    Dekuji moc za odpoved.
    Kdybych se alespon dostala pro tu postel, nekam:/ale kam???
    Lenka

    1. Dobrý den, Lenko,

      správce ještě nebyl jmenován – jeho jméno poté naleznete zde.

      Pokud jste postel vraceli a odstoupili od smlouvy, můžete zkusit pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení. I když jste vyplňovali reklamační formuláře, správce vás takto neuvidí. Je potřeba pohledávku přihlásit.

      Hezký den,
      Adéla

  27. Firma MT nábytek ode mne přijala peníze 11.4 což potvrdila emailem. A protože 11.4 podala návrh na insolvenci kde je stav účtu k 10.4 tak již firma věděla o tom, že končí. V tu chvíli se domnívám, že je to již podvodné jednání a ne chyba podnikání. Takže jestli se tu najde více lidí, kteří jsou na tom podobně, rád bych podal hromadné trestní oznámení pro podvod a snad tam najdeme více paragrafů. Jestli je tu někdo kdo také platil takhle pozdě, ať mi napíše na zalobaMT@seznam.cz a pojďme se porvat o naše peníze.

    1. Já jsem poslední odpověď od firmy MT nábytek dostala 6.4., taky bych se ráda připojila k podání trestního oznámení.

  28. Dobrý den, nevíte, prosím, zda ještě někdo nabízí kancelářský nábytek Monument? Byla jsem s ním velice spokojena, poslední objednávku už jsem však bohužel (bohudík) nestačila dokončit.
    Děkuji moc za info, Jana.

  29. Dobrý den,reklamovala jsem dvě bočnice od knihovny protože byly prasklé. Vyrobily nové a chtěli po mě termíny kdy budu doma že je dovezou a už se neozvali. To se s nima asi můžu rozloučit,není asi možnost je získat ? Jarka

    1. Dobrý den, Jarmilo,

      můžete zkusit vyčkat jmenování insolvenčního správce, který by měl alespoň zajistit, aby vám bylo vráceno alespoň vadné zboží, které jste reklamovali.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Já jsem to špatně napsala, ta prasklá prkna jsem tam neposílala, jenom fotky. Šlo by se domluvit s firmou která jim nábytek vyráběla, jestli by to poslali oni ? Mělo to stát 850,-kč Jarka

      2. Dobrý den, Jarmilo,

        v tomto případě můžete zkusit kontaktovat přímo výrobce a individuálně se zkusit domluvit s ním.

        Hezký den,
        Adéla

      3. Děkuji za odpověď,ale neznám kontakt. Mohla byste mě ho napsat jestli ho znáte, nebo mě poradila jak ho získat ? Děkuji Jarka

      4. Dobrý den, Jarmilo,

        ani já bohužel nevím, jaký je kontakt na výrobce vašeho zboží. Zkuste značku/výrobce dohledat přes internet.

        Hezký den,
        Adéla

  30. Dobrý den, pohovka od MT nábytek byla vrácena do skladu společnosti Exiteria a.s. (došlo k odstoupení od smlouvy). Vrácené peníze na účtu nejsou. Je možné vrácenou pohovku ze skladu získat zpět? S vrácením peněz předpokládám není možné počítat..

    1. Dobrý den, Jarmilo,

      zkuste pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení a vyčkat na jmenování insolvenčního správce.

      Hezký den,
      Adéla

  31. Vite nekdo kdy bude jmenovan spravce, zase to nekomu projde bez povsimnuti. Manzel si mysli, ze na nas obycejne lidi uz nevyzbude!
    Budou nas tahat vsechny po soudech, po dvou letech to smetou pod koberec a konec….
    Neskutecne me to stve, kdybych to blbec vedela, tu postel si nechame- nekde tam ve skladu lezi… jen se k ni dostat…
    My jsme nikdo nic neudelali, ale my budeme ti, co jim to zaplati… do haje :/

    1. Dobrý den paní Lenko, správce bude jmenován tehdy, jakmile bude prohlášen úpadek, což může trvat ještě několik týdnů či měsíců. Po prohlášení úpadku budete mít k přihlášení své pohledávky 60 dnů, pokud jste již nyní neučinila. Já už svou pohledávku přihlásila, ale z celou částkou nepočítám a jestli vůbec něco dostanu.

  32. Dobrý den,
    také bych se ráda přihlásila o svoje peníze, ale z těch tiskopisů nejsem vůbec chytrá, nevím, který mám vybrat. 8.3. jsme si objednali barové židle do kuchyně s dodáním do 8. 4. do dnešního dne jsme zboží neobdrželi. Platba 1566,- Kč byla provedena přes účet.

