Jak získat v nejkonkurenčnějším segmentu 39 % vracejících se zákazníků? To je Hurámobil.cz a červnový Eshopista

Lze v odvětví elektroniky, těžké komoditě mobilních telefonů s nízkými maržemi, konkurovat nejsilnějším hráčům na trhu? Lze jen v sedmi lidech generovat padesátimilionový obrat, prací si slušně vydělat a mít čas na rodinu a koníčky? O tom, že to pomocí skvělého know-how a selského rozumu jde, vás přesvědčí Petr Hudec a jeho příběh e-shopu Hurámobil.cz. Srdečně vás zveme na červnového e-shopistu.

Výstřižek

Hurámobil.cz patří do kategorie středních či snad menších hráčů na trhu, přesto však v celé firmě vládne automatizace, kterou byste očekávali jen u těch největších. Dozvíte se, jak v Hurámobilu řeší oboustranné napojení na dodavatele, a jak lze automatizovat marketingové úkony včetně bidování na Heurece. Uvidíte, jak se dělá na webu, zákaznické podpoře i v e-mailech personifikace a jaká je firemní komunikace s heslem people vs. people. O tom všem pohovoří Petr Hudec. Jeho motto je ‚mám pořád aktuální data a vím jak je využít‘.

Kdy: Úterý 23. června, registrace od 15:30 hodin

Kde: Restaurant Danubio (Karolinská 650/1-2, Praha 8)

Vstup: 624 Kč bez DPH

Registrovat se můžete přímo na Eshopista.cz, pro 20% slevu využijte slevový kód:  heureka-snu.

Hlavní poslání projektu dokonale vystihuje jeho motto „Eshopisté eshopistům“ – vzájemné obohacování leaderů e-shopů osobními zkušenostmi z online businessu. Hosty již byli zástupci z e-shopů Lékárna.cz, Snowboards.cz, Parfums.cz nebo CZC.cz. Podívejte se na to nejzajímavější z těchto mítinků a nezapomeňte také odebírat kanál Eshopista na Youtube. Všechna videa z proběhlých mítinků najdete na webu www.eshopista.cz.