Čtvrtý Den dopravy zdarma opět překonal předchozí ročník

Již počtvrté se letos v listopadu konala akce s názvem Den dopravy zdarma. Oproti loňskému ročníku uskutečnili zákazníci v zapojených e-shopech 150 000 objednávek, tedy o 13 % více než vloni. Celkový počet zapojených e-shopů byl 1 546 a jejich obrat přesáhl 211 miliónů korun.

Den dopravy zdarma _2015  

Počet objednávek během 24 hodin přesáhl hranici 150 000 a z tohoto pohledu je Den dopravy zdarma jedním z klíčových dnů vánoční sezóny, který naplno odstartoval nakupování vánočních dárků. Meziročně vzrostl počet objednávek o 13 % procent. Zákazníci opět nejčastěji nakupovali v segmentu s elektronikou a bílým zbožím, oblíbené ale bylo také vybavení pro dům a zahradu nebo dětské zboží. Často se nakupovala také kosmetika.

Letošního ročníku akce se zúčastnil rekordní počet e-shopů, konečný stav byl 1 546 zapojených e-shopů. Jejich celkový obrat vzrostl a překročil hranici 211 miliónů korun. Celkově činila úspora zákazníků za dopravné téměř 13,5 miliónu korun. Více informací o celé akci můžete nalézt také na webu www.dendopravyzdarma.cz. Partnerem akce byla už podruhé doručovací společnost DPD. V DPD Počet přepravených zásilek oproti zbytku roku dvojnásobně vzrostl a v rámci akce doručili o 30 % více balíčků než loni.

Souběžně s akcí v Česku se Den dopravy zdarma konal již podruhé také na Slovensku, a i tam se jednalo o ročník s rekordní účastí e-shopů, zapojilo se jich přes 400. Více o zhodnocení celé akce na Slovensku se můžete dočíst v samostatném článku.