Ověřeno zákazníky jako ukazatel důvěryhodnosti ve vyhledávání Google

V průběhu listopadu jsme pro vás přichystali novinku v programu Ověřeno zákazníky. Nově se totiž recenze a hodnocení e-shopu, který v rámci programu získáte, zobrazuje také ve vyhledávání Googlu pod placenými odkazy – Google AdWords.

gogle_adwords

Dalším kanálem, kde oslovit zákazníky díky recenzím a hodnocením, se otevírá e-shopům právě na Googlu. Hodnocení a recenze e-shopů uvidí noví potenciální zákazníci hned při vyhledávání na první stránce Googlu. Zákazníci díky tomu mají snadnější a rychlejší přístup k tomu, co je zajímá – jaké má e-shop hodnocení a jestli se jedná o důvěryhodného prodejce. Hodnocení, recenze a zkušenosti ostatních zákazníků jsou pro české zákazníky jedním z klíčových faktorů pro rozhodnutí o nákupu.

Jaké jsou podmínky?

Podmínkou pro zobrazení hodnocení je zapojení v programu Ověřeno zákazníky a minimálně 150 udělených recenzí za poslední rok.

Aktuálně splňuje podmínky zobrazení přes 3 580 e-shopů a očekáváme, že jejich počet bude narůstat. Do samotného programu Ověřeno zákazníky je zapojeno zhruba 15 000 e-shopů.

Jak to funguje?

Recenze e-shopů jsou Googlu předávány prostřednictvím zakódovaného xml souboru, který obsahuje pouze tyto údaje, tedy recenze. Informace o fungování partnerských webů, jejich přehled a základy nastavení placených reklam pro Google jsou najdete zde.

Zajímá vás k tomu více? Napište nám.

21 thoughts on “Ověřeno zákazníky jako ukazatel důvěryhodnosti ve vyhledávání Google”

  1. Není to trochu podsouvání zase velkých e-shopů široké mase lidí? Malé e-shopy za rok tolik hodnocení určitě nedostanou, ale mnohé z nich jsou kvalitnější jak servisem tak zbožím jako ty velké. Místo podpory malých podnikatelů opět jen propagace těch co to nepotřebují. Škoda

  2. Dobrý den, kde si můžeme ověřit, kolik recenzí náš e-shop za poslední rok dostal. Budeme se pohybovat hodně na hranici.

    1. Je fajn dělat za naše peníze další reklamu Heurece 🙂 … divím se, že na to google přistoupil, když má vlastní hodnocení.

    2. Dobrý den, Petře,

      statistiky výsledků dotazníků za libovolné období si můžete zobrazit v administraci vašeho obchodu na Heurece v záložce Ověřeno zákazníky.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Dobrý den,
        jde prosím o počet hodnocení nebo jen písemných recenzí? Počet recenzí totiž nelze přesně vyhledat..

      2. Dobrý den, Evo,

        jedná se o celkový počet hodnocení a písemných recenzí. Nastaveno je zobrazení příspěvků za posledních 90 dní, je však možné nastavit si libovolné období a zkontrolovat si příspěvky zpětně.

        Hezký den,
        Adéla

  3. Mám eshop …6 500 objednávek …recenzí cca 440 …recenzi jsem několikrát dostala od podvodníka zákazníka, neudělám s tím nic. Spokojený zákazník se usměje, pošle email nebo zavolá…ale dotazníky z Heuréky vyplní málokdo…100% jej však nevynechá člověk prudérní, závistivý, nepřejícný a mnohdy lhář. Že se tomuto zaprodal i gooogle? Momentálně jsem v pozici, kdy jsem během jednoho měsíce, dostala dvě negativní recenze, žádnou kladnou a ze 100% jsem spadla na 87%…je to podvod!

  4. Dobry den, nechapu k čemu he to hodnoceni vlastne dobre, pozitivni recenze zakaznik neodesle, to vyjmecne, vychazi mi to asi 1 recenze na 80 objednavej. Momentalne jsem dostala lzivou recenzi kdy zakaznik obdrzel zbozi druhy den po objednavce, napsal ze zbozi bylo rozbity, doprave i obchodu dal 1 hvezdu a nedoporucil nas. Kdyz jsme ho kontaktovali at nam treba posle fotku rozbiteho zbozi at to muzeme resit tak uz se vubec neozyva.. Dalsi si stezuje ze mu zbozi bylo odeslano 3. den pritom si objednala zbozi ktere melo na Heurece uvedenou dostupnost 3 dny. A to neni poprve. Neni mi moc jasne co udelat s klienty kteri nectou informace ale maji touhu vas negativne hodnotit. Bohuzel mi to prihde jako typicka ceska vlastnost. Plno lidi dekuje zvlast emailem coz je strasne mile ale v hodnocebi se to opravdu neprojevi bohuzel

    1. Mám prakticky stejnou zkušenost. Z posledních 500 objednávek máme 11 recenzí a v nedávné minulosti mi Heuréka sebrala ověřeno zákazníky, protože prý nemám dostatečný počet hodnocení. Přitom na Heuréce inzerujeme prakticky od jejího vzniku a za ty roky jsme tam nasypali zatraceně hodně peněz.
      Je to prostě bullshit, ale jakmile se to rozroste do takovýho molochu, tak je nějaký malý e-shopy nezajímaj, všechno co je důležitý je Mall a spol, který maj desítky tisíc objednávek a recenzí.

  5. Hrozně vtipný od zákazníků je také že dobu doruční se rozhodl vyplnit pán, co si prodloužil balík na poště o 14 dní a vyzvedl si ho poslední den. Bohužel s tím neuděláte nic …A zvláštní, že objednávky odeslané v den objednávky které nikdo nevyzvedne mají nejhorší ohodnocení.. Mrzí mě tahle česká vlastnost.

    1. Dobrý den, Martino,

      na Slovensku se to chystá také – spolupráce bude spuštěna začátkem roku 2017.

      Hezký den,
      Adéla

      1. Dobrý den, Adélo,
        nemáte čerstvější informace k SK? Viz můj předchozí dotaz. Děkuji

      2. Dobrý den, Martino,

        Slovensko se zatím stále připravuje – hned jak budeme vědět více, dáme info!

        Hezký den,
        Adéla

  6. Kdy se chystáte zobrazovat i hodnocení u produktů v PLA kampaních? Určitě by to byla také užitečná informace pro zákazníka a zajímavá funkce pro eshopy.

    1. Dobrý den, Tomáši,

      hodnocení produktů v PLA kampaních zatím neplánujeme.

      Pěkný den,
      Adéla

    1. Dobrý den, Tomáši,

      hodnocení pro Slovensku už se chystá – budeme informovat, až se bude spouštět.

      Hezký den,
      Adéla

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s