Kompletní analýza kategorií českého internetu. To je říjnový e-shopista Heurekou

Jaké kategorie na českém internetu mají největší obchodní potenciál? Ve kterých segmentech se online prodá nejvíce produktů? Kde je prostor pro růst a kam se naopak už investovat příliš nevyplatí? A kam, po úspěšných osmi letech na trhu, kráčí Heureka a proč? Srdečně vás zveme na říjnového e-shopistu, jehož součástí je i panelová diskuse o stavu české e-commerce.  

e-shopista_heureka (1)

Obrat českých e-shopů vykazuje meziročně 20% nárůst, a čísla ukazují stále rostoucí tendenci.  I když je dlouhodobě nejoblíbenějším sortimentem elektronika, rozhodně už nepatří mezi dynamicky rostoucí segment. Například knih jsme v prvním pololetí letošního roku nakoupili třikrát větší počet než mobilních telefonů – ačkoliv za mobilní telefony jsme utratili desetinásobek. Také za balení dětských plínek nechali zákazníci na internetu desetkrát větší sumu než za balení kondomů. Nejvíce, tři čtvrtě miliónu, kusů zboží se prodá v kategorii oblečení, móda a doplňky. A jak jsou na tom další segmenty na českém internetu? Kdo dominuje jednotlivým kategoriím a je zde prostor pro další hráče? Jaké jsou nejprodávanější značky a produkty v jednotlivých kategoriích? V rámci říjnového e-shopisty představí tyto, a mnohem více informací Tomáš Braverman, ředitel Heureky v rámci prezentace unikátní analýzy kategorií českého internetu. Studie komplexně mapuje potenciál online obchodování dle kategorií zboží v České republice. Kromě toho se dozvíte, jaká zatím byla osmiletá pouť Heureky z cenového srovnávače v největší nákupní portál na celém trhu. Více informací naleznete na webu Eshopisty.

Kdy: Čtvrtek 15. října, registrace do 15:30 hodin

Kde: Restaurant Danubio (Karolinská 650/1-2, Praha 8)

Vstup: 624 Kč bez DPH

Registrovat se můžete přímo na Eshopista.cz, pro 20% slevu využijte slevový kód: heureka-snu

Hlavní poslání projektu dokonale vystihuje jeho motto „Eshopisté eshopistům“ – vzájemné obohacování leaderů e-shopů osobními zkušenostmi z online businessu. Hosty již byli zástupci z e-shopů Lékárna.cz, Snowboards.cz, Parfums.cz nebo CZC.cz. Podívejte se na to nejzajímavější z těchto mítinků a nezapomeňte také odebírat kanál Eshopista na Youtube. Všechna videa z proběhlých mítinků najdete na webu www.eshopista.cz.