    1. Dobrý den, Jaroslavo,

      na tomto odkazu naleznete v předposledním řádku Přihláška pohledávky soubor, který si můžete stáhnout, vytisknout a vyplnit ručně. Údaje potřebné k vyplnění najdete zde. Vysvětlivky k formuláři najdete v Pokynech k vyplnění, které jsou dostupné hned vedle samotné přihlášky.

      Hezký den,
      Adéla

  33. Dobrý den chci se zeptat kdo jsou c-nabytek? taky jsou to podvodníci? Objednal jsem pohovku v C-nábytek, odepsali mi že objednávka je přijata a budou mě kontaktovat. Do dvou hodin jsem dostal email že MT-nábytek převzal moji objednávku. Tak jsem jim poslal částku 4021 kč převodem na účet. Od 15 února čekám na zboží,
    jaké mají právo na převzetí mé objednávky?
    děkuji.

    1. Dobrý den, Adriane,

      e-shop C-nábytek ve svých všeobecných veřejných podmínkách uvádí, že dodavatelem je buď společnost WeCreate s.r.o., která je i provozovatelem e-shopu, nebo Exiteria a.s. Jedná se o o silné propojení těchto partnerů, ale z pohledu zákona je to v pořádku.

      V tomto případě tak doporučuji zkusit pohledávku také přihlásit do insolvenčního řízení.

      Hezký den,
      Adéla

  34. Už mě to čekání na zázrak pomalu přestalo bavit a začal jsem hledat různá řešení a možnosti. Našel jsem stránku http://obchod-nabytek.cz, kde píšou, že se pokusí pomoct reklamaci vyřešit. Napsal jsem jim a docela se snaží, pomalu začínám doufat, že se to přeci jen nějak vyřeší a nebudu na svoje peníze muset čekat rok, nebo jak dlouho…

  35. Dobrý den, mám u MT nábytku podanou reklamaci, sdělili mi, že díl na komodu nechávají vyrobit v PLR. Už je po zákonné lhůtě na reklamaci. Jak mám postupovat, neboť postranní díl přišel rozlomeny a tím se komoda nemůže složit.Řešíme to již 2 měsíce. Děkuji za radu.

    1. Dobrý den, Evo,

      v tomto případě doporučujeme zkusit zjistit výrobce a kontaktovat přímo jej. Další možností je vyčkání jmenování insolvenčního správce, který právě tyto věci bude muset dořešit nebo zjistí, kdo je výrobce a zkusí kontaktovat přímo výrobce. Přihlásit pohledávku bohužel v tomto případě nejde.

      Hezký den,
      Adéla

  36. Dobrý den,
    chtěla byh vyreklamovat manželskou postel! Příšerně vrže při každém pohybu. \v noci to dokáže člověka probudit. Je to nepříjemné. Co mám dělat, kde mám reklamaci poslat?

    1. Dobrý den, Petro,

      bohužel, reklamaci aktuálně nemáte kde uplatnit. Pokud byste se rozhodla (měla nárok) na vrácení zboží, je nutné vyčkat na jmenování insolvenčního správce, který by měl tyto případy zajišťovat.

      Hezký den,
      Adéla

  37. Dobrý den,reklamovali jsme u MT nábytek sedací pytel s podnožkou,kvůli odlišné barvě pytle a podnožky.Pytel i s podnožkou byl předán přepravci k reklamaci a zpět se samozřejmě zatím nic nevrátilo.Je šance dostat tento pytel s podnožkou zpět i bez vyřízené reklamace v tom špatném barevném provedení?

    1. Dobrý den,

      bohužel je v tomto případě jedinou možností vyčkání jmenování insolvenčního správce.

      Hezký den,
      Adéla

  38. Zdravím všechny poškozené – byla jsem na policii podat trestní oznámení – podvod společnosti a bylo mi řečeno, že spojí všechna taková oznámení do jednoho řízení, tak si to lidi nenechte líbit a jděte také na Policii, ať jim tohle jen tak neprojde……

  39. Dobrý den, patřím taky k poškozeným. Dne 18,3 jsem si udělala objednávku, 20.3. uhradila s tím, že do 11.5. objednávka dojde. Dnes jsem se začala pátrat co a jak a jen lapu po dechu. V podání přihláška na insolveční řízení nejsme moc chytrá, napíše mi někdo jak věci postupují????

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s