Kromě e-shopů mají možnost zviditelnit se na Heurece také přímo jednotlivé značky či jejich zástupci. Vedle Koutku značky, nástroji, který mohou značky využívat k prezentaci svého portfolia, mohou využít ještě výkonnostní nástroj ProductADS. O tom, jak nástroj funguje, se dozvíte například na našem webu. Na následujících řádcích podrobněji probereme případovou studii využívání ProductADS značkou Marimex.
Značka Marimex patří mezi největší prodejce bazénů, infrasaun a skákacích trampolín na českém trhu. Značka Marimex využívá na Heurece Koutek značky. Jako výkonnostní doplněk ke Koutku značky zvolila ještě nástroj ProductADS.
Pro účely této případové studie jsme nakonec zvolili kategorii trampolíny, a to z několika důvodů. V kategorii je velký počet produktů, velký počet konkurenčních značek a jedná se o produkty, které se online nakupují často.
Pro konkrétní produkty zvolil Marimex označení TOP, AKCE či NOVINKA. Tato označení se různě střídala, a to jak pro umístění na 2., tak na 7. pozici ve výpisu produktů. Ve vyhledávání se trampolína Marimex zobrazovala s různými označeními na 2. místě.
Inzerce startovala v dubnu 2015, a ihned po jejím spuštění je vidět několikanásobný růst prodejů značky Marimex v segmentu trampolín.
Meziročně téměř dvojnásobně také vzrostl značce Marimex podíl v kategorii trampolíny.
Při investici v řádech desítek tisíc korun, se během kampaně ProductADS podařilo značce Marimex zvýšit nejen prodeje, ale také celkový podíl značky v dané kategorii produktů. Podíl značky v kategorii vzrostl z 11. na 4. pozici. Celou případovou studii si můžete prohlédnout zde a v případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte na obchod@heureka.cz.
A také moc děkujeme za důvěru značce Marimex.