Jaká bude e-commerce očima českých e-shopů. Hvězdná panelová diskuse, to je první E-shopista roku 2016

 

Rok 2015 byl pro e-commerce výjimečný – tržby e-shopů vzrostly o více než 20 %, stále více zákazníků využívá mobilní zařízení a učí se nakupovat rychloobrátkové zboží, jako jsou potraviny. Jaký ale bude rok 2016? O tom promluví účastníci hvězdné panelové diskuse – Tomáš Čupr (Rohlik.cz), Pavlína Louženská (Zoot.cz), Martin Rozhoň (Vivantis), Martin Škoda (FotoŠkoda).

e-shopista_panel_2016

Může letos česká e-commerce atakovat magickou hranici 100 miliard Kč? A budou hrát mobilní zařízení skutečně zásadní roli v obratu e-shopů? V prvním letošním setkání Eshopista zjistíte, jaká bude česká e-commerce 2016 podle samotných e-shopů. Pohled na českou e-commerce dokreslí analýza vánočních nákupů a povánočních slev, kterou přinese Heureka.cz. Čekají vás také výsledky unikátního výzkumu společnosti ACOMWARE mezi stovkami internetových obchodů, na které naváže panelová diskuse za účasti nejvýraznějších osobností české scény. Více informací naleznete na webu Eshopisty.

Kdy: Čtvrtek 28. ledna, registrace od 15:00 do 15:30 hodin

Kde: Restaurant Danubio (Karolinská 650/1-2, Praha 8)

Vstup: 624 Kč bez DPH

Registrovat se můžete přímo na Eshopista.cz, pro 20% slevu využijte slevový kód:  heureka-cra.

Hlavní poslání projektu dokonale vystihuje jeho motto „Eshopisté eshopistům“ – vzájemné obohacování leaderů e-shopů osobními zkušenostmi z online businessu. Hosty již byli zástupci z e-shopů Lékárna.cz, Snowboards.cz, Parfums.cz nebo CZC.cz. Podívejte se na to nejzajímavější z těchto mítinků a nezapomeňte také odebírat kanál Eshopista na Youtube. Všechna videa z proběhlých mítinků najdete na webu www.eshopista.cz.