Dopis Tomáše Bravermana, ředitele Heureky, obchodním partnerům

Heureka mění vlastníka. Zůstává jí stejné vedení, strategie i nezávislé postavení na trhu

Dobrý den,

jsem přesvědčen, že k většině z vás se už v pátek dostala zpráva o povolení transakce prodeje Heureky investiční skupině Rockaway antimonopolním úřadem. V médiích se za poslední dny objevilo hodně neopodstatněných spekulací a já bych rád vše uvedl na pravou míru a ujistil vás, naše obchodní partnery, že Heureka pracuje a funguje stejně férově jako doposud,a že ani v budoucnosti se na tom rozhodně nic nezmění.

Jsem si vědom toho, že majetkové propojení Rockaway a Heureky může v mnohých z vás vyvolat pochyby o nezávislosti Heureky. O to více se však této záležitosti věnujeme, abychom pochyby jednoznačně vyvrátili. V příštích několika měsících proto očekávejte novinky v této záležitosti. Ochrana vašich dat je pro nás naprosto zásadní.

Tato transakce podléhala důslednému několikaměsíčnímu vyšetřování nezávislým úřadem, aby prokázal, jestli procesy v Heurece fungují  nezaujatě a férově. Úřad pečlivě prověřoval veškeré připomínky z trhu, aby byly vyloučeny spekulace o jakémkoli narušení hospodářské soutěže.

Aby byl zajištěn takový stav i do budoucna, dal úřad vzniknout několika konkrétním závazkům, které musí Heureka bezpodmínečně dodržovat. Celé jejich znění najdete zde. Mezi ty nejdůležitější patří tyto:

  1.  Heureka za žádných okolností nikdy a nikomu neposkytne e-mailové adresy zákazníků získané od e-shopů v rámci programu Ověřeno zákazníky.

Tento závazek samozřejmě pro nás vždycky byl, je a bude naprosto zásadní. Všechny e-mailové adresy zákazníků, na něž pošleme dotazník Ověřeno zákazníky, ihned po odeslání dotazníku transformujeme (zahashujeme SHA1+ salt) tak, aby je v žádném případě nebylo možné zneužít.

Kompletní informace o tom, jak se zavazujeme zacházet s daty, naleznete v našem Kodexu používání dat v Heurece.

  1.   Heureka rozšíří počet biddovaných pozic v sekci „Heureka pro vás vybírá kvalitní obchody“ ze 3 na 4.

Důvodem je poskytnout možnost soutěžit o dané pozice širšímu kruhu e-shopů tak, aby nemohlo dojít k většinovému zastoupení e-shopů ze skupiny Rockaway.

Jsem moc rád, že mohu i nadále zůstat v čele Heureky a neustále se s celým týmem snažit o její vylepšování. Věřte mi také, že pokud bych nebyl přesvědčený o pokračující nezávislosti Heureky, nebyl bych tu a nepsal bych vám tento email.

Pokud budete mít jakékoli dotazy, neváhejte se obrátit na mě nebo mé kolegy. Já osobně s vámi velmi rád prodiskutuji fungování procesů v Heurece nebo cokoliv jiného.

S přátelským pozdravem,

Tomáš Braverman,

CEO Heureka Shopping s.r.o.

3 thoughts on “Dopis Tomáše Bravermana, ředitele Heureky, obchodním partnerům”

  1. Dobrý den, Vladimíre,

    toto rozšíření bude na Heurece dostupné během několika měsíců. O přípravách a spuštění vás budeme včas informovat.

    Pěkný den,
    Adéla

  2. Rozšírenie počtu doporučených obchodov z 3 na 4 vôbec nerieši podstatu problému, pretože toto poradie v prípade, ak viaceré obchody „sú overené a kvalitné, zákazníci s nimi nemajú problémy a ponúkajú produkt za výhodnú cenu alebo majú produkt ihneď k dispozícii.“, tak Heureka ich v TOP-ke uprednostní podľa toho, ktorý si toto poradie viac zaplatí.

    Však píšu: „V prípade, že vyššie uvedené podmienky spĺňa viac obchodov zároveň, vyberieme až tri obchody systémom PPC biddingu.“

    To je principiálne NEFÉR, pretože 50.-ty eshop môže byť kľudne na 1. mieste len kvôli tomu, že si to „zaplatil“ viac , ako e-shopy pred ním. To potom nie je súťaž e-shopov pred zákazníkmi, ale dražba o umiestnenie vo „výkladnej skrini Heureky“.

    Tiež píšu: „nastavte si ceny za preklik podľa jednotlivých sekcií, ktoré ste ochotní zaplatiť za jedného používateľa. Štandardne máte nastavené minimálne ceny sekcie. Ak si tieto ceny zvýšite, môžete sa na základe vnútorného systému hodnotenia vášho obchodu dostať do boxu „Heureka.sk vyberá kvalitné obchody“ a mnohonásobne tak zvýšiť príliv zákazníkov. “

    Takže, kto viac zaplatí, je kvalitnejší, hoci pravda to nemusí byť a dôvodom kvality je len viac zaplatených eur Heureke.

    Píšete: “ Zoradenie obchodov v tomto boxe zohľadňuje následujúce kritéria:
    kvalitu a služby samotného obchodu
    dostupnosť tovaru
    cenu tovaru
    cenu za preklik používateľa“

    ZÁVER: Cena za preklik používateľa by nemala byť kritériom hodnotenia, lebo robí súťaž nielen v očiach obchodníkov neférovou a súčasne zákazníci sú zavádzaní, pretože nevedia, ktorý e-shop akou výškou prekliku si vylepšil svoje poradie. V konečnom dôsledku si zákazník týmto činom Heureky „priplatí“, ak e-shop svoje poradie získal vďaka prehnaným cenám preklikov.

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s