Studie Věrnost českých zákazníků: Zjistěte, jak věrný je ten váš

Víte, jak jsou na tom čeští zákazníci s opakovanými nákupy? Ve svých oblíbených e-shopech nakupuje každý čtvrtý. Nejvíce je to v segmentu Filmy, knihy a hry. Častěji jsou to také muži, než ženy. V jednom však mají všechny kategorie i obě pohlaví jasno – pro rozhodnutí o věrnosti k e-shopu je klíčovým faktorem jeho přístup k zákazníkovi, spokojenost s proběhlým nákupem, bezproblémové reklamace a komunikace. Tohle a mnoho dalších zjištění přinesla studie Věrnost českých zákazníků napříč nákupními kategoriemi, kterou na konferenci E-Business Forum 2016 přednášel ředitel Heureky Tomáš Braverman. 

je_verny_ebf_stud_3

Zaznělo mimo jiné to, co si zákazníci myslí o povinných registracích. „Rozhodně odmítavé stanovisko k tomu má už docela významná část zákazníků – povinnou registrací mohou e-shopy odradit až 12 % uživatelů,“ řekl Tomáš Braverman. Čísla se však liší segment od segmentu. Zajímá vás, co dalšího ze studie vyplynulo? Podívejte se na shrnutí studie, nebo si rovnou prolistuje podrobně kompletně celou studii.

blogec_ebf_vernost_1

Jak jsou věrní vaši zákazníci?

Pokud chcete zjistit, jak jsou na tom právě vaši zákazníci v základních otázkách spojených s registracemi, oblíbenými e-shopy nebo s jejich názory na odběr newsletterů, rádi vám umožníme přístup k celému průzkumu. Dejte nám vědět na jana.jurenova@heureka.cz, poskytneme odkaz s průzkumem a rádi pomůžeme s jeho nastavením 🙂

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s