Jak vypadají esa českého byznysu? Dubnový E-shopista představí Mall Group

Pod investiční skupinou Rockaway asi nejvýraznější seskupení českého onlinu – Mall Group. Ambice má jen ty nejvyšší – stát se jedničkou v e-commerce a vybudovat nový moderní koncept e-commerce, který se nebude soustředit pouze na náš trh – v hledáčku má Mall Group celý region střední a východní Evropy, kde chce sboji pozici lídra stále upevňovat.

Kromě Mallu jsou součásti Mall Group významní hráči typu CZC.cz, Vivantis.cz nebo Kolonial. Vize, strategie i příběhy přijdou odvyprávět ti nejpovolanější, kteří mají v Mall Group na starosti různé segmenty. Budou to:

Jitka Dvořáková za Sales

Pavel Knap za Logistics

Radko Sekerka za Product

Ivan Vodička za Customer Care a Retail

Dušan Zábrodský za Countries a Marketplaces.

Přijďte načerpat zkušenosti a inspiraci od těch nejlepších.

Kdy: Středa 19. dubna 2017 v 16:00 hodin, registrace od 15:15

Kde: Paspův sál, budova Staropramenu, Nádražní 84, Praha 5

Vstup: 800 Kč bez DPH

Pro 20% slevu využijte slevový kód: heureka-phm

Hlavní poslání projektu dokonale vystihuje jeho motto „E-shopisté e-shopistům“ – vzájemné obohacování leaderů e-shopů osobními zkušenostmi z on-line businessu. Hosty již byli zástupci z e-shopů Lékárna.cz, Snowboards.cz, Parfums.cz, Miton Boys nebo CZC.cz. Podívejte se na to nejzajímavější z těchto mítinků a nezapomeňte také odebírat kanál E-shopista na Youtube. Všechna videa z proběhlých mítinků najdete na webu http://www.eshopista.cz.

2 thoughts on “Jak vypadají esa českého byznysu? Dubnový E-shopista představí Mall Group”

  1. Tahle akce lidí z Mall Group vypadá hodně zajímavě. Mall.cz fandím, jsem jejich zákazník a líbí se mi ty jejich ambice stát se jedničkou v e-commerce v ČR i v zahraničí. Teď mají hodně kampaní a akcí, například kávový klub mi přijde jako hodně dobrý nápad. Taky umí pracovat s těmi akcemi, jako Den dopravy zdarma nebo Black Friday https://www.tipli.cz/clanek/black-friday-a-dalsi-akce-na-mall – Pro mě je jen otázka, jak se podaří Mall.cz vytěžit synergie s dalšími shopy jako CZC.cz, Vivantis.cz, Kolonial nebo teď nově Košík.

  2. Tohle vypadá na úplně hvězdnou sestavu. Jitku Dvořákovou znám a fandím jí. Pracovala jsem s ní asi před 5 lety na jednom projektu a byla to příjemná zkušenost. Teď s investiční skupinou Rockaway má šanci dělat ještě zajímavější věci, když jsou součástí seskupení Mall Group. Působí to jako ambiciózní spojení, obzvlášť pokud se chtějí stát jedničkou v e-commerce. Docela by mě zajímalo jako jedno z dalších témat eshopisty kolem cashback portálů https://www.hardyn.cz/cashback-portaly-nova-sluzba-zkusenosti-co-byste-meli-vedet/ Tam vím, že Mall Group přes Mall.cz spolupracuje v marketingu s cashback portály, zatímco CZC s cashback portály nespolupracuje. Tahle marketingová témata jsou dost lákavá, obzvlášť od lidí z Mall Group, když fungují v regionu střední a východní Evropy.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s