Autorizovaný prodejce

Další z možností propagace e-shopu na Heurece je využití označení Autorizovaný prodejce. To usnadňuje uživatelům orientaci mezi e-shopy a pomáhá jim s výběrem toho správného e-shopu. Označení Autorizovaný prodejce je placená služba, kterou je možné realizovat v rámci spolupráce se značkou – Koutek značky, anebo je možné požádat o toto označení samostatně z pozice e-shopu.

AP_2

Certifikát Autorizovaný prodejce je vždy vázán na určitou značku zboží, které daný e-shop distribuuje. Je tedy možné jej získat přes značku, která má na Heurece aktivní Koutek značky. Pokud vaše značka nemá Koutek značky na Heurece aktivní, je možné zažádat o něj samostatně. Pak je potřeba dokázat spolehlivost prodejce. Nejčastěji dokumentem s razítkem a podpisem zástupce dané značky, která prohlašuje daný e-shop za autorizovaného prodejce. Další možností je konzultace se značkou, o možnosti jejího zapojení do Koutku značky a následně získat označení v rámci této spolupráce.

E-shop tedy získá zelené označení Autorizovaný prodejce a navíc může být v poznámce po najetí myší uveden krátký popis. Text většinou obsahuje stručné info o e-shopu a dále obchod může vypíchnout výhody pro zákazníka, jako například: prodlouženou záruku, pozáruční servis, odborné proškolení atd… Tyto informace zákazníky zajímají a důvěryhodnost e-shopu tím pádem stoupá.

APAPAPA

AP3

Podmínkou pro získání označení ‚Autorizovaný prodejce‘ je certifikát Ověřeno zákazníky.

Cílem označení ‚Autorizovaný prodejce‘ je obrana proti šedému dovozu ze zahraničí, a také usnadnění výběru e-shopu zákazníkům.

Pokud máte jakékoliv dotazy k autorizovanému prodejci, mrkněte do Sekce pro obchodní partnery, nebo nám napište na barbora.krtickova@heureka.cz.

5 komentářů: „Autorizovaný prodejce“

  1. Na posledním obrázku je vidět, že certifikát autorizovaný prodejce má e-shop Ainol, aniž by měl ověřeno zákazníky, jak píšete v posledním odstavci článku, který je pro získání certifikátu autorizovaný prodejce nutný.

  2. Dobrý den, Ondřeji,

    díky za upozornění – obrázek už byl staršího data z dob, kdy toto ještě nebylo podmínkou 🙂 Nicméně měním, abychom nikoho nemátli.

    Hezký den,
    Adéla

  3. Autorizovany prodejce jde proti principu volneho trhu v Evropske Unii, timto stylem se nikdy nepriblizime sile volneho trhu jako napr. v USA.

    Proc?
    Jednotlive znacky maji rozdeleny sve trhy a snazi se cenove disktriminovat jednotlivy trh podle kupni sily (tj. znacka X ma vyhradniho distributora pro Nemecko jineho pro Ceskou republiku),
    logicky si reknete, ze Ceska republika ma v tomto ohledu vyhodu – patrime mezi chudsi zeme EU, tudiz by u nas melo byt vse levnejsi a meli bychom exportovat napr. do Nemecka, ale vzdy tomu tak neni.

    Ucinna zbran je prave velky trh v Evropske Unii, ktery pomalu zacina fungovat, ale znacky se tomu strasne brani – sebralo by jim to zisky. Proto podporuji lobby proti EU. Rozdelovani trhu je z hlediska EU nezakonne. Pomalu se vydavaji i judikaty na toto tema a velke korporace dostavaji pokuty.

    Takze „Autorizovany prodejce“ podporuje distributora na domacim trhu a tim podporuje rozdelovani trhu uvnitr EU.

    1. Přesně tak. Bohužel, mohu doložit komunikací s lidmi z Heuréky, Heuréka preferuje že distributor značky jim sype peníze a s tím, že podporují minimálně neetické, spíše ale lefálně zakázané, obchodní praktiky, s tím si hlavu Heuréka nedělá.
      Bohužel eshop toto nemůže na rozdíl od Ověřeno zákazníky nijak ovlivnit, jedná se proto i z tohoto důvodu o nefér věc na Heuréce.
      Jen bych poopravil, že zisky by neklesaly firmám – výrobcům – jako takovým, ale někteří nenežraní čeští distributoři by ostrouhali. Není normální, aby stejná věc stále o 50-xxx% více v Cz než v Německu, toto nelze omluvit ani lehce zvýšenými náklady na marketing či servis dané značky.

      1. Presne jak pises Martine, napr. v Nemecku kde funguji srovnavace vice liberalneji najdete vetsinu elektroniky, naradi, vybaveni domu asi o 20-30% levneji nez na Heurece (Uvazte jaka je v Nemecku zivotni uroven – 4x vetsi nez u nas). Je to dane volnym trhem v EU, ktery sam o sobe ma silu v tom, ze bori tyto rozdily. Ac ma EU sve nedostatky v tomto je pozitivum.

        U nas clovek musi nakrmit distributora a pak az dalsi subjekty.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s